- Mi a franc volt ez? - kérdeztem idegsen.
- Shawn.. Figyelj sajnálom, hogy ezt kellett tennem és, hogy így, de muszáj volt mondtam, hogy ez lesz meg beszéltünk és ebbe nincs bele szólásod! A karriered érdekében tettem! - mondta ő is kicsit idegsen amin meg is lepődtem hisz még neki áll feljebb.
- Andrew baszdmeg nekem barátnőm van! - kiabáltam rá.
- nyugodj le Shawn. Még mindig én vagyok a főnök.. Mi barátok is vagyunk és ezt te is tudod, de én csak jók akarok neked.
- nekem? Ezzel csak magadnak teszel jót. Biztos jó pénzt kapsz majd a képekért - mondtam kínosan nevetve.
- ahogy te is Shawn!
- Andrew hát nem veszed észre, hogy engem baszottul nem érdekel a pénzed? Most mit mondok Chloenak? Rám sem fog nézni istenem - mondtam majd ott hagytam Andrewt és az öltözőbe mentem ahol a többiek is vártak.
- hát ti? Ti is tudtátok?
- még is mit? - szólalt meg Geoff.
- hagyunk - mondtam majd vissza mentem a hotelbe egyszerűen nem bírtam most senkit sem elviselni.
Hogy tehette ezt? Hisz bíztam benne mondtam neki, hogy én és Chloe boldogak vagyunk erre így hátba támad.
Vajon Chloe már látta a képeket? Istenem.
Gyorsan be kapcsoltam a gépem minden tele volt olyan cikkekkel, hogy
"Shawn Mendesnek barátnője van"..
És azok a képek..tisztára úgy látszik mintha én csókoltam volna meg azt a lányt.
Lezuhanyoztam utána bedőltem az ágyba holnap vissza utazok Torontóba és elmagyarazok mindent Chloenak remélem, hogy még nem látta a képeket.• Chloe Szemszögből
Már kint vagyok a kórházból az orvos azt mondta, hogy már minden rendben, de azért nem mozogjak túl sokat ha nem szükséges.
Anya csak jó véleménnyel van Shawnról aminek nagyon örülök, de azért látom rajta, hogy aggódik hátha Shawnak csak a hírnévre kellek, de ez nem igaz Shawn.. Shawn számomra a tökéletes tényleg vele úgy érzem biztonságban vagyok és Emma is boldog, hogy Shawnal vagyok. Már csak apa nem tudja, de nem is akarom neki elmondani még most sem fogtam fel, hogy történt mind az, hogy itt hagyott minket csak úgy egy szó nélkül, de biztos van még valami.. Elvégre csak úgy nem hagyhatott itt minket anyát is szerette biztos történt valami köztük. Eddig nem kérdeztem rá, de most már muszáj tudnom nem mintha helyre lehetne hozni a dolgokat mivel apa barátnője terhes, de azért szeretném már tudni, hogy mi történt.Szóltam anyának, hogy jöjjön fel a szobámba mert beszélni akarok vele erről az egészről.
- Szia kicsim. Mi az mi baj miért hívtál?
- Szia anya. Beszélni szeretnék veled.
- igen? És miről? - ült le mellém.
- hát tudod apáról. Mi történt? Biztos nem csalt meg csak úgy.. Legalábbis remélem, hogy nem.
- figyelj Chloe. - kezdett bele anya szomorúan.
- én és apád nagyon szerettük egymást, de idővel enyhült az érzés érted? Nem haragszom rá amiért félre lépett vagyis csak azért haragszom, hogy titkokban tette, hogy nem beszéltük meg.. Meg lehetett volna oldani mondjuk elváltunk volna vagy ilyesmi. Nem kell örökre haragudnod az apádra.
- akkor ti csak miattam és Emma miatt voltatok együtt?
- igen. - mondta közben Emma sétált be elég ijedt tekintettel vagyis inkább szomorúan nem is tudom.
- Chloe.. Valamit mutatom kell!
- mi az? - kérdeztem ijedtem.
Emma oda sétált hozzánk és a telefonján kezdett keresgélni valamit majd felém mutatta.Shawn volt az egy lánnyal. Levegőt sem kaptam annyira lesokkoltam. csókolózott egy lánnyal.. Egy másik lánnyal éreztem, hogy könnyeim utat törnek maguknak majd anya gyorsan magához ölelt. Ott zokoktam a karjai közt.
Hogy tehette ezt? Azt mondta, hogy szeret. Azt mondta, hogy fontos vagyok neki én voltam a hülye, hogy bedőltek neki.
- Chloe.. - szólalt meg Emma.
- figyelj lehet Shawn nem tehet semmiről elvégre.. - mondta volna tovább, de közbe szóltam.
- elvégre? Emma, Shawn sztár.. Én voltam a hülye, hogy bedőltem neki. Sokkal jobb lányokat is meg kaphat nálam. Most nézd meg a csajt sokkal szebb mint én és - folytattam volna, de anya közbe szólt.
- Chloe elég! Hagyd ezt abba! Te gyönyörű okos és csodálatos lány vagy? Érted? És Shawn.. Shawnak láttam a csillogást a szemében ahogy rád néz.
- de hisz meg csalt! - szakítottam félbe.
- Chloe biztos van magyarázat rá. Azt mondom próbálj beszélni vele. És ha csak úgy meg csalt és tényleg olyan féreg, hogy ezt meg merte csinálni akkor örökre el ásta magát ennek a családnak a szemében.Pont ekkor meg cserrent a telefonom. Tudtam, hogy ő lesz, de nem volt szívem fel venni. Egyszerűen annyira haragudtam rá nem akartam vele beszélni. Teljesen össze törte a szívem. Amikor meg láttam azokat a képeket valami nagyon mélyen össze tört bennem szörnyű érzés volt.
Anya és Emma ki mentek annak reményében, hogy majd felveszem a telefont. Össze szedtem magam majd felettem a telefont.
- Chloe....
YOU ARE READING
Because Of You 🌙 (S.M)
FanfictionChloe Hosterman egy átlagos Kanadai lány legalább is ő az hitte, hogy az. egy kirándulás során találkozik a híres Shawn Mendesel onnantól minden meg változik. (a story saját )