~7~Hatırlamıyorum

3.7K 187 40
                                    

Merhaba arkadaşlar hikayem nasıl? Beğendiniz mi? Lütfen okumaya devam edin.

Kim shi vin'in ağızından

Uyandığımda defne yoktu. Hemen üzerime salaş birşeyler giyip aşağı indim. Herkez oradaydı ama yine defne yoktu. Luhana yaklaşıp konuştum.

-Defne nerede?

-En son yanlız kalmak istediğini söyleyerek dışarı çıktı. (Luhan)

-Ne zaman söyledi?

-Yaklaşık yarım saat önce. (Luhan)

-Hala gelmedi mi?

-Hayır. (Luhan)

-Ben bir yanına gidip bakıyım nolmuş.

-Tamam. (Luhan)

Luhan'ın yanından kalkıp dışarıya çıktım. Önce ön tarafa baktım orada yoktu, sonra arka tarafa baktım oradada yoktu. Dışarı çıktıpından eminler mi? Eve geri döndüm. Herkez bana *noldu?* bakışı atıyordu.

-Luhan defne dışarda yok.

-Nasıl yok koşarak dışarıya çıktı. (Luhan)

-Ben her yere baktım.

-Bende bir bakıyım. (Jimin)

-Tamam.

Jimin koşarak dışarıya çıktı bizde evi aradık ama hiçbir yerde yoktu. Jimin geri geldi.

-Yok. (Jimin)

-Polise mi haber versek. (J hope)

-Bence biraz daha bekleyelim. (Namjoon)

-Tamam.

Bir 15 dakika daha bekledik. Sonra kapı çaldı jimin koşarak kapıya baktı. Biraz bekledik sonra kucağında baygın yatan defneyle geri geldi.

-Nolmuş. (Jin)

-Bilmiyorum kapıyı açtığımda bayıldı. (Jimin)

-Odasına çıkaralım. (Suga)

-Ben doktoru arıyım. (Namjoon)

Hep birlikte odamıza çıktık. Defneyi yatağına yatırdık. Bir süre sonra içeri namjoonla doktor girdi.

-Noldu ona? (Doktor)

-Bilmiyoruz aniden bayıldı. (Jimin)

-Siz odadan çıkın ben ne olduğuna bakıyım. (Doktor)

-Tamam. (Jimin)

Dışarıya çıktık ben hala şoktaydım. Noldu defneye? hiçbirşey bilmiyorum. Bir 10 dakika bekledikten sonra doktor dışarıya çıktı.

-Nolmuş arkadaşıma.

-Aşırı yorgunluk ve korkudan dolayı bir süre bygınlık geçirdi ama iyi. (Doktor)

-İçeri girebilirmiyiz?

-Sadece 1 kişi ve 5 dakika. (Doktor)

-Ben girerim.

-Tamam. (J hope)

Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Korku dolu gözlerle bana bakan defnenin yanına gittim.

Defnenin ağızından

Sanırım aşırı yorgunluk ve korkudan bayılmıştım. Uyandığımda başımda bir doktor vardı. Bana birkaç soru sorup çıktı. Doktor çıkınca içeri kim shi vin girdi. Bana yaklaşıp yanıma oturdu.

-Defne sana ne oldu? (Kim shi vin)

-B-ben en son birinden kaçıyordum.

-Kimden? (Kim shi vin)

BTS'de 2 kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin