~10~Onu kaybedebiliriz

3.1K 181 58
                                    

Sevgili okurlarım hepinizi çok seviyorum. Sizin o güzel gözlerinize layık bir kitap yazmaya çalışıyorum ama beğeniyormusunuz bilmiyorum. Umarım beğeniyorsunuzdur. İyi okumalar🙌

Sabah kendi kendime uyandım. Şaşırdım neden kimse beni uyandırmadı ki? Neyse aşağıya gidip onlara sormalıyım. Ayağa kalkıp banyoya gittim. Üzerime; Beyaz uzun bir t-shirt, siyah dizleri yırtık kot pantolon ve kapşonlu siyah hırkamı giyinip banyodan çıktım. Aşağıya indiğimde kimse yoktu. Mutfağa gittim ama oradada kimse yoktu. Tam mutfaktan çıkacakken gözüm bir kağıda takıldı. Gidip kağıdı aldım ve açtım.

Defne;

Defne sen bu notu okurken biz şirkette çalışıyor olucaz. Seni kaldırmamazının nedeni çok erken evden çıktık seninde o tatlı uykunu bölmek istemedik. Kendine dikkat et ve ayrıca

Notun geri kalanı ıslanmıştı ama kimin yazdığını çözdüm luhan yazmıştı. Mutfaktan çıkıp çantama kıyafetlerimi koyup bende bir not yazdım.

Sevgili exo üyeleri;

Siz bu notu okurken ben çoktan şirkete gitmiş olucam. Beni o tatlı uykumdan uyandırmadığınız için teşekkürler. Ve luhan ayrıcadan sonrası ıslanmış okuyamadım bir ara senden devamını öğrenirim. Hepinize teşekkür ederim ve görüşürüz.

Altına da ismimi yazım oturma odasına bıraktım ve evden çıktım. Uzun bir yürüyüşün sonrası big hite varmıştım. Çalışma odasının kapısını tıklatıp içeri girdim.

-Hoşgeldin defne. (Kim shi vin)

-Çok geç kalmadım değilmi luhanlara not yazmam gerekti.

-Ne notu? (Suga)

-Sanane.

-Ben sorsam cevaplar mısın? (Jimin)

-Tabiki cevaplarım.

-Peki ne notu? (Jimin)

-Luhanlar gitmeden önce gittiklerine dair not bırakmış bende gittiğime dair not bıraktım.

-Tamam. (Jimin)

Hemen çalışmalara başladık. Yaklaşık 5 saat çalıştıktan sonra eve geldik. Kapıyı açtığım gibi hyuna ile yoona gözüme takıldı.

-Hoş geldin aşkım. (Hyuna)

-Pek hoş bulmadım aslında. (Suga)

Waow suga hyunaya laf mı soktu yoksa bana mı öyle geliyor.

-Neden noldu? (Hyuna)

Iyyy dudak büzünce hiçte tatlı olmuyor.

-Biz yokken eve gelmişsiniz ve ne oldu mu diyorsunuz. (Suga)

Bu çocuğun başına taş düştü ya da durun taş hafif kalır meteor düştü kesin.

-Biz size süpriz yapmak istedik. (Hyuna)

Biz sizi sipriz yipmik istidik. Ben ne diyorum ya bana bu hareketler hiç yakışıyor mu? Hızlıca yanlarından ayrılırken hyuna kolumu tuttu.

-Sen niye geldin sen yokken biz mutluyduk. Sen geldin mutluluğumuz bitti. (Hyuna)

-Bende senin o çirkin yüzünü görmeye meraklı değilim, hem ben gelince herkezin yüzü gülmeye başladı. Bence bir göz doktoruna git.

-Ne dedin sen? (Hyuna)

-Boşver.

Tam gidecekken yine kolumu tuttu. Bu sefer hızla kolumu çektim o da sarsıldı. Sonra hızla odama çıktım. Elime yastığımı alıp bağırdım. Yastık sayesinde dışarıya çok ses çıkmadı. Sonra otırıp telefonumu elime aldım. Mesajlara girdim. İstemsizce elim suga ile olan mesajlara kaydı. Sonra hemen kendime geldim.
*Napıyorum ben ya yoksa aşık mı oluyorum, hayır hayır asla ona aşık olamam.*
Yatağıma uzandım. Neden bir türlü aklımdan çıkmıyor. Aşağıdan bağrışma sesleri geliyordu. Ne oldu diye bakmaya indim. Suga ile hyuna tartışıyordu. Kesin suganın kafasına meteor düştü artık kesinlikle eminim. Yavaşça kim shi vinin yanına gittim.

BTS'de 2 kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin