Arkadaşlar hikayem nasıl gidiyor. Arkadaşlar hikayeme devam ediyim mi? Lütfen cevabınızı yoruma yazın.
-Defne! (Joy)
Olamaz lütfen yanlış anlamasın.
-Bu kim? (Joy)
-Şey aa onun adı mike ve o benim şeyim-
-Neyin? (Joy)
-Şeyim işte
-Neyin? (Joy)
-Ben onun kuzeniyim. (Mike)
-Kuzenim mi?
-Evet. (Mike)
-Defne yalan söylemeyi kesin ve bana mike'ın kim olduğunu söyleyin. (Joy)
Bu kız yalanları hemen anlıyor. Olayların hepsini anlattım.
-Yanlız kızlar buna çok kızıcak. (Joy)
-Öğrenmezlerse nasıl kızıcaklar hem mike kısa süreliğine burada kalıcak kalıcak yer bulunca gidicek değil mi mike.
-Evet kalıcak yer bulunca gidicem. (Mike)
-Peki. (Joy)
Joy tam gidicekken kolundan tutup kendime çevirdim.
-Kızlara söylemiyiceksin değil mi?
-Söylemiyicem. (Joy)
Eliyle ağzına fermuar çekmiş işareti yapıp gitti. Bende mike dönüp konuştum.
-Bundan sora daha dikkatli olmalıyız. Telefonun var mı?
-Var. (Mike)
-Tamam bana numaranı ver.
-*********** neden numaramı istedin? (Mike)
-Bende sana numaramı vericem. Birşeye ihtiyacın olursa mesaj atarsın.
-Tamam. (Mike)
Mike'a numaramı verip çadırıma geri dönüp yattım. Bu gün çok yorucu geçmişti. Mike'ı yakalamasınlar diye çok uğraşmıştım. Derin bir nefes alıp uyudum.
-Defne bu gün gelicekmisin? (Wendy)
Ne ara sabah oldu?
-Gelicem.
-O zaman kalk. (Wendy)
Yattığım yerde doğruldum belim ağrıyor. Neden çadırda yatalım dedim ben yaa şimdi ne güzel yatağımda rahat rahat uyuyıcaktım. Kalkıp yurda girdim kızlar hazırlanmış beni bekliyorlardı.
-Hazırlanıp geliyorum.
-Tamam. (Kızlar)
Yukarı çıkıp hazırlanıp indim sonra birlikte şirkete gittik. Uzun çalışmanın ardından zar zor yurda döndük. Çok yorgundum içeri girdiğimiz gibi koşarak koltuğa attım kendimi. Birkaç dakika öyle kaldıktan sonra doğruldum.
-Ben odama çıkıyorum.
-Tamam. (Yeri)
Tam yukarı çıkarken mesaj geldi.
-Mike-
Defne ben çok susadım bana su getirirmisin? 😁Mecbur. Aşağı geri döndüm kızlar bana bakıyordu.
-Odamdaki suyun bittiğini hatırladım. Su almaya gidiyorum.
Hepsi tamam anlamında kafa salladı bende mutfağa girip su aldım ve yukarı mike'ın odasına çıktım. Kapıyı çalıp içeri girdim. Mike arkası dönük bir şekilde yatakta oturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'de 2 kız
Fiksi Penggemar~~~~~~~~~~~~~~~~~~Tamamlandı~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ BTS'e gelen iki güzel kız ve onu tanımaya çalışan BTS üyeleri. Bu kızlardan biri türk diğeri yarı türk yarı koreli. Her bölümü çok heyecanlı olan bir hikaye.