~18~Ukala çocuk Alex

2.5K 164 15
                                    

Merhaba arkadaşlar ben yeni yazarınız. Ben 8'e geçtim ve teog yaklaştığı için sık sık yazamıyıcam ama yazmaya çalışıcağım. Hepinize iyi okumalar. 😘

Defne'nin ağızından;

Sabah olmuştu menejerin sesiyle uyandım.

-Hadi kalkın amerikaya geldik. (Menejer)

-Tamam.

Kalktığımda üşüme gelmişti sanırım hasta oluyorum. Mike da uyanınca ayağa kalktım.

-Nereye? (Mike)

-Lavaboya gidiyorum.

-Tamam. (Mike)

Lavaboya gidip yüzümü yıkadım tam çıkıcakken kapı kapandı.

-Kapıyı açın. Kimse yokmu?

-Merhaba defne sen mike'la oturmama izin vermedin bende seni mike'ın yanına yollamıyıcam. (Hyuna)

-Hyuna lütfen aç kapıyı hastayım.

-Hayır! (Hyuna)

Hyuna gitti. Bağırıyordum ama kimse duymuyordu. Daha fazla dayanamayım göz kapaklarımı kapattım.

Hyuna'nın ağızından;

Defne kalkınca bende peşinden kalktım. Lavaboya girince hemen lavabonun kapısını kilitleyip oradan ayrıldım. Yerime gelince uçak iniş yaptı.

-Hyuna defneyi gördün mü? (Mike)

-Aa evet o otelde yerlerimizi ayarlamak için erken gitti.

-Tamam. (Mike)

Mike yalanımı yutmuştu. Uçaktan inip otele doğru ilerlemeye başladık.

Mike'ın ağızından;

Defne otele erken gitmişti. Bizde otele geldik. Tam defneyle kendi odama gidicekken hyuna yanıma geldi.

-Mike defneyle biz bu odada kalıcaz sen benim odama geç. (Hyuna)

-Tamam.

Defne neden böyle istedi ki? Neyse kendi odama geçtim valizimdeki kıyafetleri dolaba yerleştirdim ve defnenin odasına ilerledim. Kapıyı açıcağım sırada hyuna çıktı.

-Aa mike merhaba. (Hyuna)

-Sanada merhaba defne içeride mi?

-Evet biraz hastaymış dinleniyor. (Hyuna)

-Aov peki.

Hyuna neden beni defneyle görüştürmüyor onu uçaktan sonra hiç görmedim. Kendi odama geçip yattım.

Defne'nin ağızından;

En son hyuna kapıyı kilitlemişti o zamandan beri lavabodaydım. Birinin beni kaldırmasıyla gözlerimi araladım. Gözlerimi açmak istedim ama buna gücüm yetmiyordu. Kısık gözlerle beni kaldıranı süzdüm. Orta boylu ve yakışıklıydı. Ona baktığımı anlamış olucak ki bana bakıp konuştu.

-Uyanmışsın. (Yakışıklı çocuk)

-Neredeyim ben?

-Amerikadasın. (Yakışıklı çocuk)

-Arkadaşlarım nerede?

-Bilmem hiç görmedim. (Yakışıklı çocuk)

-Otele gitmiş olmalılar.

-Sanırım buralı değilsin? (Yakışıklı çocuk)

-Evet türkiyeliyim ama güney korede çalışıyorum.

BTS'de 2 kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin