Saat gecenin ertesi..
Gözleri kan çanağı kalktı yataktan.
İlaç kutusunu aldı hiç saymadan bi avuç ağrı kesici yuttu, fincana kahve koyup balkona çıkıp sigarasını yaktı.
Onu o ateşten alıp işleyip bıçak haline getirecek adama gidecekti..
Dönüşü yoktu oda bunu biliyordu. Kahvesini bitirip duşa girdi. saçını kesti komple 2 numaraya vurdu duş alıp aynaya bakmadan çıktı evden.
Sanki ayakları çeliktendi. Güçlü ve emin adımlarla yürüyordu..
Adrese varmıştı.. sigarasını yaktı kapıda bi iki duman aldı ve direk ofise girdi..
Tokalaşıp oturdu.. adam gözünün içine baktığında içindeki ateşi görebiliyordu.
Gözünün içine bakıp onu anlar bi ifadeyle yuvaya hoşgeldin evlat diyip ününe bi tabanca koydu..
Bundan sonra şerefinde sevgilinde dostunda bu diyip bi kutu mermi çıkarıp buda fedailerin dedi..
Adam hiç ses etmedi.. silahı eline alıp şarjörü çıkardı. Sevgili edasıyla tuttu silahı.. ve şarjörü takıp beline soktu silahı. Artık başlamıştı.. gününün çoğu orda geçiyordu. Hep bi cinayet planları, baskın planı, toplantı odasında yükselen sesler, çek senet alacakları, ödemesi olupta geciktirenlere kesilen cezalar.. günler hep böyle birbirlerini kovalıyordu. Ve adama verilen ilk iş emiyet müdürünün evini basıp karısını ve çocuklarını alıp getirmek oldu.. yanında iki adamla gitti adam. Eve kolayca girdiler.. ve adam içerde iki tane özürlü çocuk gördü.
Kırılma noktası.. patronunu aradı durumu izah etti, gerekli mesajı ver geri gelin talimatını aldı. Adam bi nebze rahatladı ve söyleneni yaptı.. ofise geldiğinde kahraman edasıyla karşılandı patronu tarafından. Birden gözde adamı oldu.. patronu yanından hiç ayırmıyordu hep onunlaydı. Sadece bi hafta geçmiş olmasına rağmen adam tamamen değişmişti.. eskiden nasıl biri olduğunu unutmuş derecede.. kimdi neydi önceden kaç hayat geçmiştiki üstünden. Tıpkı dişine kan değmiş bu kurt gibiydi.. yaşadığı şeyler onu dahada çok susatıyordu kana.. durumundan şikayetçi değildi ama onu bu hale getirenleride asla affetmeyecekti bunu çok iyi biliyordu..
Çok geçmeden ikinci bir göreve gidecekti patronuyla birlikte istanbula.Evet.
'Yarın Büyük gün.. Çünkü yarın öğle saatlerinde istanbula doğru yola çıkılacaz, 4 kişilik kadro ile. Akşama doğru istanbula varmış olacaz. Geceyi bir çiftlikte geçirip plan yapacaz görev, adam kaldırmak..! Adamı mekanından alıp başka bi aracın bagajına sokacaz ondan sonrası bizi ilgilendirmiyor. Bu evre nasıl geçecek bilmiyorum kaç kişi oldukları hakkında en ufak bilgim yok. Mermi silahın ağzında olacak, silahta belimizde kar maskesi ve eldiven de takacakmışız. Paket iade edildikten bi gün sonra geri dönüş yapacaz şimdi uyku zamanı yarın büyük gün'
Tarih 13 ağustos 2017
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA
Non-FictionTamamen kendi hayatımı ve yaşadıklarımı yazıyorum geçmişe dair değil.