O Günden Sonra Yaşamım

50 2 0
                                    

Aslında bende farkındaydım ki burasıbabaannemlerin evinden hem daha güzel hem de daha iyiydi

ikinci gün okula yazıldım ve burada okunmaya başladım  yeni arkadşlarımla çok iyi anlaşmıstım.birkaç günlük mutluluk benim ve herkesin yaşadıklarını unuturamazdı.aslında artık sevmediğimi söylesemde annem o zamanlar burnunda tütüyordu.

Ellik kolum bağlıydı. artık oda kendi alışık olduğu o iğrenç vazgeçemediği mesleğini yapmaya devam ediyordu.Buna üzülmüyor değildim bir umut vardı içimde ilk bu eve geldiğim zaman annem bana sizi tekrar yanıma alacak demişti ama yalancı bütün hayelerim yedi yaşındayken ölmüştü o zamandan sonra artık beni etkileyecek hayaller kurmuyodum.

Kardeşlerim burada çok mutluydular, aslında hiç tutmak istemiyordum  buradan bende mutluydum  ama babam burada çok değişmişti eskisi gibi değildi bunun için hep burada kalmanın iksirini bulmak istiyordum.üvey annemin akrabaları her ne kadar bizi istemese de burada olmak hepsinden iyiydi sanırım artık hayatımız burada devam edecekti

Fark etmeden geçiyordu zaman ama hergün biraz daha mutluluğu yitiriyor gökkuşağının ağrılı rengi.merak ediyordum nasıl olduğunu annenin ondan kaçtıkca onun bir Sürtük olduğunu düşününce ona daha çok yaklaşıyordum fakat daha çok küçüktüm  11 yaşına gelmişti fakat yinede onu arayıp bulacak imkanım cesaretim yoktu.Kendimde istemiyordum zaten onu görmek veya konuşmak aslında kendim böyle desende kalbim böyle demiyordu.

o evde kaldığımızın 7. gününde artık bazı şeyleri daha iyi kavrıyordum.üvey annemle daha iyi anlaşıyoduk aslında hata biraz sonra

beraber babaannemlere gidecektik.bizi benimsemişti, ben hala kabul egemeni atom ama biraz daha mutlu olduğumun  farkındaydım

Beş dakika sonra kapı yumruklanırcasına  çalıyordu.Kapının dürbününden baktım.ve babam olduğunu gördüğümde mutlu oldum,kapıyı böyle çalmasının nedeni babaannemlere geç kalmamızdı.Hemen hazırlanmamızı istiyordu.açıkçası babamı ilk defa babaannemlere bu kadar istekli gittiğini görüyordum herşey yoluna mı giriyordu yoksa.Aslında o günden sonra yaşamamım nasıl değişecekti ki bilir?

Bana nasıl kıydınız?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin