babası çocuklarını geri istedi

73 1 0
                                    

söz verdiği gibi olmadı.yaşamak o evde kalmak için tekrar o işi yapmaya başladı. Babası artık dayanamadı çocuklarını geri vermesi için kadına tehditler gönderiyordu. Bunlara dayanamayan kadın çocuklarını babasına geri gönderdi.

burasaya vardığımızda saat gece 2:30 oluyordu babaannemlere gittik baba annem ve dedem tek yaşayan iki yaşlı insandı bizizde çok seviyorlardı. günler orada geçmiyordu. bütün akrabalarının bize acıyarak bankasından nefret edıyordum kuzenlerimle bile konuşmaya çekiniyordum.

yaşıtlarımın hepsi okula gidiyordu ama ben gitmiyordum çünkü babam bizimle ilgilenmiyordu. Zaman evde geçmek bilmiyordu aylar geçmiş yaz gelmişti hava çok güzeldi sıkılıyordum oturduğumuz ev çok eski bir evdi her yerde böcekler vardı yaşanmayacak kadar kötü bir yerdi.

Babaannemle otururken kapı çaldı açtım ve karşımda babamı gördüm aslında pek sevinmemiştim artık onu görmek istemiyordum içeriye girdi ve baş köşeye oturdu. babaanneme şu cümleyi tekrarladı.

-ben eşimle barıştım.

babaannem ilk başta tepki vermedi dona kalmıştı.Sonra cevap verdi.

-ne diyorsun sen nasıl böyle birşey yaparsın diye bağırıp çağrıştı

çocuklarının eşyalarını toparlayıp kendi evlerine döndüler çocuklar annelerini gördüklerine sevinmiştiler ama gamze hiç öyle durmuyordu

Bana nasıl kıydınız?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin