Bună ,numele meu e Erica , Erica Stewart , am 18 și locuiesc in Londra ,dar voi merge la facultate în Los Angeles ,părinții mei vor venii și ei cu mine , doar că eu voi sta cu o prietenă pe nume Sara într-o casă care e foarte aproape de facultate , iar ei vor sta în altă casă.
-Mâine vom pleca , ne vom muta de tot și nu am să îmi mai văd orașul și nici pe toți prietenii ! Spun tristă uitându-mă pe geam cu ochii puțin înlăcrimați.
-Totul va fii bine ! Spune mama care stătea în ușă
-M-am speriat !
-Nu ai de ce ,sunt chiar eu ! Zise mama , apoi începe să râdă
-Mda eram pe gânduri , apropo ai auzit tot ce am zis ?
-Da , se pare că da .
-Da , ar trebuii să nu mai tragi cu urechea !
-Nu trăgeam ,dar mergeam spre cameră și ușa era deschisă și te-am auzit vorbind .
-Și trebuia neapărat să asculți ? De ce nu ai plecat ? Dacă ziceam vreo prostie ?
-Ehh , ai mai spus tu chestii dinastea!
-Ok , dar ar trebuii să încetezi !
-Bine , gata , promit că nu mai fac , dar nu mă certa.Zise ea începând să rândă și luându-mă în brațe
-Ești imposibilă , mamă , dar te iubesc oricum !
-Ohh, mi s-a mai zis și eu te iubesc Erica !
După o îmbrățișare lungă , mama se ridică din pat și părăsește încăperea.Peste puțin timp sună telefonul
*Comvorbire telefonică*
-Alo ?
-Bună Erica , ce faci ?
-Bine ,mă gândeam la niște chestii , tu ?
-Ce coincidență și eu mă gândeam la niște chestii
-Da , dar nu cred că la aceleași chestii ca și mine .
-Așa e,deci mă gândeam să ieșim puțin la shopping , iar apoi să stăm să bem și să mâncâm ceva.
-Ok , sigur , mă pun să mă pregătesc și te sun după!
-Ok , pa !
-Pa!
Tipa care m-a sunat este Sara, cea mai bună prietenă a mea, care este obsedată de cumpărături , merge aproape în fiecare zi la shopping .
După ce am terminat de vorbit cu Sara, m-am pus să mă îmbrac ..mi-am luat o bluză albă simplă cu o pereche de blugi negrii ,o pereche de papuci albi , o geacă de piele neagră și o gentuță neagră , iar părul l-am prins într-o coadă . După ce am terminat am coborât jos pentru a ieși afară .
-Domnișoară , unde mergi ?
-Mă duc să mă văd cu Sara !
-Păi și nu mănânci nimic ?
-Am să mănânc în oraș .
-Bine,dar să nu stai mult că mâine avem o zi lungă !
-Da știu , nu o să stau mult !
-Ok , să ai grijă !
-Da mamă , o să am !
Am ieșit din casă , am luat telefonul și am sunat-o pe Sara !
*Comvorbire telefonică*
-Alo ,Sara ?
-Da ?
CITEȘTI
Îndrăgostită De Un Rebel
RomanceO fată în vârstă de 18 ani pe nume Erica se îndrăgostește de cel mai rău băiat al școlii pe nume Will White .