Cineva deschide ușa dormitorului meu și spune :
-Hai sus , trebuie să plecăm imediat ! Zise mama în timp ce trăgea draperiile lăsând razele sorelui să lovească fereastra
-Ohh , n-am chef ! Zis eu întorcându-mă pe partea cealaltă
- Erica , te rog , fii mai serioasă și ridică-te te rog din pat că intr-o oră trebuie să plecăm .
-Ohh , bine !
Mama a ieșit din cameră , iar eu m-am pus să mă îmbrac . Am ales o fustă roșie care nu era mulată și o bluză neagră cu loricele albe , iar in picioare mi-am luat niște papuci albi .După ce am terminat , m-am dus jos in bucătărie pentru a lua micul dejun .
-ce avem de haleală?
Mama se uită la mine și începu să râdă
-Ouă și cartofi prăjiți cu salată!
-Bine , e pe gustul meu !
-Normal știu eu ce vă place vouă și ție și la tatăl tău !
-Mă bucur că știi !
-Ești mai bine Erica ? Mâ întrebă tata
-Nu prea , adică mi-e greu , dar vreau să merg pentru că e visul meu și pe de altă parte nu vreau să merg , să zic sincer dacă ar fii după mine eu a-și rămâne aici ! Zic tristă
-Da , dar aici nu poți să faci ce ți-ai propus , plus că și tu ai zis ca acolo e mai bine că vei lua o bursă mai mare și că școala voastră vă va duce să explorați și alte țări pentru anumite proiecte !
-Da, tată așa e , dar totuși prietenii mei și tot ce am făcut va rămâne aici !
-Ai poze , ai amintiri poate că in vacanțe vom mai venii , depinde cum ne permite bugetul, plus de asta Sara și Zac vin și ei !
-Da , măcar atât !
După ce am terminat de mâncat , se aude soneria .
-Mă duc eu . Zise mama
Mama deschide ușa , iar în fața ușii erau Zac și Sara care erau întuziasmați și gata de plecare .
-Hai intrați ! Zice mama
-Bună dimineața doamnă Elena ! Zise Zac
-Bună dimineața , Zac !
Cei doi au intrat înăuntru
-Ericaaaaaa ! Urlă Sara
-Daaaaaaaaa? Urlu înapoi
-Ești gata de plecare dragă ?
-Ohh , da mai gata ca niciodată ! Zic eu cu un zâmbet fals pe față
-Ok , păi hai să mergem că este ora 09:00 și avem avionul la 10:30!
M-am ridicat de pe scaun și am urcat sus în cameră pentru a-mi aduce valizele . Am ajuns sus și m-am asigurat că mi-am luat tot și că am lăsat tot în regula , am luat valizele , am ieșit din cameră și am coborât jos .
-Ok , sunt gata de plecare ! Zic eu foarte nesigură pe mine
-Ok scumpo ! Zice tata
-Tată , ce se va întâmpla cu Casa și cu mașina ?
-I le vom da verisorului tău Tyler, pentru că oricum vrea să se mute de la ai lui și mi-a dat și niște bani pentru mașină și casă .
-Aha , ok !
-Păi hai să mergem .Zice mama
A deschis ușa și am ieșit pe rând mama,tata,Zac ,Sara ,iar apoi eu .Am închis ușa casei și atunci mi-au trecut toate amintirile prin cap cele plăcute și cele mai puțin plăcute .Am stat vreo 5 minute cu fața la casă , iar lacrimile îmi curgeau ușor pe obraji , stăteam și mă uitam și mă gândeam , dar o voce mă întrerupe ...
-Ăăă,Erica,scumpo noi ne cam grăbim !
Tresar la auzul vocii tatălui meu .
-Aa da,scuze,mă gândeam la câteva chestii !
-Pai hai odată!
M-am uitat pentru ultima dată la casă și am intrat în mașină.
Capitolul 2 😍 știu că e cam scurt , dar sper să vă placă , pup 💜👄
CITEȘTI
Îndrăgostită De Un Rebel
RomanceO fată în vârstă de 18 ani pe nume Erica se îndrăgostește de cel mai rău băiat al școlii pe nume Will White .