După ce ne-am urcat toți în mașină am pornit spre aeroport .Până la aeroport an făcut jumătate de oră . Odată ajunși acolo , tata a parcat mașina și ne-am dat cu toții jos , am deschis portbagajul mașinii și l-am ajutat să care bagajele . După ce am luat toate bagajele , tata a închis mașina și am mers în interiorul aeroportului , ajungi acolo ne-am pus fiecare pe câte un scaun , Sara s-a așezat lângă mine , iar între noi a intervenit o discuție .
-Deci ești gata de plecare ? Întreabă Sara
-Nu prea , adică e foarte greu să pași totul aici și să începi în altă parte o viață nouă cum ar venii !
-Stai liniștită că totul va fii bine mai ales că ești cu mine si cu Zac , nu-ți fă griji ai să vezi că totul va fii bine și că nu vei regreta !
-Da sper să ai dreptate!
Între noi intervine un moment de liniște ,dar este spulberată de glasul unei doamne care zice :
*Zborul spre Los Angeles va fii în zece minute vă rugăm să vă prezentați pentru a vă verifica bagajele*
-Ohh , perfect ! Zise Sara
-Tu chiar ești entuziasmată? Întreb nedumerită
-Da , abia aștept să ajungem !
-Ieiii și eu ! Zic ironică
Ne-am ridicat și am mers pentru a ne verifica bagajele . Am ajuns la control și totul a fost în regulă și am puptut merge mai departe .Ne-am dus la avion și am urcat în el . Eu stăteam cu mama în mijloc , Tata în fața noastră,iar Sara cu Zac în spatele nostru.
-Erica ești bine ? Zice mama
-Nu ,dar încerc !
-Ai să vezi te vei acomoda, vei merge și la facultate îți vei face prieteni noi , iar totul va fii bine .
-Mda , sper să ai dreptate ! Zic eu întorcându-mă cu fața la geam .
După ce am vorbit cu mama simt cum avionul începe să se ridice ușor , ușor , iar golul în stomac își făcu apariția . După ce s-a ridicat de tot spre nori , mă uitam la ei , păreau pufoși , când treceam cu avionul printre ei parcă treceam prin fum , era frumos , foarte frumos .
*După două ore*
După două ore de zbor simt cum avionul începe să se lase ușor , ușor în jos semn că trebuie sa aterizăm . Avionul a aterizat , iar noi așteptam să ieșim .Am ieșit pe rând fiecare , iar apoi ne-am luat bagajele .
-Bun și acum ? Intreb eu
-O să chemăm un taxi ! Zise tata
Tata a luat telefonul și a început să formeze numărul de taxi .
După ce a terminat de vorbit l-am întrebat :
-Deci ?
-A zis că vine în 10 minte .
-Așa de repede ?
-Da au o firmă de taxi în apropiere .
-Ok !
După 10 minute 2 taxiuri și-au făcut apariția .
-De ce două? Intreb nedumerită
-Pentru că nu avem toți loc într-un taxi și mai sunt și bagajele .
-Aaa , da!
Tata cu mama au mers cu un taxi , iar eu cu Sara și cu Zac cu celălalt . Taxiurile mergeam , iar liniștea s-a lăsat în mașina unde eram eu cu cei doi .
Heiiiii , gata și capitolul 3 ❤️ Sper să vă placă , chiar dacă e cam scurt ❤️😭 Comm și vot dacă vă place💜💞 Pup 💕💕💕
CITEȘTI
Îndrăgostită De Un Rebel
Roman d'amourO fată în vârstă de 18 ani pe nume Erica se îndrăgostește de cel mai rău băiat al școlii pe nume Will White .