5.

1 1 0
                                    

Mă trezesc , mă întind puțin , iar apoi mă dau jos din pat , îmi iau papuci de casă și mă duc jos . Ajunsă jos o văd pe Sara care pregătea micul dejun !

-Uau știi să găstești ? O intreb mirată

-Hei , dacă nu prea fac nimic pe acasă asta nu înseamnă că nu știu să gătesc !

-Ohh , da , așa e , scuză-mă! Zic începând sa râd

-Te scuz , vaii mâine începe școala , am niște emoții foarte mari , tu nu ?

-Ba da , dar nu sunt chiar așa de fericită ? totuși era mai bine în vacanță!

-Așa e , dar să vezi ce fain va fii ! Nu vrei regreta că ne-am mutat .

-Mda, sper să ai dreptate !

-Ce zici , ieșim și în seara asta în oraș ?

-Nu știu , nu prea a-și vrea , adică trebuie să termin un proiect pe care l-am început pentru această școală și va dura ceva plus că trebuie să mă culc devreme să mă pot trezi devreme !

-Cum vrei , eu cu Zac vom ieși , ne vom plimba puțin , iar apoi , vom merge la un hotel !

-Ok , dar știți că puteți să... și aici , înțelegi tu ce vreau să zic !

-Da știu , dar mergem la un hotel care are și spa , e cel mai popular hotel din tot orașul , și noi mergem la spa în acel hotel nu să .. că pot să... și acasă !

-Ok ! Zic și încep să râd

Sara terminase mâncarea și o puse pe masă . După zece minute își făcu apariția și Zac

-Neața ! Zice Zac somnoros

-Neața ! Zic eu cu Sara deodată, acesta mergând să o sărute pe Sara .

Ne-am pus cu toții la masă și ne-am pus să mâncăm .

După ce am terminat de mâncat l-am auzit pe Zac zicând :

-Foarte bună mâncarea , Erica !

M-a bufnit râsul când am auzit ce a zis Zac

-Eu am făcut-o , nu Erica ! Zice Sara

-Exact Zac ea a făcut-o , știu și eu să gătesc , dar astăzi m-am trezit târziu , iar Sara s-a trezit mai devreme și s-a gândit să ne facă ceva de mâncare !

-O , da ? Bravo , iubita mea ! Zice Zac către Sara .

-Vino aici ! Zice Sara

Zac s-a apropiat de ea , iar aceasta i-a tras o palmă .

-Auuu , ustură!

-Vezi dacă ești nesimțit ?

Eu râdeam de nu mai puteam de cei doi .

A trecut timpul foarte repde deja era ora 17:30 , iar aceștia se pregăteau de plecare , iar eu am plecat sus pentru a-mi termina proiectul .

A durat vreo 3 ore să îl termin , nu mai puteam de somn , așa că m-am pus să mă culc cu gândul la ziua de mâine

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 18, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Îndrăgostită De Un Rebel Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum