După vreo o oră de condus , am ajuns la destinație , prima dată ne-a lăsat pe noi , mă uitam pe geamul mașinii și am privit casa era o casă modestă , era de o cupare alb cu maro , arăta destul de bine . După vreo 5 minte de privit casa am hotărât să ies din mașină . Tata a deschis ușa casei și ne-a ajutat să cărăm bagajele în casă , înăuturu arăta destul de ok in mijloc era un living mare , in dreapta o ușă după care se afla bucătăria , in stânga o altă ușă dupâ care se afla încă in dormitor .
-Uau , arată destul de bine , sincer nu mă așteptam ! Zic mirată
-E ok , îți place casa să sperăm că îți va place și orașul și școala ! Zice tata dâdu-mi un pupic pe frunte .
-Mda , să sperăm !
-Bun , păi noi plecăm să fiți cuminți !
-Sigur tată , pa !
Tata și mama au plecat la casa lor , iar eu Sara și Zac am rămas singuri.
-Partyyyyy! Urlă Sara
-Da, da , cu siguranță , mai vrei să stai aici ?
-Offf , doamne nu știi să te distrezi deloc !
-Ba da știu , dar nu vreau , ok ? Zic arogantă
-Bine fie ! Zise Sara luându-l pe Zac de cap începând să îl sărute .
-Mda , cred că mă duc să mă întind puțin !
Am urcat sus , erau două camere una lângă cealaltă , iar in capăt o baie . Am ales camera din partea dreaptă , am deschis ușa și am intrat , era minunată era un pat mare , o fereastra mare care era de sus până jos , un televizor , un dulap , o oglidă,un birou cu un scăunel și un covor pufos alb care avea cânteva pete gri .
M-am întins puțin în pat , iar apoi m-am gândit să despachetez .
După ce am terminat de pus hainele în dulap și ce mai aveam , m-am gândit să mă schimb , mi-am dat hainele jos și mi-am luat un trening gri cu dungi albe pe margini , iar pe piept sria : NIKE cu alb și pe partea dreaptă a pantalonilor scria la fel exact cu aceeași culoare. Apoi m-am gândit să merg jos să văd dacă Sara și Zac au terminat .
-Pe bune încă nu ați terminat ?
Zac se porii din sărutat și spune :
-Erica , ești geloasă , vrei și tu un pupic ?
-Ăăă, nu , mulțumesc mi-e bine așa!
-Vei vedea și tu că așa va fii când vei avea un iubit ! Zice Zac continuând să o sărute pe Sara
-Ohhh , mă rog , cred că mă duc să dorm !
-La ora asta ? E abia ora 16:00
-Da , păi sunt obosită și în plus ce vrei să fac ?
-Hai să ieșim în oraș ! Zice Sara
-Ai înnebunit ? Nici măcar nu cunoaștem orașul , dacă ne rătăcim ?
-Hai mă , sigurat găsim vreo cafenea în apropiere , nu fi lașă !
-Nu sunt , dar nu am chef să mă rătăcesc !
-Nu , ne rătăcim , hai să mergem !
-Ohh , ok !
Am uracat sus mi-am luat portofelul și telefonul și eram gata de plecare .
Am ieșit , am închis ușa și am plecat la plimbare .
Am mers cât am mers și am dat de o cafenea " La Corina Caffee"
-Intrăm? Intreb eu
-Hai! Zic Sara și Zac deodată
Am intrat înăuntru Și ne-am așezat la prima masă care era liberă. După cinci minute după ce ne-am așezat a venit și chelnerița să ne ia comanda.
-Bună ziua ce doriți să serviți?
Fiecare am zis ce vrem , chelnerița a plecat , iar noi am așteptat comanda.
După 10 minte venise comanda . Am râns , am povestit,am vorbit chiar ne-am simțit bine. După atâta vorbărie mi-am luat telefonul să văd cat este ora ,l-am deblocat și am văzut că este 18:45 nu îmi venise să cred cat de repede a trecut timpul nici măcar nu mi-am dat seama.
-Este 18:45 , nu plecăm?
-Ba da plecăm , dar nu acasă mergem să ne mai plimbăm puțin să vedem și noi orașul poate mergem într-un parc mai stăm până la 22:00 , iar apoi mergem acasă ! Zice Sara
-Ok !
Ne-am băut cafelele și șucurile și am mers să ne plimbăm . Ne-am plimbat două ore încontinu. Era frumos,totul era frumos, orașul era frumos ,copacii erau frumoși, străzile erau luminate , parcurile erau frumoase și pline de flori casele oamenilor erau frumoase și frumos decorate. Orașul era foarte frumos pe toate străzile erau oameni care se plimbau și se bucurau de minunatul oraș. După atâta plimbare am găsit un parc plin de flori și de copaci așa că ne-am hotărât să stăm câteva ore acolo
-Uau e frumos ! Zic eu mirată
-Da , chiar e ! Zice Zac
am mers și am căutat o bancă toate erau ocupate pentru că oamenii seara stăteau în parcuri.așa că am decis să mergem tot înainte ca să găsim o bancă. După ce ne-am plimbat am găsit o bancă așa că ne-am așezat pe ea. Am început să povestim tot felul de chestii ,râdeam de anumite chestii . Și din nou timpul a zburat fără ca noi să ne dăm seama .
Ne-am ridicat de pe bancă și am decis să pornim spre casă.
Am ajuns acasă am deschis ușa și am intrat Înăuntru. eram foarte epuizată așa că m-am dus sus am luat pijamalele m-am băgat sub pătură și am adormit în vreo cinci secunde.
CITEȘTI
Îndrăgostită De Un Rebel
RomanceO fată în vârstă de 18 ani pe nume Erica se îndrăgostește de cel mai rău băiat al școlii pe nume Will White .