3. časť

1.2K 46 0
                                    


Keď som odišla od Zayna bolo niečo po jedenástej. Super. Zajtra vstávam do školy. Hneď ako som došla domov, vbehla som do kúpeľne. Vyzliekla som si veci a vošla som do sprchy. Na ruku som si vytlačila sprchový gél a namydlila som sa. Potom som mydliny opláchla. Umyla som si ešte vlasy a vyšla som von. Obmotala som okolo seba uterák a vyšla som do izby. Zo suplika som vytiahla nohavičky a obliekla som si ich. K tomu som si dala len tričko, ktoré bolo vlastne Zaynovo a hneď ako  som si ľahla som zaspala...

Ráno som sa zobudila na budík. Vypla som ho a lenivo sa postavila z postele. Prešla som do kúpeľne a vykonala moje ranne rituály. Podišla som ku skrini. Vybrala som obyčajné  riflové kratasy, biele tielko a kockovanú košeľu. Jemne som sa nalíčila, vzala si veci do školy a obula si moje obľúbene Supry. dnes som na opätky nemala moc chuť.

Hneď ako som vošla na parkovisko pohľad mi zavadil na Kevinovi a ostatných kreténoch s ktorými sa vláči. Najviac ma ale zaujal Justin. Ak sa tak teda vola.. Včera som Kevina moc nepočúvala keď to hovoril. Mal na sebe obyčajné tričko s "Vé" výstrihom, gate niekde pod zadkom a na nohách Supry. Už len kvôli tomu mu dávam like. Z myšlienok ma však vyrušili ruky na mojom páse a pusa na krku. Ani som sa nemusela otáčať, aby som zistila, kto to bol.

"Ahoj" pošepol mi do ucha.

"Ahoj" otočila som sa k nemu a pritisla pery na tie jeho.

Spolu sme vošli do budovy a vydali sa ku skrinkám. Vybrala som si chémiu a Zayn dejepis.Kým som mu stihla vôbec niečo povedať, zazvonilo. Pobrala som sa k svojej triede odkiaľ sa niesol hlas profesorky.

"Dnes budeme mat labáky, takže každý prosím do dvojíc a postavte sa k svojím stolom"

Samozrejme ja na škole mam len jednu  kamošku, s ktorou sa naozaj bavím a nikoho iného neriešim, a ako naschvál s ňou mám minimálny počet hodín.  Kedže mi bolo jasne, že budem sama posadila som  sa na stoličku pri úplne zadnom stole.

Po 5 minútach vošla do triedy učiteľka a... Justin..

"Bieber ako vidím je tu už všade obsadené, tak sa posadte s slečne Collins"

Si robí piču že? radšej na seba teraz vylejem kyselinu.

Justin obišiel všetky stoly a sadol si ku mne.

"Ehm.. ako sa voláš?

"Potrebuješ to vedieť? Navyše nás Kevin včera predstavil.." keď som to dopovedala vyzeral trochu zarazene

Vyzera byť rovnaký ako Kevin, čiže egoistický somár. Načo mu budem niečo hovoriť, keď si s nim budem musieť akurát tak vymienať skúmavky.

"No.. Včera som ho trochu nepočúval a budem s tebou na labákoch do konca roka a neviem či by sa ti páčilo, keby som ti hovoril iba Collins.."

"Jessica,  spokojný?"

"Justin.. ale myslím, že to vieš.."

Len som pokývala hlavou, keď sa v triede objavila učiteľka a vyrušila nás pri našej "zmysluplnej"konverzácii. Ani neviem kedy odišla..

"O 2 týždne si napíšeme test. Dúfam, že sa na to skutočne pripravíte.."

"Kurva! Do piče!..." povedala som si potichu. Ale asi nie dosť. Odpoveďou bol pre mňa Justinov chichot.

"Niečo vtipne?" zvraštila som obočie

" Nie... teda.. ty.."

"Ja?"

"Jop... čo nevieš na chémii? "

"Ehm.. žeby... chémiu?"

"Keď chceš môžem ťa doučiť..?"

" Hahaha nie..."

Ani nestihol nič povedať, lebo zazvonilo a ja som vyletela z triedy ako raketa. Zo skrinky som si vybrala veci na ďalšiu hodinu a pobrala som sa do učebne.

Ostatne hodiny prebehli celkom rýchlo. Z tých šesť, čo som dnes mala tak boli tri s Bieberom... 

Po škole som vyšla na parkovisko, kde na mňa už čakal Zayn. Opieral sa o auto. Podišla som k nemu a pobozkala som ho. Keď som sa odtiahla na jeho perách sa pohrával úsmev. Pozrel na mňa, a potom niekam za mňa. Otočila som sa a zbadala našich "úžasných" chlapcov s Kevinom v čele. Opäť moju pozornosť ale zaujal Justin. Ako jediný z nich totiž fajčil. Kevin pozeral smerom ku nám. Niečo povedal a ostatní sa pozreli tiež. Zayn ma chytil za líce a otočil k nemu. Pozerala som mu do očí a jeho pery sa ku mne opäť približovali. Jeho ruky som ucítila na mojom zadku. Keď sa naše pery spojili jemne mi stlačil zadok a ja som jemne vzdychla. Otvorila som pri tom jemne ústa a on to hneď využil. Začali sme s vojnou jazykov. Bolo mi jedno koľko ľudí sa teraz pozerá.

Keď sme sa odtiahli pozrel opät za mňa. Keď som sa otočila aj ja všimla som si, že sa pozerá na Justina. Keď som si uvedomila prečo ma vlastne pobozkal, buchla som ho do hrude.

"Au.. to bolo za čo?"

"Ako vážne? "

"Tak sorry ale už sa nedal vydržať Bieberov pohľad na teba. Musel som mu predsa ukázať komu patríš."

Zodvihla som obočie.. Nechcela som to teraz riešiť, a tak som radšej nasadla do auta. O malú chvíľu Zayn otvoril dvere a nasadol aj on. Naštartoval a vydali sa smerom k môjmu domu.

Odviezol ma domov, ale hneď odišiel.. vraj mal niečo na práci..

Otvorila som dvere a vošla do kuchyne. Otvorila som chladničku a vybrala z nej džús. Napila som sa priamo z krabice, a potom som ju vložila späť. Vyšlapala som schody a vošla som do izby. Ľahla som si na posteľ a zavrela oči...

Do what U want (JBFF)  ✔Where stories live. Discover now