13. časť

778 39 0
                                    


Pohľad Jess:

Odtiahla som sa od neho a len na neho pozerala.

"Justin to-"

"Ja.. prepáč.. nemal som.."

"Teraz som tvoja "priateľka" a asi by som si na to mala zvyknúť.. keby náhodou.."

Len sa usmial. Otvoril mi dvere na aute a ja som si sadla. Následne dvere zatvoril, obišiel auto  a nastúpil zo svojej strany.

"Ako dlho ste boli spolu?" spýtala som sa po nejakom čase.

"Viac ako rok.. neviem presne.."

Zamrmlala som tiché "aha" a v aute bolo opäť ticho. Justin zastavil pred nejakým domom a vystúpil. Na nič som nečakala a vystúpila s ním. 

"Ehm.. Justin? Kde to sme?"

"U mňa doma" povedal kľudne a len sa usmial.

Kráčali sme ku dverám. Justin otvoril a nechal ma prejsť prvú. Stáli sme v útulnej chodbičke, kde sme sa vyzuli. Ďalej sme prešli do väčšej chodby. Bolo počuť zapnutú televíziu.

"Mamíí?" zakričal Jay.

"V obývačke"

Justin prešiel okolo mňa a šiel smerom tam. Keď si všimol, že za ním nejdem, tak sa vrátil ku mne.

"Buď v pohode. Mama je super" povzbudivo sa usmial a chytil ma za ruku a ťahal ma do obývačky. Hneď ako sme vošli, otočila sa na nás jeho mama. Mohla mať maximálne 40 a vyzerala naozaj milo.

"Oh Justin.. mohol si mi povedať, že prinesieš návštevu.. niečo by som urobila"

"Mami toto je Jessica"

"Oh áno.. Justin mi o tebe veľa hovoril" podišla ku mne a objala ma. Zostala som trochu prekvapená, ale potom som ju tiež objala.

Všetci sme si sadli na sedačky a všetci sme sa začali rozprávať.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Po asi hodinovom rozhovore sme s Justinom odišli do jeho izby. Bola dosť veľká. Steny boli tmavo modré a mal biely nábytok. Veľká manželská postel bola oproti oknu. Justin za nami zavrel dvere a ja som si sadla na posteľ. 

"tvoja mama je naozaj super" usmiala som sa.

"Najlepšia mama, akú by som mohol mať" sadol si ku mne.

"ehm.. čo sa týka dneška a Lisi.. nechcel som aby-"

"hej stačí.."

Len na mňa pozrel.

"Kým tu bude.. možno bude robiť problémy... nechcel som ťa do toho zapliesť.."

"teraz to už nezmeníš.. Justin.. som tvoja kamoška a chcem ti pomôcť.."

Vtiahol ma do objatia.

"ďakujem.." pomaly sa odo mňa odtiahol. "Keď som býval v Toronte a chodil som s Lisou.. nechoval som sa zrovna ako slušný občan" uškrnul sa.

"takže predsa si bad boy?" nadvihla som obočie

"Tam možno.. ale tu nie.. tam som mal svoju partiu.. podarilo sa mi namočiť do blbých vecí, z ktorých som už teraz našťastie vonku. A naozaj sa do toho nechcem zamotať zas." 

"Snažíš sa ma od seba odohnať tým, že mi to hovoríš?"

"Nie.. len chcem byť úprimný.."

Zrazu sa otvorili dvere a v nich stála Pattie.

"Oh.. nechcem vás rušiť.. ja len či nechcete sušienky.."

S Justinom sme sa začali smiať. Nakoniec sa postavil a šiel za Pattie a zobral jej tanier s keksíkmi z rúk.

"Ďakujeme mami" dal jej pusu na líce a chcel ísť späť za mnou sadnúť si na postel.

"Zostane tu Jessica dnes? Len sa pýtam lebo je už dosť neskoro.. a vonku začalo pršať"

"Pršať?" prehovorila som potichu. Justin sa na mňa len pozrel.

"Myslím že bude dobre ak zostane"

"Strach z búrok?" pozrela Pattie na mňa.

"Panický.. doslova" odpovedala som a v mojom hlase bol počuť aj trochu strach.

"Dobre.. Idem ja teda už.. Dobrú.. a nerobte blbosti"

"Mami akoby si ma nepoznala."

"Veď práve, že ťa poznám. Dobrú" zasmiala sa a odišla.

"Dobrú" povedali sme s Justinom naraz. Jay zavrel dvere, položil tanier na nočný stolík a šiel zatiahnuť závesy. Potom išiel ku mne.

"Ďakujem, že tu môžem zostať"

"Nemáš mi za čo ďakovať"

Zrazu sa začalo nechutne blýskať a hrmieť. Justin išiel rýchlo za mnou na postel a silno ma objal. 

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Izbu osvetľovala len malá lampička na nočnom stolíku a sem tam izbu presvetlil blesk. Ležala som v posteli len v Justinovom tričku a spodnom prádle. Justin ma držal v silnom objatí. Už sme takto ležali dosť dlho, ale viem že nespal. 

Otočila som sa smerom k jeho tvári. Hneď na mňa hľadeli jeho oči, ktoré boli krásne aj v tejto polotme.

"Mrzí ma, že toho kvôli mne moc nenaspíš" zašeptala som.

"to nerieš.. hlavne, že ty si v pohode" usmial sa.

Jeho úsmev je naozaj hypnotizujúci. Jeho plné pery ma stále nútili, aby som sa na ne pozerala, a tak veľmi som ich chcela znova ochutnať. Pozrela som znovu do jeho očí. Oblizol si pery a ja som sa na ne musela znovu pozrieť. Kusla som si do pery a pozrela mu znova do očí.

"Nekúš si tú peru" hneď som ju pustila a pozerala na neho ďalej. 

"prečo?"

"lebo by som ju rád kúsal ja" na nič nečakal a prisal sa mi na pery. Nezostávalo mi nič iné len spolupracovať a vychutnávať si tento moment. Ako aj povedal kusol do mojej pery a ja som ich mierne pootvorila a jeho jazyk sa prešmykol dnu. Prsty som zaplietla do jeho vlasov. Jeho ruky prechádzali po mojich bokoch. Ľavou rukou zablúdil pod moje/jeho tričko a jemne ho vyhrnul. 

Moje ruky som spustila z jeho vlasov na jeho brucho a prechádzala po ňom.  Odtiahol sa od mojich pier na tie svoje priložil k môjmu krku. Jemne ho sal a okusoval a mne sa po celom tele robila husia koža. Predtým som nič také necítila. Nedokázala som mať zimomriavky len tak z toho, že by sa niekto takto hral s mojim krkom ale toto je iné.  Moje ústa opúšťali tiché stony.

Pomaly mi vyzliekol tričko a zadíval sa na moju podprsenku. 

"Nemalo sa to dostať tak ďaleko..."  povedal.

"Čo tým teraz myslíš?"

"Toto všetko.. Sme priatelia a nechcem, aby to niečo zmenilo.."


"...ale aj tak je tak kurevsky ťažké ti odolať"

Znova sa mi prisal na pery a ja som znovu spolupracovala. 


Do what U want (JBFF)  ✔Where stories live. Discover now