Jessicin pohľad:
Už je to pár týždňov, čo som sa rozišla so Zaynom. Popravde, ani mi nechýba. Všetok voľný čas viac-menej trávim s Jayom. V škole, ak máme spoločné hodiny, na obede a po škole ma vozí domov. Vždy sa zdrží hodinku alebo dve a potom odíde. Je naozaj skvelý kamoš. Toto mi celý čas chýbalo. Niekto, kto ma pochopí a ja sa s ním budem cítiť dobre.
Celý ten čas, vždy keď môj pohľad zavadil na Zayna a náhodou sa pozrel aj on, venoval mi nenávistný pohľad a pritiahol si bližšie k sebe Selenu (p.a. áno Selena.. nič iné ma nenapadlo), s ktorou akože teraz chodí. Hneď na druhý deň ako sa s Justinom pobili - teda vlastne ako na neho Jay "zaútočil" - sa dali dokopy. Ale aj to mi je už jedno. Nech si robí čo chce.
Zatvárila som sa kyslo a tuším som aj jazyk vyplazila. Niekto sa vedľa mňa začal smiať.
"Vidím, že ti to nie je moc po chuti"
"On už mi po chuti ani nebude.. Neviem, ako som s ním mohla chodiť." odložila som veci do skrinky a zavrela ju.
"Môžme ísť?" prikývla som a šla s ním von. Nastúpili sme do auta a šli ku mne domov.
"Ideš dnes k Dylanovi na tú párty?" prehovoril po pár minútach ticha.
"Neviem.. Nechce sa mi tam ísť, keď viem že tam bude Zayn.. a celkovo sa mi tam nechce ísť.." aby ste boli v obraze, ide o Halloweensku párty u jedného z Kevinových kamošov. Odkedy sa takto bavím s Justinom, tak si na neho Kevin trošku zasadol. Z každej strany počujem len klebety, že s Justinom spávam, len aby som sa dostala ku Kevinovi a podobne. Ani by som nebola prekvapená, keby si to Kevin vymyslel sám.
"Budeš sa doma len nudiť.. Poď tam so mnou"
"Nie.."
"Daj mi aspoň 3 dôvody"
"Hmm.. Kevin, Zayn..."
"A?"
"...Selena"
"Selena? čo ti spravila tá?" zasmial sa.
"Neviem.. Nemám ju rada.. Ja to väčšia kurva, ako som si myslela" uškrnul sa.
"Prídem po teba o siedmej. A žiadne odvrávanie. Pôjdeš a bodka!" zastavil pri našom dome. S nedôverou som na neho pozerala.
"Budem celý čas pri tebe"
"A čo ak ti ujde nejaká príležitosť zbaliť nejaká babu na noc, len kvôli tomu, že si bol stále so mnou?"
Zasmial sa a ja s ním. Vystúpili sme z auta. Odomkla som dvere a vošla dnu. Tašku som hodila na sedačku a šla do kuchyne po džús. Justin si zatial sadol na sedačku a zapol TV. Jak každý deň. Už sa to pomaly začalo stávať naším zvykom.
Hodinu sme riešili volajaké banálnosti, ktoré nás zrovna napadli.
"Ideš na tú párty za nejaký kostým?" spýtala som sa.
"Pôvodne som chcel ísť za ninja korytnačku, ale rozmyslel som si to, keď som si uvedomil, že vlastne chodím na strednú.."
"Takže sa tam ideš len pozrieť na zabávajúcich sa spitých študentov a budeš medzi nimi hľadať svoju obeť?" pousmiala som sa. Baví ma ho provokovať.
"Ja už som si svoju obeť našiel" tajomne sa usmial.
Dlho som to nevydržala a začala som sa smiať.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Nakoniec som teda súhlasila a šla som s ním. Hneď ako odišiel som vybehla do izby a začala rozmýšľať, čo si oblečiem. Nakoniec som si vybrala biele tričko nad pupok na ramienka, riflové kraťasy a na to som si dala bordovo biely svetrík bez gombíkov do polovice stehien. Vlasy som si vyžehlila a urobila si jemný make-up. Ešte som si dala náhrdelník s príveskom trojuholníka. Mobil do vrecka a šla som dole.
"Chystáš sa niekam?" ozvala sa mama z obývačky.
"Idem na jednu párty ku kamarátovi."
"S kým? Dúfam, že nie s tým Justinom"
"Áno s ním" nebudem jej klamať.. šak načo? Aj tak by to zistila.
"V tom prípade nikam nejdeš!"
"A myslíš, že keby som nešla s ním, tak sa tam s ním nestretnem?" trochu som zvýšila hlas.
"Jessica! Okamžite padaj do izby! Nikam nejdeš!"
V tom mi zazvonil mobil. Justin. Naschvál som to pred mamou zdvihla.
"Áno?.. Okey.. len sa obujem.. ahoj"
Odložila som mobil späť do vačku a šla som do chodby. Obula som si čierne boty na vyyyysokom opätku.
"Kam si myslíš, že ideš?!"
"Von"
"Jessica, niečo som ti povedala! Okamžite sa vyzuj a choď hore! Inak budeš mať domáce väzenie!" Ukázal som je prostredník a vyšla som von. Nezabudla som tresknúť dvermi.
Justin sa opieral o auto a pozeral na mňa. Mal na sebe čierne nohavice, biele tričko (v jeho prípade to mohlo byť aj tielko) a kožennú bundu. Obuté mal - ako inak- biele Supry.
Podišla som k nemu a objala ho.
"Vždy som rozmýšľal nad tým, ako v tom niekto dokáže chodiť" ukázal na moje topánky.
"To vieš Bieber, musíš vedieť" zasmiala som sa.
"Môžeme ísť?" prikývla som. Otvoril mi dvere a potom, keď som nastúpila, tak ich zavrel. Sadol si na miesto vodiča a naštartoval.
"Čo si povedala mame?"
"Že idem na párty"
"A ona na to nič?"
"Najprv len chcela vedieť s kým idem a keď som povedala, že s tebou tak ma nechcela pustiť. Tak som sa s ňou trochu pohádala a išla som preč."
"Ou.."
"Nič nehovor.. Len proste choď.. Chcem sa opiť, tancovať na stole a potom skončiť s niekým v posteli"
"To.. ako.. vážne?" neveriacky sa spýtal.
"Hej" rozhodne som prikývla.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Justin dodržal slovo z poobedia a ani sa odo mňa nepohol. Pili sme spolu a po už asi 6 poháriku som ich vlastne prestala počítať a rozbehla sa k tanečnému parketu v strede obývačky. Netrval dlho a niekto tam tancoval so mnou. Bolo mi to jedno. Bolo mi jedno kto to bol. Nič som nevnímala. Stačilo mi, že mi teraz bolo fajn. Výborne som sa bavila.
Jeho pery jemne sali môj krk. Jeho ruky jemne drtili moje boky.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Jesenné slnečné lúče útočili na moju tvár, a tak mi neostávalo nič iné len otvoriť oči. Bolelo ma telo. Nevládala som si ani sadnúť. Pomaly som otvorila oči.
Po zistení, že nie som vo svojej izbe mnou trochu myklo. Absolútne netuším u koho som. Poobzerala som so po izbe. Typická chalanská izba. Hentam niekde v kúte špinavé prádlo, tam niekde pokrčené papiere a.. to je moja podprsenka?
Rýchle overenie a začnem sa usmievať. Takže sa včera vyplnilo to, čo som včera povedala Justinovi. Preboha! Justin! Mala by som mu zavolať..
No keď sa otvoria dvere, nemôžem uveriť, čo vidím... Preboha!
YOU ARE READING
Do what U want (JBFF) ✔
FanficObyčajná stredoškoláčka, obyčajné problémy. No čo ak príde do jej života neobyčajný chalan? JBFF by ĐoDo Biebs Cover by Blue Kitten (fb - Blue Kitten Covery)