*Eren
Jel jsem ulicemi města a hledal parkovací místo. Nakonec jsem to vzdal a zajel do podzemní garáže. Společně se svými přáteli jsem vyrazil směrem k místu, kde byl věčírek. Veena vedle mě se pohnula a zavěsila se mi na ruku. Trochu mě to překvapilo, ale byl to fakt příjemnej pocit. Postranním pohledem jsem se koukl na Armina, kterej klopil zrak a trochu se červenal. Musel jsem se pousmát . Cesta netrvala ani zdaleka tak dlouho, jak jsem se obával. Během chvíle se nám naskytl výhled na ulici, plnou čekajících lidí. Musel jsem se pousmát. Vysoký muž u dveří pouštěl návštěvníky pomalu a postupně. Čím víc jsme se přibližovali, tím víc bylo slyšet dunění hudby. Došli jsme k hlavnímu vchodu. Vysoký muž se na nás zamračil a já se jen usmál a zamával mu penězi před obličejem. Muž pokýval hlavou a natáhl se po penězích. Za námi se ozvalo nespokojené mumlání ostatních lidí, kteří stáli ve frontě. ,,Heh, Erene, to bylo boží " vypískla Veena. Cítil jsem, jak se mi hrne krev do tváří a lehce jsem se zaklepal, abych přišel na jiné myšlenky. ,,Cítím se trochu špatně, že jsme ty lidi předběhli, " přiznal se Armin. Musel jsem se zasmát. Vstoupili jsme do rozlehlé místnosti, plné lidí, světel a dunící hudby. Ušklíbl jsem se ,, Tak co si dáte k pití ? " Veena se usmála. ,, něco mi vyber, broučku " Armin jen pokrčil rameny. Otočil jsem se a razil si cestu k baru. "Vážně mi řekla broučku ? Co to sakra...,, Z mého přemýšlení mě vytrhl barman......
Po té, co jsem koupil pití, šel jsem hledat moje přátelé. Našel jsem je sedět v jednom z boxů u stěny. Položil jsem nápoje na podsvícený skleněný stůl a posadil se. Veena povytáhla obočí ,,ale, ale copak, ty nebudeš pít ? " zavrtěl jsem hlavou ,, Však víš, že se nějak musíme dostat domů " řekl jsem. Veena jen pokrčila rameny a natáhla se pro svojí skleničku. Zachichotala se a rychle vstala. Nechápavě jsem na ní koukal. Došla ke mě a chytla mě za ruku. ,,Och, velectěný pane" začla teatrálně, což si vysloužilo Arminův pobavený smích ,,smím vás požádat o tanec ? " musel jsem se usmát. ,,Jistěže, krásná slečno " Veena pobaveně zatleskala a začala mě táhnout doprostřed sálu skrze hromadu lidí. Cítil jsem se tak dobře. Venna vypadala tak šťastně a bylo vidět, že si tanec užívá. Já nikdy nebyl moc dobrý tanečník, tak jsem se jen snažil napodobit její pohyby. Zarazila se a otočila se směrem ke mě. ,,Počkej, pomůžu ti !" zakřičel jsem, abych jí slyšel přes hlasitou hudbu. Zastavil jsem a ona se mi zavěsila kolem ramen. Na sucho jsem polkl a nechal se unášet hudbou a jejími pohyby. Trochu jsem se musel červenat, protože jsem s žádnou holkou nebyl tak blízko. Tedy, když nepočítám svojí sestru. Veena se smála a chytla mě za ruku. ,, Pojď ,mám žízeň ," šeptla mi do ucha. Pokýval jsem hlavou a vyrazil s ní zpátky.....
Armin seděl tam, kde jsme ho nechali a koukal do svého mobilu. Když nás uviděl, odložil mobil a vesele nám zamával. Veena dopila svoje pití a povzdechla si ,, Jaká to škoda, že tu není nějaký milý muž, co by mi koupil pití." Vstal jsem a vyrazil k baru. Za sebou jsem slyšel jen jak Veena volá ,, Och, děkuji ti, šlechetný pane !" ta holka je blázen, ale fakt se mi líbí. U baru bylo pořád narváno, ale nějak jsem to přežil. Koupil jsem pití a vyrazil na zpět. Cestou jsem ale do někoho vrazil. ,,Tss děti" ozvalo se vzteklé zamumlání. Otočil jsem se, abych se omluvil, ale dotyčná osoba už se hnala pryč. Jediné, co jsem z něj viděl, bylo, že někoho nesl v náručí a kolem hlavy mu vlály havraní vlasy. ,, Omlouvám se, " řekl jsem spíš pro sebe a pokračoval v cestě.....
ČTEŠ
Be with me Levi
FanficDobře toto je muj "tajný projekt" který plánuju věnovat jisté osobě k narozeninám :-D . Ano je to Lea-san . No což k popisu téhle povídky . .... Ve velkém městě žije muž ve středním věku . Jeho život je těžký a proto musí tvrdě pracovat aby se zvlád...