bir daha hiç bir zaman derslerinizin bu kadar hafif olmayacagi gercegini asla unutmayin. zira hayat, calisma miktari olarak sürekli artan bir grafik cizmektedir.
...........................................................................................................
ne yapın yapın, lise 2'ye geçmeyin..
becerebiliyosanız abartı kasıp direk lise 3'e atlayın, baktınız olmiicak kalın sınıfta lise 1'de.. okuldan atılana kadar lise 1...
sebep şu ki, tanıdığım hemen herkes lise 2'de en az bir kere aar biçimde göçtü, ööle bööle diil hem de, 1 yılı devirip daha toparlanamayanlar var........................................................................................................
yakınken vazgecin,baslamayın.
.........................................................................................................
hiç ders çalışmayın, sktir edin.. bilgisayardan, oyundan, çetten, cs'den, sözlükten ödün vermeyin. üniversite nasıl olsa kazanılır, ancak gel gör ki lise bir daha kazanılmaz ah ah..
.............................................................................................................
olm bakin kizlar hep buyuk, universiteye giden ya da ust sinif cocuklarla cikacaklar. o yuzden gidin ortaokul onlerinde takilin. bi de eve donerken hep farkli yollardan gidin ki sevgililerine asildiginizi sanan ust siniflar onunuzu kesemesin." gibi aciklamalarla dolu
..........................................................................................................
bol bol ders kaynatıp okuldan kaçın, üniformanızı çok sevin (okuldan sonra özleniyor o zamanında salak denilen etekler gömlekler), en yüksek notu ben alıcam diye evde kasmayın, sınıfın inekleriyle iyi anlaşın size kopya versinler. üniversiteyi kazanınca rahatlayacağınızı sanıp yanılgıya düşmeyin çünkü esas kolay ve rahat olan yer lisedir. en az bir sene servisle okula gidin gelin, hatta mümkünse son senenizde gidip servis ağası olun, kolunuzu dışarı sarkıtıp gelene geçene laf atın. tekrar ediyorum, ders çalışmak için kastırmayın, zor olan hiç birşey yok
............................................................................................................
bol bol sınav erteletmeye çalışın, hatta bunu başarın. sınavı ertelettiğinizi sınıfa söylerkenki hazzı bir daha bulamayabilirsiniz.
...........................................................................................................
aaa herks kötü düşünüyor siz onlara bakmayın canım okurlarım........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥LiSE TAVSIYELERİ !!!!! ♥
Phi Hư Cấuben daha liseye gecmedim... ama ara ara bana yardimci olun , ben size yardimci olayim.. birbirimize yasadiklarimiizi anlatalim ! heyecanimizi ,... mesela ilk gun neler yapacagimizi .. neler yapmak istedigimizi . birebir konusabiliriz !! ilk kitabim...