Light Yagami

26 6 8
                                    

Aaaağğğğ!! Aşklarımdan biriiiii!!! Ahh. En gözde kamiderem yaaaa. Bu istek yine EB_EN1234 'ten geldi. Umarım bölümleri beğeniyorsundur kanka. Ama ismini ifşalıyorum. Merak etme kimse görmüyor.

*İ.S.: kitabı okuyan herkes görüyor gerizekalı*

.... Çaktırmayaydın iyiydi. 😡
Neyse...
Sen onu boşver. Hadi röportaj benzeri şeye geçelim.

E: Peki.
L: (Light... ❤️) Ben Light Yagami. Tanıştığımıza memnun oldum. Elif. 
C: *gereksizce araya girer* Light!! Sana bi sorum var. Soyismi tersten okumak zeka belirtisiymiş (değil). Sende yapabiliyor musun?
L: Elbette. İmagay.

C: *E ile pis sırıtışlar atarlar*
E: *aklında heceliyordur* im-a-gay... Kıh kıh kıh!! 😈😈
L: *ifadesizce kızlara bakar. Ve kalemini
Çıkarır.* Sizin isimler neydi ya?..
C: *korkuyla* ne yapıyorsun yaa!! Sen yeni dünyanın tanrısısın. Sadece suçlular!! Ver bakalım o defteri.
L: *sıkıntıyla iç geçirir.* zorunda mıyım?
C: evet. *-*
L: *verir* (ne veriyor?! Sondşamx. Tamam daha fazla fesatlaşmadan devam)
C: saati de..
L: *onu da kıza uzatır*
C: gizli cebindekini de alayım.

.

.

.
-Bi süre sonra-
C: ve son olarak kalemini de aldım mı bitti...
L: Yeter artık yaa!! Bu kadar çok şeyi nerden biliyorsun?!
C: mangayı baştan sona 5 kez bitirdim.
E: *düzelemeyecek bi hastaya bakar gibi arkadaşına bakar* Sevinç Bacı. İyi misin?
C: iyiyim iyiyim. *Gözlerinden aşk fışkırarak Light'a bakar*
E: devam ediyorum ben o halde. Bu pasta da çok güzelmiş.
L: (L yani ldnsldms) güzel tabiki. *Masanın üstüne tünemiş pastayı kemiriyorken pastadan otlanan kıza bakar ve onu korkutur*
E: hay ananı- !! *Charanın bakışlarıyla devamını getirmez.* üzgünüm sevinç bacı...
C: *L'i kovalamaya çalışır* in şurdan!! Onu ben Light ve Elif'e yaptım!!
L: (L) tarifi vermeden gitmiyorum.
C: *eski ve tozlu bi süpürge bulur ve dedektife sallar.* kışt!! Çekil bi yaaa!!
L: *süpürgeyi görünce yere atlar ve Elif'e eğilir* sen tarifi biliyor musun?
E: *kız dibindeki dedektiften rahatsız olur* hayır bilmiyorum. Ve çekilir misin?
L: *daha da eğilir* peki öğrenebilir misin?
C: *dedektife korkuyla bakan kızı çeker ve Lightın yanındaki koltuğa oturtur* L!!!! *Dedektifi kovalarken elindeki süpürgeyi fırlatır ve süpürge  denk gelmez* bura gel lan!! Sana göstercem pastayı!!
E: *anlına vurur ve kafasını olumsuz anlamda sallar*
L: (Light) *elini kıza uzatır ve * benimle bi şeyler içmek ister misin? Kahve filan. *der*
E: sen ısmarlıyorsan neden olmasın? (Lendşsnxşa fırsattan istifade ediyorsun yani)
L: *kıza umursamazca bakar.* elbette.
E: *bedava kelimesi aklında dönüyordur. Mutlulukla çocuğun koluna girer ve kafenin birinde kahve içerler*

-3 saat sonra-

C: *Yorgun bi şekilde stüdyoya girer* işte geldim. O çıplak ayaklı düşündüğümden daha aktif çıktı. *Etrafa bakar ve şaşırır*

Aa! Gitmişler. O halde veda edelim bari...

Bay bay... İstekleriniz olursa yorumlara yazın. Sizi seviyorum animeciler...

Animeler ve AnimecilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin