dedektif L veeeee Peri Uchiha
Uhm.. Evet. Daha fazla espri kaldıramayacağınızdan en iyisi bölüme geçelim. Bu arada. Köydeydim. O nedenle bölüm geç geliyor. Kurban Bayram'ı falan ya. Hepinizin Kurban Bayram'ı Mübarek Olsun!! Evet L. Lütfen içeri-!!! Aaa!!
L: elinde iki kutu dolu tatlıyla içeri gelir.
C: -_- onları mutfaktan aldın değil mi!!?
L: parası neyse veririz. Otur yerine. *vermedi*
C: ıh!! Peri. Sen buna Nasıl katlanabiliyorsun?
P: aaaa Ryuzakiiii!!!! AŞKUM!! AL BENİ EVLENELİM!!!!
C: ohoo kızım yavaş!
L: *olanlara bakar ve tatlıları yanına çekinip tıkınmaya başlar* hadi hızlı olun. Daha dava araştıracağım. Buraya sadece pasta için geldim.
P: aaaahh!! O mükemmel!! 💙▽💙C:....
L:...-Stüdyoda sessizlik-
-Arkalardan bi Boğaz temizleme sesi gelir-
C: Evet evet. Herneyse.
L: yani mükemmel olduğumu kabul mü ediyorsun?
C: ne!? Hayır!!
L: he he. *Tough Life*-L'in kafasına montajla güneş gözlüğü takılır-
C: çıkarın şunu!! Off!! Bu konuyu kapatabilir miyiz?!
L: *gözlerindeki gözlük kalkarken tek Kaş'ını kaldırır* hani sen buraya biriyle çekindiğin resmini koyacaktın?
C:.... Bölümün sonuna koyacağım.
P: öhöm. Nedense hiç inandırıcı gelmedi.
C: hoi!!! Koyacağım!!
L: tamam tamam. Fazla cırlama.
N: (Naruto) EEEEE!!?? Cırlamak benim işimdir!!! CHARA-CHAN TELİF HAKKI YEDİRTECEĞİM!!!
K: (Kisu) Evet aşkım!! Arkandayım!!❤️◇❤️
C: *umutsuz vakalara bakar gibi ikiliye bakar ve Kaş'larını çatar* LAN!!! İSTEDİĞİNİ YAP LAN!!!!! ZATEN İKİ GÜNDÜR TEMİZLİK YAPIYORUM!!!! MORALİM BOZUK!!!!CANIMA TAK ETTİNİZ YAV!!! YOK SANA PASTA FALAN!! *L'in eline vurur ve pasta yere düşer* ÖKÜZ GİBİ YİYORSUN!!!
L:... Aklını kullanıyorsan tatlı yesen bile kilo almazsın...
C:... *İnanamayarak adama bakar* ciddi misin?! Şu anda mı!?
P: hey.. Sakin olun... *L ve arkadaşının arasında gözle görülen titreşimlere bakar**L'in elini tutar ve adamı koltuğa çeker*
L: *kıza bakar ve elini çeker. Ardından temizleyip koltuğa geçer ve Charaya sinirle bakar*
C: *kedi gibi tıslar*
İ: (İstoria) HAHAAAA!!! *İşaretler ve saçma hareketler yapmaya başlar*
C: *elini anlına vurur* off....! Peri kankam. Sen L'i kucağına al. İçerde pasta yiyin ve kahve için. Konuşun anlaşın.
L: pasta yiyeceksem ben varım.
P: *zaten baştan razıdır* elbette!! Gel hadi gel... *Gözlerinde mavi kalpler belirir*
C: endişeli gözlerle gitmelerini izler.(L artık bakire değil. Ve Peri ile evlenmek zorunda kaldı)
Eh... Şey... Resmi koyacaktım de mi?Evet. Kadınla resim çekindim. Gülümseyin dedim güldü. Sonra ailecek sizi takip ediyoruz dediğimde Facebook'tan mı dedi? Kalakaldım.
Lütfen yazarınızın tipine bakmayın!!! Hadi bay bayan baymayaannn.
L:Espri yaptı 😑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Animeler ve Animeciler
De TodoSizi karakterlerle buluşturacağım. Kısaca istediğiniz karakteri yoruma yazın. İzlemediğim bi animeyse ve çok da uzun değilse sizin için izleyeceğim. ❤️ Ama dikkat edin. Arada alakasız ve saçma bölümler de olabilir.