Gaara-sama Part2

25 5 0
                                    

*Gaara ve İstoria içeri girerler*
C: *koltuktan gelenlere havalı bi şekilde bakar ve ayağa kalkarken küçümseyici bakışlar atar*
İ: *n'oluyo mq (bana bunu da yazdırdın ya tebrik ediyorum!!) bakışları atar* hayırdır?..
C: geç otur hadi. Ayakta kalmak istiyorsan sen bilirsin. Yine kendi kendime meydan okudum. *masaya eğilir ve ellerini Sasuke'nin yaptığı gibi önünde birleştirir* bugün Sasukecilik oynayacağım. *kızı yakasından tutup çeker* dövüş benimle... (İstoria=Naruto oldu gözünde)
G: *ne yapacağını bilemez halde ikisine bakar.*
İ: N'oluyo kızım!? Yine saçmalıyorsun.. Bıraksana lan!!
C: korkak. *kızı koltuğa ittirir* *ardından kendi koltuğuna çöker ve soğuklukla Gaaraya bakar* otursana.
G: *kaş- Allahım yine!! bakışları sertleşir ve koltuğa oturur*
C: hobini buldun mu Gaara?..
G: Evet.
C: nedir? Herkes merak ettiği için (gerçekte merak eden var mı?) yazıyorum. (İşsizlikten yazıyor) yoksa böyle bi şeyle asla uğraşmam. (Yalan)
G: Hobim İstoria ile yürüyüşe çıkıp konuşmak.
İ: *yanakları kızararak çocuğa bakar.*
C: *Kaşlarını çatıp ikisine bakar* gerçeği söyle.
G: *anlamasına şaşırır ama poker face devam eder* gerçeği söylüyorum.
C: *gözlerindeki sharinganlar belirir ve mankekyu (valla okunduğu gibi yazcam yaa) sharingana dönüşür. *

Gerçek... *sesi korkutucu bi hal alır*

Bip!!
C: ah!! Süre doldu!! *Ellerini çırparak ikiliye bakar* işte kazandım!!!

Ve Gaaraaaaaa!! *Fesatlaştı* hobin ne? Söyle hadi utanma. *Çocuğun yanaklarını sıkar*
G: *kıza uyarıcı bakışlar atar*
C: *korkuyla ellerini çeker*
G: söylemeyeceğim. *Kalkar ve gider*
İ: *konuşma boyunca amaçsızca oturmuştur. Sonunda kalkar* Gaara!! Bekle!! (Eren!! Matte!! Şskdşsnd ah Mikasa ah!)

C: İyi be gidin!! Size ihtiyacım yok beni!! Kişisel bi pasta sapığım ve seyircilerimle gayet mutluyum ben!!

L: (L) artık tarifi istemiyorum. 😈
C: -_-  gıcıksın biliyorsun de mi?!
Seni sapık.

L: sapık mı? Ben mi? (Kesinlikle mangadaki konuşmaları ezberlemedim)
C: Evet sen. -_-

Neyse! İsteklerinizi yazarsanız yapmaktan çekinmem. Bol animeli günler!!

Animeler ve AnimecilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin