Capitolul 9

177 12 4
                                    

Am iesit din masina si atunci in boxe s-a auzit:

-Ohohohoooo,se pare ca Dragonul a revenit oameni buni!!!!

-Si unde e? a intrebat un baiat intepat

-Frate,mai bine nu te bagi!a zis Tyler ducandu-se spre el

-Fetito,te dai?Nu vad Dragonul!a zis infumuratul

-Bai,tu ori esti prost,ori esti prost!Tu nu vezi ca eu sunt Dragonul?am zis si el a inceput sa rada ca retardatul

-Da,sigur!1:Dragonul e baiat si 2:El are un tatuaj intre omoplati in forma de dragon.Fetito ,tu nu esti Dragonul!

-Atunci cum explici asta?am intrebat.

Mi-am dat geaca jos si am aratat tatuajul,toti de acolo,ori au facut ochii cat cepele,ori au inghitit in sec...Dar ce sa-i faci!

-Gata!Ai vazut ca sunt Dragonul,acum alte suspiciuni?am intrebat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Gata!Ai vazut ca sunt Dragonul,acum alte suspiciuni?am intrebat

-N-nu!a zis baiatul acela.

-Stai,cum te cheama?a intrebat Tyler,nu stiu de ce

-Ryan....acum am plecat.Pa Dragonule.

-Pa,Ryan!

Am ajuns acasa si Andy..sa zicem ca mai avea putin si face infarct..

-Mal!Doamne cat ma bucur ca n-ai patit nimic!Unde ai fost?a intrebat luandu-ma in brate.

-Normal ca nu am patit nimic,Andy!Am fost la curse!Sau ai uitat cine e Dragonul?am intrebat si apoi mi-am dat seama ca erau si gasca mea si a fratelui meu aici.

-Andy,frate ce cauta Mal aici?E iubita ta?Si face curse?a intrbat Paul,cel mai bun prieten al fratelui meu.

-Ce?E fratele meu!Si da ,fac curse.Eu sunt Dragonul.am zis si toti erau cu gura cascata.

-Nu are cum sa fi tu Dragonul!Dragonul e baiat!a zis Matteo.

-Ba sunt!Am si tatuajul!am zis si le-am aratat tatuajul.Toti au belit ochii la mine.

-Ok!Sa stii ca gasca mea vorbeste numai despre Dragon si vor sa stie cine e de cand am venit in New York.a zis Andy

-Serios?am zis mergand in bucatarie.

-Da,Mal!Te adoram!Ne place cum conduci!a zis gasca fratelui meu la unison.

-Ok.Acum!Mal?De ce l-ai batut pe Ronnie?a intrebat Kevin

-Mi-a zis printesa si a ras de mine.Ce era sa fac sa il las in pace?am intrebat in timp ce mancam niste capsuni.

-Stai putin,Mal ai batut pe cineva?Cum,ai 1,57!a zis Paul.

-Paul,mai bine taci!Eprima la curse,a facut box 5 ani si are centura neagra la tot felul de arte martiale.a zis fratele meu si gasca lui a inghitit in sec.

Wicked Side // IN PAUZA//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum