Am înghițit in sec si apoi mi-am dat seama ca mi-a venit sfârșitul....dar Mal a început sa rada in hohote.Ce dracu are fata asta??
Mal pov:
Ma uit la Paul care are o fata ce trebuie imortalizata,jur.Nu mai pot sa ma abțin si încep sa rad ca apucata si el cu gașca lui se uita la mine nedumeriți,ia sa vedem daca pot intra in mintea lui Paul: Ce dracu are fata asta? ,wow daca asta gândește acum ma întreb ce gandesc ceilalți din gasca mea:Raven:Mal,ești dusa rău,dar de aceea te iubesc!
Andy:Ce dracu?Am crezut ca il omoară!!
Kevin:O iubesc din ce in ce mai mult!Ma întreb ea ma iubește?
Stefan,Damon,Troy:E nebuna!-Da Kevin!Si eu te plac!am zis si am mers sa il sărut.
L-am sărutat,Dumnezeule!Primul meu sărut!Mi-a răspuns la sărut si atunci am știut ce simt cu adevărat pentru el:iubire..
Kevin pov:
Mal m-a sărutat! Dumnezeule,săruta atât de bine!Cum a aflat ca o plac?Rup sarutul ,spre dezamăgirea mea..și ii șoptesc:
-Mal?Mi-ai citit cumva gândurile?
-Vreo problema?a întrebat cu nedumerire in privire
-Nu,nu,e bine ca mi-ai citit gândurile! Acum sa mergem la școală! am zis si am plecat spre mașina ei preferata.In față ne-am urcat eu si Mal,iar in spate,Raven si Andy.
-Mal?Noi cu ce mergem?a întrebat-o Troy.
-Luați păpușa,din stânga! a zis Mal cu calm in voce atunci când a arătat spre un Ferrari.Daca o zgârii te transform in cenușă!
-Ok!Mulțumesc,Mal!a zis Stefan.Eu conduc!
Mal pov:
Le-am dat Ferrari-ul băieților, am încredere in ei.Ahh,acum Paul vine la mine si cu o fata de cățeluș ma roagă:
-Mal?Vrei ,te rog sa îmi dai si mie una din mașini?Te rooog!
-Nu!Dispari!am zis si am zis incantatia in minte.
-Dar...nu a mai apucat sa zică nimic,deoarece...a dispărut, e undeva,prin NY....împreună cu maimuțoii lui..
-Mal?Unde l-ai trimis?a întrebat Raven cu amuzament in voce
-Nu stiu!E undeva prin NY,presupun...am zis pornind mașina
-Presupui??au întrebat toți cei din mașină la unison
Nu am mai zis nimic ca am si plecat in viteza,cu Stefan pe urmele mele...
-Whohoooo!a exclamat Andy.
-Mai inceeeeet!!Doamne,nu vreau sa mor!!a zis Raven
-Mal,esti dusa rau!!Imi place!are dreptate,sunt dusa si i-am simtit teama pentru viata lui din voce.Hahaha.
In cateva momente am intrat pe poarta scolii si inainte sa opresc,am facut un drift de toata frumusetea si am parcat masina,dupa cateva minute in care am stat in masina,am iesit si toti erau cu gura cascata.
Cass pov:
Stateam cu gasca mea cand pe poarta intra in viteza un 9ff GT9-R negru si parcheaza dupa ce face un drift perfect...dupa cateva minute din masina iese Mal?De unde are ea o asa scumpete??Si cine mai e in masina:Kevin,Andy si Raven?Asta m-a socat de unde mama pisicii cainelui vecinului stie Mal sa conduca asa?Mal trece pe langa noi impreuna cu gasca ei si eu cred ca....nu stiu,am mii de fluturasi in stomac si inima imi bate asa tare....oare,m-am indragostit de Mal?
Paul pov:
-...de ce?am zis si m-am trezit in varful Statuii Libertatii??Cum am...?
-...ajuns aici?a intrebat Matteo
-Nu stiu,acum o secunda eram in garajul subteran al lui Mal si acum aici!am zis uitandu-ma prin jur.Haideti sa coboram,astazi se pare ca nu mergem la scoala...
Am coborat si am vazut New yorkezi ca se uitau la noi nedumeriti,plus ca nici noi nu stiam ce se intampla...M-am uitat la ceas si am vazut ca orele au inceput de mai bine de 30 de minute.
Mal pov:
Ma indrept spre dulapul meu pentru a-mi lua cartea de engleza,dar cineva ma trage de par.
-Aaauuu,ce dracu ai??am intrebat-o pe....ihh Stacy(media),curva scolii care nu ma suporta deloc.
-Aculta aici ratato,doar pentru ca ai o masina frumoasa si ti-ai schimbat parul si hainele nu inseamna ca poti sa ai ce baiat vrei tu!Lasa-l in pace pe Cass pentru ca e al meu!a zis Stacy si lumea incepea sa se adune in jurul nostru,formand un cerc.
-Ce dracu te-a apucat ?Nu-mi place de papa lapte ala cu care crezi ca ai vreo sansa,sunteti amandoi la fel!am zis tare sa ma auda.
-Adica?a intrebat Stacy
-Prefacuti,si curve.Tu esti o curva feminina regala ,iar el este una masculina!Ti-ai tras-o cu tot continentul asta!Asa ca inchide gura!am zis,parca scuipand acid
-Aaa,am inteles,ai prins glas,nu-i asa?a zis si a ridicat mana sa imi de-a o palma,dar i-am prins-o si aruncand cartile pe jos,i-am intors-o la spate si aceasta a scos un chitait.Din multime se auzeau numai ,,Ooooo,Stacy o sa-si ia bataie!,, , ,,Uuuu,,
-Asculta si asculta bine!Nimeni nu ridica mana la mine!NIMENI!Tu de ce te crezi mai speciala curvulito?am intrebat-o pe un ton batjocoritor.
-Da-mi drumul!Acum!a zis curva feminina regala ,iar eu i-am dislocat umarul cand i-am dat drumul.Auu,mi-ai dislocat umarul!
-Ups...Te mai iei de cineva din scoala asta si nu-ti voi mai rani doar umarul!S-a inteles?am zis pe un ton superior
-D-da...
Mi-am luat cartile si am plecat spre ora de engleza si am auzit intr-una chestii...gen:Bravo,Mal,ai pus-o la punct pe Stacy!Am ajuns in clasa si profesoara a intrat dupa mine,eu m-am asezat in banca si am inceput sa vorbesc cu Raven si cotoroanta ne-a intrerupt din discutie:
-Domnisoarelor,ora mea vi se pare plictisitoare?Stiti cumva un subiect mai interesant decat studiul?a intrebat
-Stiu eu lucruri mai interesante ca viata ta!am mormait eu..
-Domnisoara Mystical,comportamentul!a zis baba
-Nenoro..Doamna va rog nu ne mai predati azi!am zis zambind
-Cum va permiteti sa-
-Stiu ca dumneavoastra nu va permiteti prea multe,asa ca nu ma comparati!am zis si colegii nu mai puteau de ras.
-Gata,acum mergi in biroul directoarei!a zis babaciunea senila
-Haideti sa nu recurgem la astfel de metode!am zis
-Nu,duceti-va acum!
-Bine!Am plecat d-aci!Ne vedem alta data Doamna Senila!am zis in timp ce ieseam pe usa.
Am plecat la masina mea ,ce?doar nu mergeam la directoare,imi facea si aia capul calendar,am intrat in masina si am mers la cafenea,mi-am luat ceva de mancare, o cafea si am asteptat sa treaca ora de engleza,stai ,azi am doua ore de engleza si dupa mate,nu ma mai duc la scoala azi,plec in mafie!Am platit si am luat tot la pachet.Am ajuns in mafie in mai putin de jumatate de ora si acolo...
CITEȘTI
Wicked Side // IN PAUZA//
FantasyMal e o fata cu puteri magice puternice,dar cu un temperament de nestapanit.Ce credeti ca se va intampla cu aceasta cand va afla lucruri ce o vor cutremura toata? Cititi si aflati povestea ei!