Mal pov:
Ma ridic de pe scaunul din sala de asteptare de la sediu, iar doctorul vine la mine , privindu-ma cu spaima.
-Doamna... incepe doctorul Jens
-Jens, daca Tyler e mort, jur pe Lucifer ca voi face macel! il amenint pe om
-Pai... incepe uitandu-se in pamant
-Pai ce, Jens? Ce?! il intrerup din nou
Jens inghite in sec cand imi aude vocea. Sunt nervoasa, nu e bine cand sunt nervoasa.
-Doamna ascultati-ma, Tyler...
-Ce-i cu Tyler? Nu e mort, nu?
-Lasa-ma dracu sa vorbesc! tipa peste mine.
Zambesc pentru ca i-am atins un nerv si il privesc in ochi ochi. Acesta continua :
-Dupa cum spuneam, Tyler este in afara oricarui pericol, iar acum doarme. Vreau sa plec la el in salon, dar doctorul nu ma lasa. Nu puteti sa intrati acum in salon, trebuie sa se odihneasca.
-Multumesc lui Lucifer! spun, iar Jens ma priveste confuz.
-Um, nu era "Multumesc lui Dumnezeu" ? Intreaba pe un ton ciudat.
-Nu, eu si Dumnezeu nu suntem in cei mai buni termeni, spun dandu-mi ochii peste cap.
Plec din sediu, direct acasa, am scoala si prea multe absente ca sa mai pot sta. Intru in casa ca un uragan si il vad pe Andy pe podea, in stare de ebrietate. Merg in bucatarie si iau un pahar cu apa. Ajung in sufragerie si arunc apa pe Andy, iar acesta se trezeste greu.
-Hei, Mal, te-ai gandit sa mai dai si tu pe acasa? Intreaba Andy ridicandu-se de pe jos.
-Taci, Andy, haide la scoala, ii raspund plecand in camera mea, imi iau geanta si plec pe usa. Jos ma asteapta Andy, imbracat intr-o pereche de blugi gri si un tricou negru cu geaca de piele in mana, in picioare are o pereche de tenesi. Ma analizeaza din cap pana in picioare si imi face semn spre haine. Imi las capul in jos si vad ca pe hainele mele este sangele lui Tyler si al viermelui care l-a pus pe patul de spital pe Ty. Ii fac semn lui Andy sa astepte o secunda si merg in baia de la parter. Ma gandesc la hainele pe care le vreau si in cateva secunde sunt imbracata cu o pereche de blugi gri, o bluza alba, geaca de piele neagra cu picatele albe si in picioare o pereche de ghete cu tinte si toc.
Plec la masina si il astept pe Andy. Cum inchide portiera masinii, accelerez de parca Lucifer e pe urmele mele. Ajung la scoala imediat si parchez masina imediat ce fac un drift de nota zece. Andy coboara din masina si imi spune ce imi zicea si inainte sa venim aici, iar eu il imit cu o voce enervanta:
-Nu mai merg niciodata cu masina cu tine! Mal, stop! Esti enervanta! Lasa-ma in pace!
Incepem sa radem, in timp ce toti elevii se uita la noi ca la nebuni. Il intreb pe Andy de prietenii mei si imi spune ca sunt plecati din oras.
-Stefan si Damon sunt in Mystic Falls, Evie e la mama ei, in Germania, Sam si Dean, au fost doar in vizita la rude, iar acum au plecat din nou sa cutreiere planeta impreuna, Kevin si Troy sunt la scoala de corectie pentru omorarea unui paznic de la spital, iar Jay bantuie cu gasca lui Paul.
Tot ce imi spune Andy este asa ciudat... E bine ca inca il am pe fratele meu si pe prietenii de la sediu. Ridic din umeri si merg in clasa, ma pun in ultima banca si astept ca profesoara sa intre in clasa. Se aseaza la catedra si se uita in catalog.
-Vad ca toti aveti note, mai putin Mal, la tabla.
Ma ridic din banca si merg la tabla, iau creta in mana si profesoare de matematica imi dicteaza o functie.
-Scrie: f: R-> R, f(x)= 2x+6. Reprezentarea grafica, te rog.
Privesc functia asta cateva minute si ma intreaba:
-Sii sa rezolvi functia sau nu?
-Dar chirurgul plastician a stiut sa iti rezolve fata sau nu? intreb plictisita
Fata profei s-a inrosit, iar colegii sunt pe jos de ras. Profa ma da afara din clasa si imi spune sa merg la director. Pentru o data in viata, ascult de un profesor. Merg in biroul director, care imi spune ca sunt suspendata o saptamana. Plec inapoi la masina si ii trimit lui Andy un mesaj in care ii spun ca am fost suspendata si plec la sediu.
Ajung la sediu in cateva minute si intru inauntru cu o figura dura, fac la stanga si merg la spitalul sediului.
-Mal, ma intorc si il vad pe Jens, Tyler doarme; ar fi mai bine sa nu il deranjezi
-Vorbeai cu mine? Cu sefa ta? Ai grija Jens, sau s-ar putea sa zbori mai repede decat crezi.
Termin ce am de spus si plec in salonul lui Ty. Intru usor si il vad dormind. Ma apropii de el cu pasi mici si cand ajung langa pat, ii pun mana pe piept, incepand sa spun o incantatie.
-Sana eo citius. (Heal him faster)
Termin ce am de spus si il privesc pe Ty timp de doua minute, apoi il vad si pe el cum deschide ochii. Priveste confuz si dupa spune:
-Hey, ce vant te aduce pe aici?
-Doamne, cum te simti?
-Ma simt bine, raspunde studiind camera.
-Tyler, hai sa mergem. Vad ca nu imi raspunde, asa ca mai spun odata, Tyler, haide.
-Cine-i Tyler? Intreaba uitabdu-se confuz la mine.
-Nu esti bine, spun exasperata.
CITEȘTI
Wicked Side // IN PAUZA//
FantasiMal e o fata cu puteri magice puternice,dar cu un temperament de nestapanit.Ce credeti ca se va intampla cu aceasta cand va afla lucruri ce o vor cutremura toata? Cititi si aflati povestea ei!