Capitolul 15

98 7 3
                                    

Tyler pov:

-Bine, cine dracu' sunteti voi, oameni buni? Intreb speriat, ridicandu-ma din pat.

-Tyler, calmeaza-te.

-Ok, cine e Tyler? Intreb uitandu-ma in jur.

-Tu esti, spune fata cu parul mov, care pana acum a fost cu nasul intr-o carte ciudata.

-Bun, sa mergem la mine acasa si vom gasi acolo o solutie, spune un baiat blond.

-Sigur, Dean, la noi acasa mergem. Apropo, ai facut curat, nu?

-Desigur ca nu, Sam, nu sunt menajera.

-Mal, il trimiti tu acasa sa faca curat? Intreaba Sam, cred...

Aud un pocnit din degete si vad un praf mov, dupa care acel Dean nu mai e. Privesc speriat in jur si o vad pe fata cu parul mov ca se ridicade pe scaunul pe care a stat in ultima jumatate de ora.

-Bun, Evie, Andy, baieti, mergeti la Stefan si Damon acasa, nu cred ca se supara, iar eu merg  acasa, am niste carti de magie neagra aruncate prin camera, intre timp la sediu, Matthew, tu esti seful. Spune acea fata apoi pocneste din degete si dispare intr-un praf mov.

Pare ca toata lumea o asculta si fiecare pleaca la treaba lui, o fata cu parul albastru vine la mine si ma trage spre masina ei, cred. Urcam in masina, cu ea la volan, dupa ce porneste motorul, imi vine sa regret ca m-am urcat, conduce super repede.

-Poti, te rog sa conduci mai incet? Intreb in timp ce imi pun centura si ma tin de scaun ca de viata. Fata incepe sa rada si spune:

-Daca crezi ca eu conduc cu viteza, atunci pentru tine, Mal va fi un fulger.

-Mal? intreb nedumerit.

-Fata cu parul mov, cea cu puteri magice.

Mormai un "wtf" si privesc in fata. Ma intreb cine sunt toti acei oameni. Cum ar fi
Sam si Dean si ce e cu ei sau Matthew si de ce o asculta pe Mal.

-Incat despre ceilalti, Sam si Dean sunt oameni normali, Mal e vrajitoare, are un frate, Andy, eu sunt cred ca tot o vrajitoare, nu sunt sigura,iar Matthew, impreuna cu tine, sunteti doi prieteni buni si mainile stanga si dreapta a lui Mal. Ea e sefa organizatiei voastre, cred, am aflat si eu de curand despre chestia asta...

-Ok, asta e prea ciudat pentru mine. Cine sunt eu? Intreb curios.

-Tu esti Tyler Lockwood, cunoscut si ca Diavolul Soselelor. Esti al doilea cel mai bun racer, dupa the Dragon, bineinteles, esti faimos in lumea ilegalelor, dar ai si multi dusmani, tu fiind mana dreapta unui cel mai mare cap de mafie din tara, spune ea.

Am ascultat cu atentie ce mi-a spus ea si nu imi vine sa cred. Cum se poate? Nu imi amintesc nici cu slujbe tot ce mi-a povestit. Masina se opreste si ea coboara din masina, cobor si eu si raman uimit de conacul asta.

 Masina se opreste si ea coboara din masina, cobor si eu si raman uimit de conacul asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Wow! spun uimit de cele vazute.

-Tyler, haide.

-Bine....

-Evie.

-Bine, Evie.

Intram in casa, unde ii gasesc pe baietii de la spital sau ce era ala... Analizez interiorul cu atentie si observ ca totul este in modul urban din anul 1906 cred, destul de vechi, dar stilat in acelasi timp.

-Tyler, ei sunt: Andy, fratele lui Mal, Sam si Dean, niste prieteni apropiati si de nadejde, spune Evie. Fac cunostinta cu acestia si apoi incepem sa povestim.

Mal pov:

-Sa imi bag picioarele! Cum se poate sa nu gasesc o singura carte despre cum sa intorc o vraja in toata biblioteca asta?

-Mal, calmeaza-te, spune Abaddon

-Nu pot Abaddon, nu pot. Tyler si-a pierdut memoria si e numai si numai vina mea, spun iesind din biblioteca secreta din casa mea (media).

Merg in bucatarie si beau un pahar cu apa, apoi ma indrept inapoi spre biblioteca. Intru inauntru si o vad pe Abaddon zambind.

-Wow, ce e cu zambetul ala? Intreb uitandu-ma dupa o alta carte.

-Am gasit o vraja care imi poate schimba culoarea parului din brunet in roscat, spune bucuroasa.

-Lasa-ti parul acum! Ajuta-ma sa gasesc o carte care sa ma poata ajuta sa ii accesez lobul temporal, spun citind o carte.

-Nu inteleg de ce te stresezi atat pentru el, mai ales ca el te considera o necunoscuta...

-Sa stii ca m-am inecat de... stai putin, necunoscuta, necunoscut, cartea necunoscutului! Cum am putut-o uita? Abaddon, esti un geniu! Strig in timp ce plec din camera.

-Bine, Mal, eu ma intorc in Iad. Vorbim diseara, da? intreaba Abaddon.

-Sigur, pa, ne vedem!

Ma urc in masina si apas acceleratia pana in podea, ajungand pe autostrada cu 120 km/h. Gonesc spre casa Salvatore, care e in mijlocul padurii de la marginea orasului.

Tyler pov:

-Pe bune? Nu te cred ca Mal a facut asta! Strig cat ma tine gura.

-Ba da! A luat pistolul si a inceput sa traga ca la tinta, spune Andy.

-Cum adica ca la tinta? intreb nedumerit.

-Pai... incepe Andy, dar este intrerupt de usa de la intrare care este trantita puternic de perete.

O vad pe Mal imbracata in aceleasi haine ca de dimineata. Incepe sa urce scarile, iar eu cu restul o privim in actiune. Incepe sa caute ceva in mini-biblioteca cam vreo douasprezece minute. Noi continuam sa vorbim, cu Mal pe fundal.

-Am gasit-o! Am gasit vraja! Abaddon, iti multumesc! Striga Mal si tresar cand ii aud vocea.

-Care vraja? Intreb cu o spranceana ridicata.

-Vraja prin care iti pot readuce memoria inapoi, sunt ingrediente dificil de gasit, dar ne vom descurca, Mal imi raspunde inca citind vraja.

-Ok, ce ingrediente ne trebuie? Intreaba Evie zambitoare, este asa draguta cand zambeste...

-Um... ne trebuie: sange de la cel mai sfant om, har de arhanghel, fruncte din Copacul Vietii si Talismanul lui Solomon.

Zambetul lui Evie dispare incet cu fiecare ingredient rostit de Mal.

-Vom putea face rost de ele, nu? Intreaba Mal zambitoare.




Wicked Side // IN PAUZA//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum