💡3. Bölüm

989 36 3
                                    

Ilyas başını çevırır.
Il: nasıl?
Esra sinsice gülümser.
E: dön sen....
Esra hem Ilyasın omuzlarını ovar hemde arada Ilyasın boynuna öpücük kondurur.
E: yarin şu avukatı akşam yemeğıne çıkar... Ilyas Esraya bakar.
Il: ne?! Niye?! Esra kollarını Ilyasın boynuna dolar.
E: konuş ikna et mahkemenın uzamasını sağla...
Il: o nasıl olucak?
Esra Ilyasın boynunu isirir.
Il: aaaa! Kızım bir dur da!
E: vahşi cazibeni kullan... Biraz yakınlık göster... Tatli dilinle rica et o da uzatsin davayi. Ben o zamanadek Meryem ablayı ve Hizir abiyi sakinleştiririm. Sen o işi bana bırak...
Ilyasda Esrada sinsice gülerler.
Il: gel lan buraya! Esrayı çeker üzerine çıkar Esra kahka atar. Ilyas Esrayı bir kaplan gibi sertce öpermeye başlar ve ateşli bir gece geçirirler.

Esra sabahin köründe uyanır. Hemen bir duş alır sonrada kahvaltıyı hazırlar. Yukarı çıkar ve Ilyasın yanağindan öper. Ilyasın yanına not bırakır.
Not: akşama görüşürüz... Kahvaltı yapmayı unutma.

Esra hemen evden çıkar. Meryem için hediyeler, süprizler hazırlar. Güzel güzel aşk notları.
E: bak bunları Hizir Çakirbeyli gönderdi unutma!
X: merak etme abla...
E: al bu parayı sonra geri kalanı getiririm.
X: tamam abla...
Esra öğlene doğru Meryemin evine gelir.

MERYEMIN EVI
Meryem ve Esra bahcede kahvelerini yudumlar.
M: Ilyas nasıl olduda gönderdi seni? Hizir benimle görüşmenizi yasakladi...
E: ben Ilyasin karısıyım inadım inatdir bilirsin. Sen benim ablamsin kimse seninle görüşmeme engel olamaz gerekirse hem kocamı hemde Hizir abiyi karşıma alırım. Meryem tebesüm eder.
M: canım benim...
E: ablam benim...
Meryem Esranın elini tutar.
M: eee çocuk ne zaman?
E: uf abla sende Ilyas gibi başlama...
M: kızım yıllardır evlisiniz. Yeter da!
E: hazır değilim...
M: iyi hazır olma sen. YARIN birgün başkasından yapar o sonra kafana vurursun.
E: Ilyas yapmaz öyle şeyler.
M: bir zamanlar Hizir da yapmaz diyordum bak gör halimi. Esranın gözleri dolar. Birden kapı çalar Meryem kapıyı açar. Meryemın karşısında hiç tanımadiği bir adam vardır.
X: Meryem Çakirbeyli...

Operasyon "HizMer"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin