💡6. Bölüm

893 27 5
                                    

Ilyas evde oturur. Birden telefonuna bir Özgürden mesaj gelir. Yarin ..... Kafe'de kahvaltı yapıcam. Sende gel. Konuşmam lazım seninle.
Il: tamam... Görüşürüz.
Ilyas Esraya gösterir.
Ertesi gün Ilyas Kafe'ye gider. Özgür ordadir. Gülümseyerek Ilyasa yaklaşır birden Ilyasın yanağından öper. Ilyas şaşırır.
Öz: otursana...
Ilyasda geri yerine oturur.
Il: ne oldu?
Öz: hallettim onu haber vermek için çağırdım.
Il: bunu telefondada söyleye bilirdin.
Öz: yüz yüze söylemek istedim.
Özgür Ilyasın elini tutar.
Öz: Ilyas ben senden çok etkilendim...
Ilyas gülümser.
Il: öyle mi? Ilyasın telefonu çalar.
Il: pardon... Ilyas açar.
Il: alo?
E: Ilyas hemen oradan çık yoksam senide o karıyıda vururum!
Ilyas etrafa bakar birden sarı beruklu gözlüklü Esrayı fark eder. Esra gözlüğünü çıkarır. Gözlerinden adeta ateş fışkırır.
Il: tamam geliyorum. (İçinden) şimdi bittin Ilyas.
Ilyas telefonu cebine koyar.
Il: Özgür benim acil gitmem lazım... Sonra bu meseleyi konuşuruz. Der ve Özgürün cevap vermesini beklemeden koşar adımlarla Kafe'den çıkar. Esrada arkasından çıkar. Ilyas arabaya biner Esrada biner. Ilyas kahka atmaya başlar.
Il: kızım bu halin ne?!
Esra cebinden biçaği çıkartır ve Ilyasın boğazına tutar. Ilyas gülmeyi keser.
E: ben seni kesmezmiyim?!
Il: Esra sakin ol! Indir onu!!!
E: nasıl seni öpmesine izin verirsin! Nasıl sen elini tutar o kadin ha?! Ben o eli kesmezmiyim?!
Il: kesersin Esram... Bir gün kendi isteğimle gerçekten başkasının elini tutarsam kesersin...
E: sür eve gidiyoruz banyo yapıcaksın!
Il: ama aşkım!!!!
E: sus! Sür evde seni keseyle çıkayacam...

Operasyon "HizMer"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin