💡1. Bölüm

1.4K 37 7
                                    

MERYEMIN EVI
Ilyas çok sinirli bir şekilde Meryemin evine gider. Kapıyı alaçaklı gibi çalar. Meryem korkuylan açar.
M: Ilyas?
Il: yenge! Ne demek boşanma davası açmak!
M: gir içeriye.... Ilyas içeri girer kanepeye oturur.
Il: tamam abim bir hata yaptı ama sizin iki çocuğunuz var ne demek boşanma davası açmak?
M: bitti Ilyas bitti... Benim dayanacak gücüm kalmadı. Çocuklarda büyüdü artık. Onlarda bu durumu kabul etti.
Il: yenge yapma etme. Bizim ailede boşanma yok! Eğer siz boşanırsanız vallaha yol olur.
M: ne yolu!
Il: her küçük şeyde millet boşanmaya kalkar. Yenge Abimede dedim yol olur!
M: abin bana ihanet etti! Eğer sende bigün Esrayı aldatırsan evet o da seni boşar.
Ilyas bu söze çok bozulur.
Il: o kimki beni boşayacak? Öldürürüm onu!
M: hiç bişey yapamazsın! Bak abine bana bişey yapa biliyor mu? Hayır!
Il: yenge eğer abimden boşanırsan yemin ederim Esrayı bende aldatırım! Ben onu bir sefer değil defalarca aldatırım. Önüme gelenden çocuk yaparım. O kadınlarıda Esrayla aynı eve kapatırım. Bilirsin dediğimi yaparım!
Meryem sertce Ilyasa bakar Meryem Ilyasa yaklaşır.
M: eğer Esrayı aldatırsan bende yemin ederim Abi'ni öldürmedim ama seni öldürürüm. Şimdi yürü evine git!
Ilyas ayağa kalkar.
Il: şimdi gidiyorum yine gelicem...
Ilyas hızla evden çıkar.
M: manyak!

ESILIN EVI
Kapı çalınır Esra koşarak kapıyı açar. Karşısında aşık olduğu adam vardır.
E: hoşgeldin aşkım...
Ilyasın yüzü asıkdır Esrayı kenera itirir ve içeri girer.
E: yavaş Ilyas... Ilyas umursamaz tavırlan salona girer içki şişesini alır kanepeye oturur. Şişeden içmeye başlar.  Esra Ilyasin moralinin bozuk oldunu anlar daha anlayışlı olmaya çalışır.
E: açmisin bitanem?
Il: yok değilim... Ilyas kanepeye oturduğu gibi düşünmeye başlar. Esra hemen yukarı çıkar ve yeni aldiği mor gecelikki giyinir ve aşağa iner.
E: nasıl? Yeni aldim beğendin mi?
Esraya bakmadan konuşur.
Il: güzel...
E: bakmadin bile...
Ilyas Esraya bakar yüzünde büyük bir gülümseme oluşur sonra başını çevırır yine yüzünü asar. Esra havali bir şekilde Ilyasın dizlerine oturur. Kollarını Ilyasın boynuna dolar.
E: odaya mi çıksak?
Il: hiç halim yok...
Esra şaşirir Ilyasa sertce bakar.
E: Ilyas neyin var diye?
Il: yok bişey! Bugün canim istemiyor o kadar... Kalk üzerimden!
Esra Ilyasın üzerinden kalkar ve yukarı çıkar. Odada pijama takımını giyinir.
E: alçak, hayvan kesin beni aldatıyor kesin! Bende o karıyı bulup saçlarını yolmazsam Esra değilim...
Il: seni aldatmıyorum! Esra Ilyasın sesiylen irkilir.
E: sen ne zaman geldin?
Il: hayvan alçak dediğini duydum! Esra Ilyasa masumca bakar.
E: beni aldatmıyorsan niye beni istemedin?
Il: canim istemedi Esra! Ne var bunda?! Hemen seni aldatmişmi oluyorum? Niye hemen başka kadına bağlıyorsun?! Belkide başka bişey var!!! 
Esra yere bakar. Ilyas yatağa oturur.
E: yine mi çocuk meselesi yüzünden kızgınsın bana... Ya napiyim?! Kendimi anne olmaya hazır hissetmiyorum.
Esra Ilyasın yanına oturur Ilyasın elini tutar. Ilyas Esraya bakar.
Il: abimler... Boşanıyor! Yengem davayı açmiş abimde kabul etmiş!

Operasyon "HizMer"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin