4. "Što je s Ninom?"

115 9 12
                                    

Odkako se pojavio novi lik u školi počela sam shvačati da ima jedno par vještica u našoj školi.

Moj nos je umalo umro od silnog njuškanja (jao osječam se kao pas.)

Postala sam nervozna i jedva sam dočekala kraj sata da odjurim iza škole zapaliti koju.

Čim me ispunio dobro poznat miris duhana sam se opustila. Zapalila sam 3 ili možda 4 a i dalje nisam smirena.

"Hej ljepotice." Čula sam novog."Nismo imali priliku upoznati se." Doda i sjedne do mene.

"Isabella Solis. Svi me zovu Isa pa valjda možeš i ti." Rekla sam i pružila mu ruku.

"Liam White. Nadimka nemam tako da me možeš zvati Liam." Nasmije se što i meni izazove mali osmijeh.

"Mislim da nikad nisam vidjela čarobnjaka zapravo oni gotovo da i ne postoje s obzirom da se vejštice vežu za vukove djevojke su vještice a dečki vukovi kako to da je s tobom drugačije?" Pitam.

"Neznam samo znam da su u mojoj obitelji djevojke bila vukovi a dečki su bili čarobnjaci. Imam 4 brata i 7 sestara." Osmijehnuo se.

"Moja mama je inzinstirala da nađemo vještice za žene i imammo mnogo sinova. Htjela je što više čarobnjaka. Iako to nije bila njena želja. Vještićje vječe je htjelo nastaviti taj niz da se stvore čarobnjaci a ne da se mješamo s vukovima. Pa kad je moj najstariji brat to odbio i zaljubio se u vampiricu zabranili su ljubav između vampira i vještica. Mislim taj zakon se i prije odvijao među nama samo sad se kažnjava smrću. A nekad se kažnjavalo bičavanjem i trajnom odvojenosti." Rekao je.

"Koliko ti je godina?" Pitala sam.

"996." Osmijehnuo se.

"Bome si star." Nasmijem se.

"Zašto te zovu Isa a ne Bella. Ljepše ti stoji." Rekao je.

"Moja braća nisu htjela taj nadimak jer je kao uobičajen i htjeli su da ja budem drukčija pa su svima govorili da me zovu Isa i ja sam sama počela pa eto." Rekla sam.

"Koliko braće imaš?" Pitao je.

"Četvero. Ben, Scot i Jett te jedan mali braco na putu. Ja i mama smo okružene muškarcima." Nasmijao se na moj komemtar.

"Koliko ti je godina?" Pitao je.

"Uskoro punim slavnih 300."  Rekla sam.

"Wow mislio sam da ćeš reći uskoro punim 17 ali oke." Nasmijala sam se.

"Nisi jedini star u školi. Najbolje mi je kad mi kazu da trebam poštovati starije a od njih sam starija dobrih 260 godina." Nasmijao se.

"Da znam i meni se događa."

"Uskoro slavnih 1000 ha?" Pitala sam na što je kimnuo.

"Čovječe osjećam se staro." Zašto me nasmijava.

"Koja je tajna?" Pitala sam.

"Kakva tajna?" Bio je zbunjen.

"Zašto se stalno smiješ? Moj tata i moj dijed su se rijetko smijali čak i sad to rijetko rade. Tata možda samo kad je mama u blizini. Znam prokleti smo." Nasmijala sam se.

"Reći ću ti jednog dana." Osmijehnuo se.

"Što je s tobom i Jaceom?" Pitao je odjednom.

"Kako to misliš?" Zbunjeno sam pitala.

"Pa... Vidio sam kako te gleda..." Prekinula sam ga.

"Kao sestru? Najbolju frendicu?" Sad je on mene prekinuo.

"Kao potencijalnu djevojku."

"Molim?" Zbunjenost je bila jasna na mom licu.

"Moli se u crkvi ali da." Osmijehnuo se zlobno.

Sjedili smo u tišini dok je nisam zapalila 6. cigaretu.

"To će te ubiti jednog dana." Kimnuo je prema cigareti.

"Vukovima cigareta neće ništa. Brzo zacjeljujemo." Rekla sam.

"Kako god ti kažeš." Osmijehnuo se.

Odjednom mi se zamračilo pred očima.

"Pogodi tko je?" Čula sam dobro poznat glas.

"Ronnie. Koliko sam ti puta rekla da to prestaneš raditi?" Pitala sam je.

Veronica Black. Primjećujete povezanost zar ne? Da da da. Ona mi je sestrićna. Napola vuk napola vampir predivan karakter čarobne smeđe oči koje su prirodno krvavo crvene i duga predivna smeđa kosa.

"Isa ne zajebavaj me." Rekla je ozbiljno.

Iskreno Ronnien karakter je bio neobičan. Ponekad se ponašla kao dijete a ponekad kao da je zrela za ludnicu. Šalim se.

Ona je uvijek bila ona dobra cura sa ogromnim očnjacima koji ti govore 'bježi ako želiš živjeti.'

"Jesi vidjela Lisu i Ginu?" Pitala me

Elisabeth i Gina su moje druge dvije sestrićne blizanke od tetka Alexa i tete Nine.

"Ne zašto?" Pitala sam.

"Pa Lisa je rekla da ima nešto važno za reći vjerovatno tko joj se sviđa itd no znaš kako nikad ne kasni. Još uvijek kasni trebale smo se naći prije sat vremena i probala sam naći Ginu ali nema je nigdje. Kao da su isparile." Rekla je.

"Zar nije da možeš osjetiti vamire u okrugu 1000 kilometara?" Pitala sam.

"Mogu ali jeko se puno mirisa mješa i nemogu ih pronaći." Uznireno je uzdahnula.

"Opa tko je komad Isa?" Pitala je kao da je tek sad primjetila Liama.

"Ja sam Liam." Osmjehnuo se.

"Veronica prijatelji me zovu Ronnie." Osmijehnula se.

"To znači da te i ja tako mogu zvati ili?" Našalio se što je izazvalo Ronnieno hihotanje.

"Šaljivđia ha?" Šapnula je.

"Da i jedan od rijetkih čarobnjaka..." Prekinula me.

"Ma daj.... to nije fer ja sam napola vampir i nema šanse da budem s njim." Spustila je glavu.

"Ronnie ti shvačaš da sam upravo ovdije?" Pitao je pokazujući na sebe.

"Da Liam znam da si ovdije. " Rekla mu je.

Zbunjeno ju je pogledao neznajući što reći.

"Isa, Ronnie imamo problem. " Do nas je do trčala teta Tanya.

"Kakav problem?" Pitam.

"Nina."

"Što je s Ninom?" Pitam.

"Jako je loše i umire." Rekla je.

Opet sam to napravila. Ostavila sam vas na samom rubu. Sorry...
I Gabi_Angel123 vidjet ces kj bu bilo jer nema Isa svoje moći bez razloga. 😉😉😉

Zašto ne skidaš osmijeh s lica?Where stories live. Discover now