Kako možete zamisliti 1. razred Srednje škole? Pa meni nije lako. Svaki profesor me uspoređuje sa mojm starijom braćom.
Benjamin Solis.
Ili Ben kako on izinstira. 1. Primjerak savršenstva. Tamna kosa i predivne crne oči. Visok mišićav i jednostavno kako bi većina cura reklo:
S A V R Š E N !!!!!!
Moš si mislit. Svašta si umišlja jer je najstariji. Postati će Alfa kad tata odluči da je spreman za to i eto ti ga na.
Pa gdije sam stala....
Ah natavno.
Kako sam samo zaboravila.
Scott Solis.
Tamna kosa. Crne oči. I predivan karakter. (Vidite sarkazam u toj rečenici je li tako)?
Dobro priznajem moja dva stariji brata su dosta dobri ali mrzim što su tako popularni i mene poznaju po njima nikad ne pitaju:
'Hej pa ti si Isabella Solis'.
Ne nego mi dođu kad se predstavim ako me već neznaju.
'Solis? Kao Ben, Scott i Jett Solis? Ti si im sestra. Tako cool.'
Ne nije Cool.
I naravno nemojmo zaboraviti Jetta Solisa.
Tamnosmeđa kosa gotovo crna i predivne zelene oči. Cure znaju komentirati:
'Ah te oči su kao smaragdi.'
Jett je isto oke brat ali mrzim što su oni dobili sve dobre vučje darove.
Ben može upravljati snovima, upravljati zrakom i ispuštati zlačani pijesak iz ruku kao mama samo što ona ispušta crni pijesak.
Scott kao da je pokupio neke darove od dijeda. Ima telekinezu da podiže i spušta ili pokreće stvari snagom svog uma. Može stvarati tetovaže ali treći dar je malo kompliciraniji.
Povezuje se s drugim darom. Svaka tetovaža ima značenje i to je učio da ih okrene protiv osobe koja je nosi.
Npr. Bodljikava žica te bode u kožu ili nečje ime u srcu poludiš za tom osobom ili konop te guši i stišće ako je recimo na ruci itd.
A ja?
Ja sam prokleta.
Moje prezime znači sunce. Ja to nikako nisam.
Posebna sam. Tako bar kažu.
Znam kad netko laže jednostavno znam.
Mogu natjerati neku osobu da mi kaže istinu.
Mogu lijećiti ili ubrzati ljećenje kod vukova. Kao moja baka Jenna.
Oživjeti mrtve. (Nitko nezna za taj dar osim Jacea)
I vratiti pamćenje.
Jer kad umreš tvoje pamćenje jednostavno nestane na tvojih posljednjih par sati.
Neki bi rekli zakon ti možeš oživjeti mrtve.
Ali tako mogu i ubiti sebe.
Netko zamišlja raj kao predivan vrt ili netko zamišlja pakao pun vulkana ili smoga ali nije tako bar u početku.
Kad umreš olaziš u zgradu. Da zgradu. Zgradu sa 1000000000 katova.
I samo ja mogu pronaći mrtve. Na kojem su katu i na kojem su svijetu.
Godinu dana lutate tim hodnicima zgrade pa tek onda odlazite u pakao ili raj. Raj je u oblacima dok ja pakao u zemljinoj unutrašnjosti. Ali nitko to nemože vidjeti osim ako ne umrete.
Ali čim napustite zgradu ja vas nemogu oživjeti. Postajete dio nestvarnog svijeta i ja nemogu otići tamo.
Pa...
Moj prvi dan 1. srednje je bio grozan. Svi su prepoznali po imenu i dali mi nadimak kojim me zovu braća.
Isa. Zam ja sam Isabella i u večini slučajeva je nadimak Bella ali moja braća misle da je to preobično pa me zovu Isa.
Nemam mnogo prijatelja samo jednog. No moj 1. srednje je prošao već oho oho godina.
Uskoro punim 300 ili u ljudskom svijetu 17.
Jedan jedini prijatelj kojeg sam imala je Jace Grey. Tamna kosa i predivne crne oči. Uvijek me je zanimalo zašto su crne tako jako. Imao je tamnije oči od Bena ili od Scotta.
On je jako zgodan lik i ima puno prijatelja iako sam mu ja najbolja.
Ove godine kad bih ja trebala u 3. srednje Jett je odlučio pasti razred zajedno s Scottom i Benom.
Iskreno što ću im ja mogli su ostat doma i uživati dok ja ne završim školu ali ne oni su morali pasti razred.
I sad su na lošem glasu. Svi dobro znaju da svi pušimo. Mislim nije kao da će nam naškoditi. Samo taj umirujući duhan je tako smirujuć da je to nepojmljivo.
Neki me znaju vrlo često pitati zašto nemam ženskih prijateljica. Jer iskreno se družim samo sa braćom i jednim najboljim prijateljem koji je isto vukodlak jej.
No dobro ne družim se sa djevojkama jer sam nekoliko puta imala incident s mojim sad mrtvim najboljim frendicama.
Znate kako mi vukodlaci kad napunimo 18 ne starimo toliko mnogo. Uopče se ne vide promjene.
Pa... moj tata koji je bio najzgodniji lik na školi u svoje vrijeme još je uvijek takav.
Znači on bar jednom tijedno odlazi u teretanu tek tako da se hvali svojim izgledom. Mislim to meni tako izgleda. Ali odlazi da ne ispadne da su moji roditelji izolirani pa tu i tamo odlaze na večere ili u teretanu ili u kafiće.
Pa tako i moj tata odlazi jednom tjedno u teretanu i jedna moja bivša bff ga je vidjela u teretani i stalno je odlazila tamo sva zaljubljena i stalno mi je pričala o njemu pa sam i ja otišla vidjeti tog lika u kojeg se zatelebala i to je bio pravi blam.
Čim smo ušle u teretanu ona je pokazala takozvanog najzgodnijeg muškarca na svijetu ja sam se ukipila.
Ona je mislia da je to zbog njegove ljepote.
"Rudy. To je moj tata." Rekla sam joj na što je ona zabezeknuto zabuljila u mene nekoliko minuta.
Nismo vise puno pričale a i bio je kraj godine, a ona je sad mrtva tako da...
Isto je tako bilo i sa dijedom Mikeom. Vdijela ga je moja frendica ali nisam joj mogla reći da mi je to dijed pa sam izmislial da mi je ujak i opet sam izgubila frendicu.
Zato radije ne.
Mislim gledajte. Znam da moj dijed ili moj otac nikad nebi prevarili svoje voljene partnerice ali jednostavno je prečudno.
SRETAN BOŽIĆ!!!!!!!!!!!!!!! Evo mog poklona za vas. Nadam se da vam se svidjelo. Dakle ovdje upoznajemo Isu ili Bellu kako vas volja, da malo odužim priču stvorit ću ljubavni trokut vjerojatno ali možda i ne. Vidjet će te. Malo je kratko uglavnom jer nisam znala što napisati u ovom dijelu još radim na priči i nastavci će vjerojatno biti rijetki, kao jednom u 2 do 3 tjedna stvarno mi je žao što se nastavka tiče ali imam puno posla oko škole i sad ću se preko praznika potruditi napisati što više nastavaka da se ne dogodi da ne izbacim nastavak nakon pola godine. Ubiti. Uživajte u priči jer ulazimo u još jednu pustolovinu.
Volim vas sve.
Caos. 💙
ESTÁS LEYENDO
Zašto ne skidaš osmijeh s lica?
Hombres LoboIsabella Solis misli da je cijeli svijet mrzi. Ne iz razloga što je vukodlak nego zato što je 4. i jedino žensko dijete u Solis obitelji. Misli da njeno prezime mrzi nenje smrtne darove koje ćete otkriti uz nju. Ali tu je jedan dečko. Smeđe kose i...