"Isa stvarno bi trebala izaći van." Rekao je Jace dok se igrao s mojom olovkom u mojoj sobi.
"Ali..." Prekinuo me.
"Znam da bi ti radije cijelu većer provela gledajuči filmove i serije ali to ne ide tako. Kad ćeš si naći dečka?" Pitao me.
"Jace Grey hoćeš li biti moj dečko?" Pitala sam na što je samo zurio u mene ne trepćuči.
"Zar to ja nebi trebao pitati tebe?" Pitao me.
"Znaš dok se vi dečki odlučite pitati dijevojka će vam naći drugog." Rekla sam.
"Ja tražim onu pravu." Rekao je.
"Završit ćeš kao Eric pravu je pronašao nakon 500 godina." Rekla sam.
"Da i ta prava je sestra tvojeg oca. Kako slatko. Sad ti je tetak. A tvoj dijed čekao je 688 godina ako se ne varam?" Rekao je.
"Da ali je u međuvremenu imao njih 15." Ispravila sam ga. "Je si li ti pronašao neku u oni 100 godina prije nego što si pronašao mene?" Dodala sam.
Jesam li možda spomenula da ja Jace stariji od mene jedno 100 godina. On bi trebao uskoro 400, a ja tek 300.
"Znaš da su se u mom vremenu cure ljepile na mene kao muhe na muholovku. A i danas se ljepe. Bilo ih je 1000..." Prekinula sam ga.
"Da ali je li ti itijedna bila djevojka?"
"Pa od njih 1000 jedno 999 je bilo moje." Nasmiješio se šarmerskim osmijehom.
"A koja jedna nije bila tvoja?" Pitala sam ga.
"Ti."
"Da ali se ne ljepim za tebe kao muha na muholovku."
"Upravo si me pitala da ti budem dečko." Pogledao me aha jesam te pogledom.
"I sad shvaćam da mi nisi odgovorio."
Jace i ja smo bili vrlo neobična vrsta prijatelja. Uvijek smo bili opušteni i ponekad bi se ponašali kao da smo u vezi ali samo ponekad.
Vrlo često mi je pomagao rješiti se napornih dečkiju tako da ispadne da ih varam.
Najgore je bilo to što je on zapravo bio mrtav. Ubili su ga vampiri. Zalječila sam ga i otišla za njim u smrt.
Trebali ste mu vidjeti facu kad me vidio među mrtvima. Doslovno je raširio oči i samo što nije zaplakao.
Nije htio da budem mrtva ali bilo mu je drago što sam s njim. Kad sam ga vratila u život sve je bilo oke.
Neki su mislili da smo prijatelji s povlasticama ali tek sam jako kasno shvatila da oni misle da mi međusobno spavamo.
On je znao. Znao je moje najmračnije tajne koje nisu znali ni moja braća ni roditelji. Samo on.
Jace ja mogao ući u nečji um i proživjeti prošlost koju smo proživjeli i to je napravio dok sam spavala.
Kad sam imala 16 godina shvatio je da nije nešto uredu samnom i ušao mi je u um.
Vdio je.
Vidio je da sam bila silovana.
Nevinost sam izgubila silovanjem.
Jedan Alfa je iskoristio svoje Alfa moći da bi mu se pokorila i silovao me. No ostala sam trudna.
Nisam htijela pobaciti. Mislim dijete nije krivo što nije nastalo iz ljubavi. Pa sam smislila plan.
Rekla sam Daniu da sam trudna koji je pazio na mene 3 dana dok sam bila u tom stanju.
Teta Amy me ulovila dok sam se iskradala do Dania i sve joj ispričala te mi je jedna zamisao pala napamet.
Teta Sophie bakina najbolja prijateljica nije mogla imati dijete te ga je planirala posvojiti no njen suprug to nije htio, htio je imati svoje dijete.
Pa... teta Sophie se pravila da je trudna dok sam ja to skrivala. Kad sam rodila Jackoba zamolila sam Sophie da ja odaberem ime što sam i napravila.
Teta Amy mu je promjenila boju kose i očiju te lice da više liči na Sophie ili Francisca. I sad se nas dvoje družimo kao pravi prijatelji i žao mi je što nezna da sam mu ja prava majka.
Biti ću iskrena nije da nisam htjela Jackoba i volim ga kao majka sina ali jednostavno imala sam 16 godina i stvarno nisam bila spremna postati majkom.
"Razmišljaš o Jacku?" Pitao me na što sam kimnula.
"Gle sretan je..." Ptekinula sam ga.
"Da ali će kad tad saznati i biti će ljut. Možda će pobjeći od kuće i što ako pogine tamo vani sto će onda biti?" Počela sam paničariti.
"Hej hej smiri se. Jack će biti oke. Pametan je i to je nasljedio od tebe. Znaš Amy može promijeniti izgled ali ne i narav." Rekao je.
"Znam ali ponaša se kao on. Kao taj alfa. Ima njegov glas što me ubija." Rekla sam.
"Da ga vidiš ponovo bi li ga prepoznala nakon 284 godine?" Pitao me.
"Ne želim pričati o tome." Rekla sam ljuto.
"Gle Isa ne mislim te tjerati na išta ali..." Prekinula sam ga.
"Ali što? Reci mi. Ne želim ga ponovo viđati. Dvaput su me silovali i triput su pokušali i nitko za to nije saznao. Osim tebe i Dania koji me pregledavao." Rekla sam.
"Isa. Nisam tako mislio. Gledaj žao mi je i previše si mi važna da te viđam tužnu." Sjeo je na krevet do mene i poljubio me u obraz te čelo.
"Mogu li te nešto pitati?" Pitao je.
Uzdahnula sam.
"Možeš."
"Jesi li ikad spavala s nekim a da je bilo svojevoljno?" Pitao me.
Odmahnula sam glavom.
Uhvatio me ispod koljena i oko vrata te me položio u svoje krilo. Čvrsto sam ga uhvatila oko vrata dok je on šaputao umirujuće riječi.
Probala sam. Probala sam spavati s nekim svojevoljno no onda sam ga odgurnula i izjurila čim mi je samo uhvatio rub maijce.
Jace me poljubio u obraz i milovao mi kosu dok sam buljila u prazno.
"Jesi li probala?" Pitao me.
"Jesam. Nekoliko puta. Kao da nemogu izbaciti te slike iz glave. Stalno se ponovno pojavljuju. Nisam mogla nigoga muškog spola dotaknuti godinama nakon toga. Neznam zašto me svi pokušavaju silovati." Rekla sam suznih očiju.
"Zato što te nemogu imati." Poljubio me u vrat.
"Nisam ničije vlasništvo." Rekla sam.
"Jesi."
"Čije?" Pitam.
"Moje." Zarežao je.
"Molim?" Pitala sam uz osmijeh.
"Ti si moja." Zarežao je ponovo i bacio me na krevet te se nadvio nadamnom.
"Nisam." Rekla sam.
"Ako nisi sad bit ćeš. Uvijek si bila i uvijek ćeš biti samo moja i ničija više." Rekao je.
"I kako očekuješ da nađem dečka kad mi ti ne dopuštaš?" Pitala sam.
"Da." Rekao je nakon kratke stanke.
"Što?"
"Biti ću tvoj dečko." Poljubio mi je nos na što sam se nasmijala.
"Ti znaš da sam se šalila kad sam te to pitala?"
"Znam."
Ah dragi moj Jace. Frend zone. Znam kako ti je. Sad shipajte ih do bola ili kj vas volja. Nadite mi neki ship za njih dvoje. Ak nije problem.
VOTE&COM
Volim vas.
Caos. 💙💙💙
أنت تقرأ
Zašto ne skidaš osmijeh s lica?
مستذئبIsabella Solis misli da je cijeli svijet mrzi. Ne iz razloga što je vukodlak nego zato što je 4. i jedino žensko dijete u Solis obitelji. Misli da njeno prezime mrzi nenje smrtne darove koje ćete otkriti uz nju. Ali tu je jedan dečko. Smeđe kose i...