3. "Ti si napravio što?!"

115 12 8
                                    

Škola ili kako je ja jako volim zvati smrt. Moja mama i baka vjeruju da bi se najlakše ljubavi vašeg života mogu pronaći u srednjoj školi.

Pa... to je i jedan od razloga zašto još uvijek idem u nju. Jedino što sam pronašla su napaljeni idioti koji bi mogli biti 3. koji bi me silovao ili 4. Koji bi me pokušao silovati.

Prethodna 3 pokušaja likovi su skoro ostali mrtvi. Jace ih je istukao. I još uvijek sam mu zahvalna na tome.

Pa gdije sam stala. Ah da škola. Čim sam ušla pronašla sam Jacea i otišli smo do ormarića koji su ovaj put bili jedan do drugog.

Namignuo mi je i dohvatio knjigu iz matematike iako je ja već znam na pamet. Toliko puta sam tu knjigu pročitala i predavanja poslušala da je to nevjerovatno.

I ja uzmem svoju knjigu te zajedno odšećemo do učionice u koju nedugo nakon što smo ušli je došla Hannah. Velika zaljubljenica u Jacea.

Sjela je isprad mene i okrenula se ka Jaceu.

"Hej Jace." Nasmiješila se.

"Hannah." Uzvratio je pozdrav i nastavio piljiti u ploču.

"Pitala sam se hoćeš li samnom u kino?" Pitala je.

"Ne Hannah Jace će samnom otići u kino." Javila se Betty.

"A zašto bi išao s kujama kad bi mogao izaći sa kraljicom škole." Javila se Maddie koja je sjela ispred Jacea.

Maddie je bila kurva na školi. Imala je dugu plavu kosu ogromne usnice koje nisu izgledle prirodno premazane crvenim ružem + 10 tona šminke na licu.

Ovaj put je nosila prekratke hlačice i usku maijcu do pupka. Ponekad se pitam kako joj nije hladno.

"Žao mi je Maddie ali već sam ti rekao ne želim bit s tobom." Rekao je.

"Jace moraš naučiti jednu sitnicu. Mene nitko ne odbija." Rekla je sa smiješkom pa je bacila poglad na mene.

"To je zbog nje zar ne? Ona me mrzi pa moraš i ti." Rekla je.

"Crkni." Zarežala sam.

Uskoro je zvonilo pa mi nije ništa odgovorila. U učionicu ulazi profa i za njom dečko.

O mjesaca mi i svih zvijezda na nebu.

Visok oko 1,90 možda i viši. Smeđa kosa kratko ošišana sa strane i malo više na vrhu glave. (Nezz kako to opisati 😟 )

Te par predivnih plavih očiju.

Nešto mi je bilo čudno u njegovom mirisu. Mirisao je na vaniliju ali tu se nešto pomiješalo.

Vampiri nemaju miris.

Vukovi mirišu na kišu ili nešto slično.

Sirene imaju pretjeran miris parfema.

Dok on je imao nešto čudno u svom mirisu. Mirisao je na močavru.

Pogledala sam Jacea koji mi je kimnuo u znak da i on osječa taj močvarni miris.

Ali tko živi u močvarama?

Jedino možda vještice čekaj...

ON JE ČAROBNJAK????!!!

Nije ih bilo stolječima moj dijed je par puta vidio nekakve čarobnjake ali je bio još malen.

Profa ga je smjestila ispred mene te premjestila Hannah u drugu klupu.

Novi se okrenuo prema nama.

"Što je vučko?" Pitao je Jacea.

"Ne zovi me tako." Zarežao je.

"Oh oprosti pseto." Nasmijao se.

"Čarobnjak. Nisam ih vidjela stolječima." Rekla saalm mu na što je bacio pogled na mene i šarmerski se osmijehnuo.

"Smijem li znati kako se ovako lijepa djevojka zove?"

"Isa." Rekla sam.

"To je nadimak. Tvoje pravo ime je..." zastao je na sekundu.

"Solis? Kao Keith Solis? Ti si mu sestra ili?" Pitao je.

"Ja sam mu kćer." Rekla sam na što je iznenađeno dignuo obrve.

"Anna Black ha? Oh kako je Mike to ti je dijed ako se ne varam?"

"Ako mi čitajš misli ili mi kopaš po mozgu ubit ću te i vjeruj mi neću se usuditi vratiti te u život." Osmijehnula sam se.

"Niti me možeš vratiti u život..." Zastao je no onda opet progovorio: "Ili možeš." Zlobno se osmijehnuo.

"Prestani. Mi. Kopati. Po. Mozgu." Zarežala sam.

"Solis! Prestani pričati ili ćeš na kaznenu! Trebala bi poštovati starije!" Vrisnula je ova baba iz matke.

Kurvo ja sam starija od tebe dobrih 240 godina.

Prokomentirala sam u sebi no onda se Jace nasmijao i poslala nas je obadvoje na kaznenu.

Nedugo nakon što smo ušli došao je Tayler King. Silovatelj broj dva. Uspio me silovati prije nego što ga je Jace ubio od batina i ostavio ga polumrtvog.

Taj dan me Jace skoro vidio potpuno golu. Nisam mogla pročati s njim par dana dok se opet nisam opustila.

Prije nego što je došao do mene Jace je stao ispred.

"Da joj se nisi ni približio." Zarežao je.

"Ma daj Jace još si ljut zbog onog malog incidenta?" Pitao je.

"Malog incidenta? Jebeno si ju silovao?!" Viknuo je Jace na što sam ga opomenula pogledom da se stiša.

Na kaznenu je upao Ben sa Scottom i Jettom. Shit.

Ben je uhvatio Taylera za ovratnik maijce i nabio ga je na zid.

"Ti si napravio što?!" Bio je ljut.

"Silovao ju je." Odgovorio je Jace na što sam ga opalila po glavi.

"Kad tad bi saznali. Isa žao mi je ali moramo im reći i tvojim roditeljima." Rekao je s tugom u očima.

Fora sa Taylerom jest da je on vampir i nešto kao sirena. Majka mu je bila sirena a otac vampir. Tako da je iskoristio svoje moći na meni.

"Ti si silovao moju malu sestricu i oteo joj nevinost zbog proklete požude za seksom." Ben ga je jače nabio.

"Nije mi on oteo nevinost ali jest bila oduzeta silovanjem. I probali su me silovati 3 puta." Rekla sam na što je Ben izudarao Taylera i Scott mu je dao dodatne batine nakon Bena te je Jett zadao završan udarac.

Tayler je pobjegao a moja braća su sjela na klupe pilječi u mene.

"Koliko tajni imaš? Tko je bio prvi koji te silovao?" Pitao je Scott.

"Jedan Alfa. I ostala sam trudna..." Prekinuo me Jett.

"Kad je to bilo?"

"Kad sam imala 16."

"Što je bilo s bebom?" Pitao je Ben.

"Rodila sam ga..."

"Zašto nisi podbacila?" Pitao je Jett.

"Nije dijete krivo što nije nastalo iz ljubavi. To nije razlog da ga ubijem." Rekla sam.

"Poznajemo li ga?" Pita Scott.

"Jackob." Uzdahnula sam.

"Molim?!" Viknuo je Ben. "Ali on je sin od Sophie." Dodao je.

"On je moj sin. Ja dam ga rodila. Tri dana sam se skrivala u sobi a vi ste mislili da sam otišla s frendicom za vikend na more. Rodila sam ga i pošto me Amy ulovila kako se iskradam promijenila mu je izgled i svi misle da je Sophin sin ali nije. Moj je." Ispričala sam ukratko.

"Nije ni ćudo što je tvrdoglav ko mazga, a Sophie i Francisco nisu." Našalio se Jett ali se opet uozbiljio.

"I što ćemo sad?" Pita Ben.

"Neznam."

What???? Zar je moguće da sam se vratila? Otavite neke komentare kaj mislite o ovoj prici i slicna sranja. 😂😂
Volim vas.
Cao. 💙💙💙

Zašto ne skidaš osmijeh s lica?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang