fall in love aşık olmak

128 8 5
                                    

FALL IN LOVE

1. BÖLÜM SEVGILI JUSTIN BIEBER : merhaba ben hande , 20 yaşındayım üniversiteyi okumak için 2 arkadaş yola çıktık aslında bu bizim ilkokuldan beri hep hayalimizdi aslında biz 5 kişiydik tekinin adı deniz onun ünlü biriyle nişanlandığını duyduk diğeri ise vanessa onun abisinin yanına buraya geldiğini duyduk bi diğerinin ise burda doktormuş aslında benim tek hayalim justin Bieber'ı görmek 8 senedir bu şehire gelmeyi hayal ediyordum sonunda gerçek oldu . Babam biz gelmeden önce bir ev tutmuş, ev sahibimiz bizi havaalanından alacaktı dışarı çıktığımızda bizi arıyordu adam, neyse eve doğru koyulduk ev güzeldi şirindide bizim eşyalarımız yoktu yeni alacaktık, burda ucuz olduğunu söylediler bizde getirmedik sonra adama sorduk bize bir kaç yer tarif etti . Biz bilmediğimiz için adam götürdü bizi . Gittik beraber bir kaç dükkana girdik sonra aldık tüm eşyalarımızı aldık yerleşmemiz 2 günümüzü aldı ama çok güzel oldu evimiz ben odamın heryerine posterler astım mükemmel oldu . Neyse sonra geriye az bir paramız kaldı sadece 2 milyar onun bir kısmıyla yiyecek aldık geriye 1.500 milyar kaldı sonra okula gidip kayıtlarımızı yaptırdık ...

unutma bu senin hikayen fikir ve önerilerini yorum yapabilir ya da mesaj atabilirsin şimdiden teşekkürler :)

fall in love aşık olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin