" Ayame özür dilerim... "Hafif hafif giden duygularımın geri gelmeye başladığını hissettim. Orochimaru nun kolundan kendimi yavaşça çektim ve babam dediğim ama aslında amcam olan adama doğru yürümeye başladım.
Orochimaru tekrardan ona döneceğimden emin bir şekilde kollarını önüne çekti ve göğsünde bağladı. Bense sebebini bilmediğim bir şekilde amcama doğru gidiyordum. Yanına geldim ve kollarına kendimi bıraktım. Babam değildi ama bana baba sıcaklığını hissttirebilmişti. Onu üzersem babamın ve annemin de üzüleceğini düşündüm.
Ve sanırım haklıydım. Çok uzakta siluet şeklinde iki kişi gördüm amcama sarılmaya devam ederken.Biri erkek diğeri de kadındı. Erkek olanın boyu uzundu, gözleri siyahtı ve saçlarıda siyaha yakın gri bir renkteydi ve çok içten bir şekilde bana gülümsüyordu. Kadının ise saçları lacivetti ve dümdüzdü , gözleri ise Hyuuga klanında ki insanların ki gibiydi.
Bana özlemle bakıyor ve gülümseyerek hafif hafif ağlıyordu. Anneme baktım ve bende ağlayarak ona gülümsedim. Ardından babama baktım ve sizi çok özledim der gibi dudaklarımı hareket ettirdim. Bunun üstüne ikisi de aynı anda yüksek bir sesle " Seni seviyoruz Ayame ... " dediler ve yavaş yavaş siluetleri kaybolamaya başladı. Arkalarından bağırmak istedim - durun !! - diye ama sesim çıkmıyordu. Onların siluetleri tamamen kaybolduğunda ise amcamın kucağında sessiz sessiz ağlamaya başladım.
Bu sırada arkamdan savaş sesleri duyuyordum. Sanırım bizimkiler Orochimaru yu yaklamaya çalışıyorlardı. Biraz sonra sesler kesilmişti. Yavaşça amcamın kucağından doğruldum ve ağlamaktan kızarmış gözlerimle arkama baktım. Herkes meraklı gözlerle bana bakıyordu ve Orochimaru yu yakalamışlardı. Sanırım neye karar verdiğimi merak ediyorlardı.
Onları daha fazla meraklandırmak istemedim ve ağlamaklı yüz ifademle gülümseyerek " Tabii ki de burada kalıyorum ! " dedim. Bunun üzerine birden Naruto başta olamak üzere Sakura , Hinata , Lee , Tenten , İno , Obito ve Rin üstüme atladılar. Anlaşılan çok mutlu olmuşlardı. Ben onların altında ezilmemeye çalışarak " Tamam tamam sakin olun !! Beni öldürmeye mi çalışıyorsunuz ? 😅 " dedim ve karşımda bana gülen İtachi ye baktım.
Onun gülüşünü hiç bir şeye değişmezdim gerçekten. Bu yüzden ona bakarken de gülümsüyordum. Bu arada bizimkilerde üstümden kalkmışlardı ve savaş alanını düzenlemek üzere etrafa dağılmışlardı.
İtachi nin gülmesi hafif durulduğunda yanıma geldi ve yerden kalkmama yardım etmek için elini uzattı. Ben de ona elimi uzattım. Elimi tuttu ve beni çekti. Ama beni çekerken hızını ayarlayamamıştı sanırım. Çünkü doğum günümde olduğu gibi birbirimize çok yakındık. İkimizde birden duraklamıştık. Ben ona bakıyordum ve o da bana bakıyordu.
Ve yine her zamanki gibi bir ses bizi bölmüştü " Haa !! İtachi ! Ayame ! Orada ne yapıyorsunuz ? Gelinsenize dattebayo !! " bağıran Naruto ydu. Ardından Sakura nın " Naaaarruuuuuttoooooooo !!!!!! diye bağırıp kafasına bir tane geçirdiğini duydum. " Ahh !! Sakura-chan başııımm !! Neden vurdun ki şimdi ?? " konuşan yine Naruto ydu. Naruto yu daha fazla zor durumda bırakmamak için kendimi İtachi nin kollarından alacağım sırada beni daha sıkı tuttu ve yüzünü iyice bana yaklaştırdı ...
İtachi anlatıyor ;
Bu sefer Ayame ye söyleyecektim. Önceki gibi onu yeniden kaybetme korkusunu yaşamak istemiyordum. Bu yüzden tam kendini benim kollarımdan alacağı sırada onu daha sıkı tuttum ve yüzümü iyice ona yaklaştırdıktan sonra yüz ifadesini incelemeye başladım. Biraz şaşkın gibiydi ve aynı zamanda yüzü kıpkırmızı olmuştu. " İ-İtachi ... ? " dedi hafif titreyen sesiyle. Bense ona bakmaya devam ederken " Yaptığım şey hoşuna gitmiyor mu ? " diye sordum. Sesim fısıltı şeklinde çıkıyordu. " H-hayır ama ... " diyebilmişti sadece.
Ona sımsıkı sarıldım. Biraz şaşırmıştı. Sanırım başka bir şey bekliyordu. Ama onu incitmek istemediğim için henüz öyle bir şey yapmak istemiyordum. Hâlâ ona sarılmaya devam ederken dudaklarımı kulağının yanına getirdim ve " Seni seviyorum ... " dedim fısıltı şeklinde. Ne tepki verdiğini görmek için yavaşça onun yüzünü kendime çevirdim. O ise ağlamayla karışık bir gülümsemeyle bana gülümsüyordu. Bu tepki ne demek oluyordu tam anlayamamıştım. O sırada Ayame bana , beni son derece mutlu edecek bir şey söylemişti. " Ben de seni İtachi ... "O kadar mutlu olmuştum ki ona tekrardan bu sefer daha sıkı sarılmıştım. Ama bu sefer o da bana sarılmıştı. Bu beni daha da mutlu etmişti ...
Ayame anlatıyor ;
İtachi nin dedikleri beni gerçekten çok mutlu etmişti ve ben de artık tamamen emin olduğum duygularımı ona söylemiştim. Ve bu da onu çok mutlu etmiş olacak ki bana sımsıkı sarılmıştı. Ben de ona sarılmıştım. Hâlâ bana sarılıyordu. Yavaşça kollarımı ondan çektim ve o da benden.
Ve bu arada bizimkiler Orochimaru ya edo tensei i bozduyordu. Amcama doğru baktım. Bana mutluluk gözyaşlarıyla bakıyordu. Kaybolmaya başlamadan önce ona sımsıkı sarıldım. O da bana sarıldı ve " Benim biricik Ayame m. Seni çok seviyorum. Her zaman da seviyor olacağım. Annen ve baban da öyle. " dedi ve edo tensei bedeninden çıktı. Amcama ağlamaklı gözlerle bakarken bana son bir söz söyleyip kaybolmuştu. Söylediği son şeyse " Bu arada annen bir Hyuuga ydı. " olmuştu.
Herkes yine aynı anda bana bakmıştı. Ben de onlara şaşkın şaşkın bakıyordum. Hinata yanıma geldi ve ellerimden tutup " Ayame-chan o zaman artık bizimle beraber yaşayacaksın değil mi ? " diye sordu. Hinata nın dediği şey mantıklı gelmişti. Aslında babamın klanı Uchiha olduğu için bir Uchiha sayılırdım ama aynı zamanda da bir Hyuuga oluyordum. Hinata ha gülümsedim ve elimi tutan sımsıcak elleri ben de tutup " Elbette ! Sonuçta ben de bir Hyuuga yım değil mi? " dedim. Herkes bu mutlu sona mutlulukla bakıyordu ....
Merhaba arkadaşlar!! Bu arada ben bu girişi çok kullanıyorum değil mi?😅 Neyse siz beni takmayın.😊 Ne diyordum ben hah sonraki bölümde kitabı bitiriyorum. Zaten kurgum bu kadardı. Ama bu kitapta okuma sayısı iyileşirse ikinci kitabı çıkarabilirim yada bu kitaptan ikinci sezona başlıyormuş gibi devam ederim. Onun kurgusunu da yavaştan yapmaya başladım. Hangisinin daha iyi olabileceğini yorumlara yazarsanız sevinirim. Sonraki bölümde görüşmek üzere 😊 By By 🙋🙌
Kelime Sayısı : 872
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sharinganların Aşkı : İtachi & Ayame ( TAMAMLANDI )
FanficBir Uchiha ve bir Hyuuga evlenirse ne olur ? Cevabı bu kitapta. Yanlış anlamayın. SasuHina yok. Sadece bir Uchiha ve bir Hyuuga ve onların çocukları olan Ayame Hyuuchi var. . . İtachi ile ilgili bir kitap. Watty de İtachi ile ilgili çok az kitap...