Cześć, od razu wam powiem już gdy byłam mała coś mnie oserwowało. Cały czas stało koło mnie gdy zamykałam oczy, by zanurzyć się w głębi moich snów. To coś zawsze przy mnie było, nawet jeśli nie była ona zauważalna.
(*****)
Jestem Julia. Ogólnie to mam teraz 10 lat. Teraz opowiem wam jak mijało mi moje dziciństwo.
(*****)
Kiedyś niemożliwą rzeczą było dla mnie to że duchy nie istnieją. Jednak, są z nami zawsze. Może on być dobry albo zły. Ja akurat miałam złego. Zawsze w kącie mojego pokoju była złowroga czerń. Nigdy nic tam jednak niby nie widziałam. Ale tego zakątka bardzo się bałam.
(*****)
Gdy miałam conajmniej 6 lat, słyszałam głosy. Nie było one straszne, ani też wesołe. Były smutne, jakby ta osoba przeżyła coś czego nie może się pozbyć ze swoich myśli. Słyszałam ten sam głos codziennie. Dopiero gdy mój lęk minął, głosy zanikły.
(*****)
Jednak potem, gdy skończyłam 8 lat. Głos wrócił na nowo, tym razem był zły. W kącie mojego pokoju stała nowa półka, na której leżały najróżniejsze misie, szkatułki, takie jakieś przypadkowe rzeczy. Pewnego wieczoru usłyszałam głos dobiegający z pod łóżka
- Znasz mnie?
Serce mi stanęło. Moje oczy przybrały mocnego koloru zielonego, a moje usta zrobiły się blade, drżały niczym człowiekowi który wyszedł co dopiero z wody, nie okrywając się ręcznikiem. Zsunełam z siebie powoli kołdrę. Moje włosy nagle dotknęły podłogi, spojrzałam się pod łóżko. Jednak nic tam nie było. Patrzał się tak przez długi czas, gdy w moich uszach usłyszałam walnięcie o podłogę. Podniosłam głowę do góry, i ujrzałam moją szkatułkę na podłodze. Nie myśląc co się stanie dalej, modliłam się abym zasneła... Tamtej nocy moje oczy się powoli zamknęły, i zapadłam w głęboki sen.
(*****)
Tamtego wieczoru nigdy nie zapomnę. Nigdy nie zniknie mi z oczu. Podejrzewam że ten obraz będę miała całe życie w głowie. I nic temu nie zdoła za bobiec.
_______________________________
Cześć, jeśli ci się spodobało, możesz na to zagłosować. Będę robiła następną cześć, i mam nadzieje ze także się spodoba. Dziękuję za wszystko i zapraszam na kolejny rozdział juz nie długo❤
______________________________________
CZYTASZ
Znasz mnie?
ParanormalPewna dziewczyna widzi paranormalne zjawiska, nikt jednak nie chce jej wierzyć w te plotki. Dziewczyna widzi kobietę zwaną "Samara Morgan" ,w końcu nie daje sobie rady...