Μαρίας Pov
Μαρ: Φανταστική η ιδέα σας! Έχετε κ’ άλλες τέτοιες; Είπα καθώς καθάριζα την μύτη του Jasonαπό τα αίματα.
J: Που να ήξερα ότι θα γινόταν κάτι τέτοιο; Και άσε που η Εύα το ξεκίνησε πρώτη.
Μαρ: Δικαιολογίες! Τέλος πάντων, έτοιμος.
J: Ευχαριστώ. Του χαμογέλασα γλυκά και σηκώθηκα από τον καναπέ.
Μαρ: Πάω να αλλάξω. Είσαι ευπρόσδεκτος να μείνεις εδώ αν θες.
J: Οκ ευχαριστώ ξανά.
Πήγα στο δωμάτιο μου και έβαλα τις πυτζάμες μου. Βρήκα μια ξεχασμένη φόρμα του Άλεξ και την πήρα για να την δώσω στον Jason. Βγήκα ξανά έξω και είδα τον Jasonμε το μποξεράκι. Κοκκίνισα και του έδωσα την φόρμα.
Μαρ: Μπορείς να βάλεις αυτό αν θες.
J: Οκ, θες να δούμε καμιά ταινία;
Μαρ: Ναι! Θες να δούμε το RememberMe;
J: Ναι.
Έβαλα την ταινία και καθίσαμε στον καναπέ. Η ώρα περνούσε και η ταινία τέλειωσε με εμένα να κλαίω σαν μωρό παιδί.
J: Ωωω μην κλαίς, μία ταινία είναι.
Μαρ: Καλά είμαι.
Γύρισα να τον κοιτάξω χαμογελώντας αλλά το χαμόγελο μου κόπηκε μόλις είδα πόσο κοντά ήμασταν. Οι ματιές μας κλειδώθηκαν και αυτός άρχισε να κλείνει σιγά-σιγά το κενό ανάμεσα μας. Μέσα σε δευτερόλεπτα α χείλια μας ενώθηκαν σε ένα μαγικό φιλί.
J: Έλα μαζί μου στον Καναδά.
Χαμογέλασα και τον φίλησα.
Jessie’sPov (Πίσω στο clubακόμα)
Βγήκα από τις τουαλέτες απορημένη με τα λόγια του Paul. Πήγα πίσω στο τραπέζι και βρήκα τον Harryνα μιλάει με τον Louis.
Ε: Που είναι οι άλλοι;
L: Οι μισοί φύγανε οι άλλοι μισοί χορεύουν.
Ε: Μάλιστα. Έκατσα στον καναπέ και τέλειωσα το ποτό μου. Πρέπει να ρωτήσω τον Harryτι συμβαίνει αλλά δεν ξέρω αν θα μου πει.
Ε: Harryθέλω να σου μιλήσω. Είπα με σοβαρό ύφος και τον είδα να σκοτεινιάζει.
Σηκώθηκα και του έκανα νόημα να με ακολουθήσει. Βγήκαμε έξω από το club και πήρα μια βαθιά ανάσα.
Η: Τι έγινε;
Ε: Ο Paulείναι εδώ. Μου μίλησε στις τουαλέτες.
Η: Τι και είσαι έτσι; Σε πείραξε;
Ε: Δεν κατάλαβα πολύ καλά, μου είπε ότι μοιάζω με κάποια και ότι αυτή τη φορά η σφαίρα θα βρει τον σωστό άνθρωπο.
Το χρώμα χάθηκε από το πρόσωπο του και οι γροθιές του σφίχτηκαν.
Ε: Σε ποια μοιάζω Harry;
Η: Σε καμία, ξέχνα το. Μεθυσμένος θα ήταν.
Ε: Δεν μου φάνηκε μεθυσμένος εμένα Harry. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μου λες.
Η: Απλά ξέχνα το. Φώναξε αρκετά νευριασμένος και έφυγε ξανά μέσα στο club. Τον ακολούθησα αρκετά νευριασμένη. Βρήκα την Ίων και την τράβηξα από το χέρι.
Ε: Σήμερα θα μείνεις σε εμένα. Πρέπει να μιλήσουμε οι δυο μας.
Ι: Οκ μισώ να πω τον Niallνα μην με περιμένει.
Ε: Οκ.
Αφού η Ίων ενημέρωσε τον Niallπήραμε τα τσαντάκια μας και χαιρετήσαμε τα παιδιά και φύγαμε. Πήραμε ένα ταξί μιας και το αμάξι του Jasonέλλειπε και πήγαμε σπίτι. Μόλις πήγαμε σπίτι αλλάξαμε και καθίσαμε στον καναπέ.
Ι: Τι έγινε;
Πήρα μια βαθιά ανάσα και ξεκίνησα να της λέω όλα όσα έγιναν στο club.
Ι: Μάλιστα, και τι θα κάνεις τώρα;
Ε: Δεν ξέρω, πάντως θέλω την βοήθεια σου.
Ι: Δηλαδή; Τι μπορώ να κάνω;
Ε: Πρέπει να μάθουμε για ποια μιλάνε. Εσύ ζεις με τον Niallό,τι ακούσεις θα είναι χρήσιμο.
Ι: Κοίτα Jessie, μην νομίζεις ότι ο Niallμου λέει τα πάντα ή ότι μιλάει μπροστά μου. Αλλά θα προσπαθήσω.
Την αγκάλιασα σφιχτά ευχαριστώντας την.
Ι: Και εγώ σε αγαπώ αλλά νυστάζω. Πάμε να κοιμηθούμε.
Ε: Χαλάς την στιγμή. Άντε πάμε.
Κλείσαμε την τηλεόραση και πήγαμε στο δωμάτιο μου, ξαπλώσαμε και μας πήρε ο ύπνος κατευθείαν.
Ελπίζω να σας αρέσει. Περιμένω σχόλια σας..! Καλό Πάσχα!!
YOU ARE READING
Hide From Dark!!! A Greek Fan-Fiction Story
FanfictionH Jessie ένα απλό κορίτσι που γνωρίζει τον Harry Styles μέλος της μεγαλύτερης συμμορίας σε όλο το Λονδίνο και ερωτεύονται μεταξύ τους! Που θα οδηγήσει όλη αυτή η σχέση? Θα έχει ένα αίσιο τέλος?