Απο εκει που χορευα με τον Paul ξαφνικα εχει βρεθει με εναν Harry απο πανω του να τον πλακωνει στις μπουνιες και να του εχει βρισει τα παντα..!! Προσπαθησα να τον σηκωσω απο πανω του καθως του φωναζα να σταματησει αλλα αυτος συνεχιζε να τον πλακωνει στο ξυλο!Ξαφνικα ηρθε ο Zayn με τον Louis και τον πηραν απο πανω του σερνωντας τον εξω απο το κλαμπ, ακολουθησα και εγω μιας και τωρα θα τα ακουγε μια και καλη...!
Ε:Μπορεις να μου πεις πιο ειναι το προβλημα σου και ασχολισε μαζι μου..?!Εγω δεν εκανα κατι οταν εσυ εχωνεσ την γλωσσα σου στο στομα της αλλης σταματα να χωνεσε πλεον στην ζωη μου!αρκετα ανεχτηκα απο εσενα...!!!
Η:ΖΗΛΕΨΑ ΕΝΤΑΞΕΙ?!Δεν μπορουσα να σε βλεπω να του κωλοτριβεσε και ειδικα σε αυτον τον γαμημενο πουστη!Και οσο για την Taylor δεν ξερεις τι εχει γινει μαζι της!
Ε:Δεν με νοιαζει τι εχει γινει μαζι της Harry!Εμενα με νοιαζει το γεγονος οτι τοσο καιρο με δουλεβες και εγω ο μαλακας σε πιστευα!Ξερεις δεν ειμαι σαν τις πουτανες που εχεις καθε βραδυ και επρεπε να το ειχες καταλαβει απο την αρχη ή ακομα καλυτερα επρεπε να με σκοτωσεις απο την αρχη γιατι να ειχες μια πριχτρα πανω απο το κεφαλι σου...
Η:ΣΚΑΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Ξαφνικα βρεθηκα κολλημενη στον τοιχο με εναν Harry να με φιλαει τοσο παθιασμενα, θαρεις και ηταν η τελευταια φορα που φιλιομασταν, τοσο διψασμενα με την γλωσσες μας να εχουν το δικο τους τρελο παιχνιδι και τα χερια μου κολημενα στον τοιχο μπλεγμενα με τις μεγαλες παλαμες του Harry, ποσο πιο ερωτικος πια...?! Σταματησαμε αυτο το μαγευτικο φιλι μιας που χρειαζομασταν οξυγονο!Τα κουτελα μας ενωμενα και οι ανασες μας βαριες!
Η:Θεε μου Jessie, το φιλι σου ειναι σαν ναρκωτικο,το δικο μου ναρκωτικο!
Ε:Μην με αφησεις παλι Harry!!Οχι ξανα!
Η:Ποτε ξανα!Το υποσχομαι!
Ε:Θελω να παω σπιτι μου!Θα ερθεις να κοιμηθουμε μαζι σημερα?
Η:Φυσικα!
Χαμογελασε και φανηκαν τα λακακια του!Με πηρε απο το χερι και αφου εστειλε μηνυμα στον Louis αφου τοση ωρα ειχαν ξαναμπει μεσα οτι φευγουμε!Μπηκαμε στο μεγαλο μαυρο τζιπ και ξεκινησαμε την διαδρομη μας!Ειχα γυρει το κεφαλι μου πανω στο τζαμι και κοιτουσα εξω τα φωτα και τα δεντρα να περνουν γρηγορα
Ε:Δεν νομιζεις οτι εχεις καποιες εξηγησεις να μου δωσεις??
Η:Θα τα πουμε ολα σπιτι ενταξει?!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hide From Dark!!! A Greek Fan-Fiction Story
FanficH Jessie ένα απλό κορίτσι που γνωρίζει τον Harry Styles μέλος της μεγαλύτερης συμμορίας σε όλο το Λονδίνο και ερωτεύονται μεταξύ τους! Που θα οδηγήσει όλη αυτή η σχέση? Θα έχει ένα αίσιο τέλος?