Alec Pov
,,Magnus, Magnus "- kričal som a pritlačal mu dani z ktorej unikali veľa krvi. Z vrecka som mu vytiahol telefón a vytočil Clary.
,, Áno. magnus ?"-zdvihla telefón.
,, Clary, musíš sem hneď prísť. Magnus... Prosím Clary !"- kričal som cez slzy ktoré mi zmáčali tričko.
,, Alec ?.... Alec.. hneď som tam ." O pár sekúnd sa v izbe objavil portál, vybehla z neho Clary a za ňou hneď aj Izzy a Jace. Držal som pevne Magnusa v rukách, stláčal som mu silnejšie ranu na hrudi. Srdce mu bilo čoraz slabšie a slabšie z dôsledku straty krvi.
,,Clary, čo mám robiť ?"- kričal som v panike, Clary bola okamžite pri mne.
,, Ústup Alec."- opatrne som položil Magnusa na zem. Clary vytiahla stéle.
,,Nie, Clary zabiješ ho."- vykríkol som a chytil jej ruku.
,,Musíš mi veriť Alec, je to najvyšší čarodej Brooklynu."- oči sa jej zaleskli zlatými farbami.
Roztrhla Magnusove tielko, prezrela pozorne ranu a začala kresliť veľkú runu. Nikdy som ju nevidel ale len čo ju dokreslila Magnus vykríkol bolesťou oči sa mu prudko otvorili. Oči bosoráka pomaly mizli ... strácali sa v jeho tmavých očiach . Pomaly sa mu zavreli oči a ostal nehybne ležať.
,, Magnus "- šepol som a pomaly sa k nemu nahol, hrudník sa mu dvíhal, srdce bilo ale vyzeral ako keby bol len umelá krásna bábika.
,, Alec.... Haló Alec. Pomôž mi ho odniesť do postele. "- Clary ma prebudila z myšlienok, vzal som ho do náručia a odniesol do jeho baldachýnovej postele.
,,Clary, čo s ním je ? Clary .. on .. prebudí sa ešte ?"- otočil som sa k nej.
,, Teraz musíme počkať Alec. Telo je vyliečené ale duša nie."- otočil som sa k Magnusovi a zase späť ku Clary. Vykročil som smerom do obývačky si spraviť niečo na pitie ale Clary ma chytila za ruku.
,, Alec počkaj, musím ti niečo ešte povedať. Týka sa to Magnusa."- pozeral som na ňu s miernymi obavami.
,, Clary ? Čo je s Magnusom ?"- pozeral som jej do očí.
,,Ja...vždy som cítila Magnusovu mágiu ale teraz.... Bojím sa že je preč"- povedala a ja som neváhal ani okamih, vbehol som do obývačky . Poprezeral všetky papiere a papyrusy ktoré tam Magnus mal.
,,Alec."- Izzy sa rozplakala. Postavil som sa a pozrel na ňu. Prudko som ju vzal do náručia a pevne objal, Jace sa pridal k nášmu objatiu.
,, Alec, ja...ako ?? .. veď ... "- Izzy hľadala slová.
,, Magnus a ja sme boli prepojený. Časť mojej duše ostala v tomto svete a Magnus zrejme našiel spôsob ako ma priniesť späť pomocou týchto vecí."- ukázal som na kopu papierov a zvitkov.
,,Keby som len vedel ako, možno by som mu vedel teraz pomôcť. Je predsa čarodej, nesmrteľný."-
,, Asi viem čo sa stalo !"- Jace v ruke držal starý pergamen ktorý vyzeral že sa asi za chvíľku rozpadne.
,, Čo je v ňom ?"- opýtal som sa rýchlo.
,,Ale najprv sa ukľudni,"- nahnevane som pozrel na Jacea.
,,Jace okamžite mi povedz čo je v tomto pergamene ?"- pristúpil som k nemu o krok bližšie.
,,Už viem prečo sa Magnus nevyliečil sám. Alec on vymenil svoju mágiu a nesmrteľnosť za tvoj život. Bola to daň... Život za život."- svet sa mi rútil a padal vysokou rýchlosťou....
,,Nie, to nieje možné. Clary... Runa.... "- rýchlo som utekal naspäť k nemu do izby. Odhrnul som z jeho hrude perinu. Runa stále svietila, Magnus mal mierne zvýšenú teplotu. Po celom tele sa mu leskli kvapky potu.
,, Nie..Magnus . Prečo si to spravil. Teraz možno .. možno....... Nie...Nedovolím ti to. Počul si... Nevzdám sa pretože ťa milujem. Nemôžeš teraz len tak odísť, som tu .. pri tebe "-
YOU ARE READING
Až za hranicou temna...
FantasyMalec, ďalší príbeh tentokrát s možno smutnejšim začiatkom