Alec Pov
Sedel som pri jeho posteli. Takto spal už takmer mesiac. Každý deň som pri ňom presedel hodiny a modlil sa aby sa prebudil.
,,Magnus. Prosím!"- držal som ho za ruku a slzy mi stekali po lícach, posledná nádej vo mne umierala. Púšťal som jeho ruku a chystal sa na odchod keď tu. Jeho ruka ma pevne chytila.
,,A.. Alexander!"- mrmlal zo spánku, jeho telo doslova vrelo, runa žiarila zlatými odtieňmi.
,,Magnus, áno . Som tu, zlatko som pri tebe."- pevne som mu stlačil ruku a zdvihol ho do náručia. Objímal som ho pevne.
,,A... Alexander, hmmm... !"- celý sa chvel. Zavrel som oči a jemne ho pobozkal. Ucítil som ako ma jeho ruku pevne chytili okolo pása a ťahajú viac na seba. Pootvoril som oči a uvidel tie jeho mačacie , hrajúce všetkými odtieňmi slnka.
,,Ahoj!"- šepol mi do pier a usmieval sa.
,,Vítam ťa naspäť vo svete ľudí."- zasmial som sa, jeho pery sa vrhli na moje. Pritlačil som ho do postele, jeho telo sa tislo na moje. Horel som túžbou po ňom, po jeho dotykoch. Stiahol som z neho tričko a on tak isto zo mňa. Cítil som jeho horúce vlhké telo na svojom. Naše pery sa od seba nemohli odlepiť, nevedel som sa ich nabažiť. Tej jeho chuti, cítil som ako mi pevné rukami stíska zadok a môj rozkrok tvrdol čoraz viac a viac. Doslova som z neho strhával veci ako aj on zo mňa. Ležali sme na sebe už kompletné nahý, Magnusove saténové obliečky ma príjemne chladí až som mal zimomriavky.
,, Chýbal si mi!"- prerušil naše bozky.
,, Chýbal mi každý kúsok tohoto dokonalého tela, tvoje pery."- hryzol ma do spodnej pery a ja som sa začervenal. Prehodil som cez nás jemnú hodvábnu prikrývku... Milovali sme sa takmer celú noc až nad ránom som zaspal s hlavou na Magnusovej hrudi.
Ráno som sa prebudil celý dolamaný, uvoľnený z toľkého milovania. Keď som sa ale pozrel vedľa seba všetko išlo stranou. Magnus pokojne spal, hruď sa mu pomaly dvíhala, pery mal jemne pootvorené. Bolo to celé také nezvyčajné, Magnus ležiaci vedľa mňa bol smrteľný, bez všetkej mágie a predsa z neho išlo nejaké čaro.
,,Vieš že je neslušné len tak na niekoho civieť keď spí."- vyrušil ma z myšlienok.
,, Prepáč ale keď ja som si nemohol pomôcť."- moja tvár dostala červenkastý odtieň.
,, Alexander, musíme sa o niečom porozprávať."- jemne sa podvihol a oprel si hlavu o moje plece.
,,Áno Mags ?"- opýtal som sa ho.
,,Už si asi prišiel na to čo sa stalo v ten večer ?"- pozrel na mňa.
,, Mags, to že si teraz smrteľník nemeni nič na tom čo k tebe cítim. Milujem ťa či už si nesmrteľný alebo nie. "- pozrel som sa mu do očí.
,,Zostarnem spolu s tebou. Spolu budeme sedávať na balkóne až kým nepríde náš čas... Vždy som sa bál konca ale teraz sa ho nebojím, teraz mám teba a viem že s tebou ten koniec nebude nič strašné."- oči sa mi zaleskli slzami.
,,Počkaj chvíľku len... Idem niečo vziať"- rýchlo som vybehol na chodbu kde som mal zavesenú bundu.
Vrátil som sa a podal Magnusovi malú krabičku.
,,Všetko najlepšie k narodeninám."- usmial som sa, dnes by mal Magnus 440 rokov.
,, Alexander, vieš že nemám rád keď míňaš peniaze na mňa."- zazrel po mne a otvoril krabičku. Bola v nej retiazka s malým príveskom v tvare srdca, polovice srdca. Vyryté v ňom bolo .. Spolu
Z vrecka nohavíc som vytiahol takú istú retiazku z druhou polovicou srdca.. Navždy
,,Milujem ťa."- usmial sa Magnus a retiazku si prevliekol cez krk, na jeho snedej pokožke ten prívesok krásne vynikal.
,, Ach Mags, ako to že vždy ráno vyzeráš tak sexy ?"- ľahol som naspäť vedľa neho a oprel si hlavu o ruku. Prezeral som si ho a hrýzol si peru.
,, To neviem pán Lightwood ale vy tiež ráno vyzeráte veľmi ..ako by som to len povedal .."- natiahol sa a jemne mi hryzol do ucha. Celým telom mi prebehla vlna rozkoše.
,, Na znásilnenie pán Lightwood"- jeho horúci dych mi na chvíľu privodil takmer kolabs. Cítil som ako mi bozkáva krk. Pevne som chytil jeho boky a stiahol ho pod seba.
Keď sme sa konečne od seba odlepili bol už takmer obed. Vybehol som z postele a išiel do kúpeľne. Veci som hodil do koša na prádlo a postavil sa pod sprchu, pustil som si studenú vodu aby som sa schladil. O chvíľu som však za sebou cítil horúce telo tisnúce sa na mňa.
,,Bože Alexander som ako včela ktorá je posadnutá krásnou kvetinou, som na tebe závislý. Na tvojom tele ktoré stvorili bohovia na svoj odraz, na tvojich perách sladkých ako cukrová vata a tvojich očiach v ktorých sa vždy strácam ako kapitán na opustenom mori."- rukou som mu zašiel do vlasov a spojil naše pery vo vášnivom bozku.
,, Bože Magnus, vždy keď si takto pri mne sa mi podlamuju nohy ako keby to bolo prvý krát."- bozkávali sme sa a užívali si každý okamih ktorý sme mohli stráviť osamote...
BINABASA MO ANG
Až za hranicou temna...
FantasyMalec, ďalší príbeh tentokrát s možno smutnejšim začiatkom