#3

181 29 6
                                    

A/N : Ok, idfk cum se traduce "Thick Owl", lol. De asemenea taducerea numelui am luat-o de pe net (mai precis wikia) so yeah, dacă cumva greșesc scuze ??? O să modific, lol

 De asemenea taducerea numelui am luat-o de pe net (mai precis wikia) so yeah, dacă cumva greșesc scuze ??? O să modific, lol

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

---------

    A doua zi, mai precis a doua noapte, m-am trezit în același loc, privind absent stelele. Nu neapărat fiindcă nu voiam să le privesc sau ceva, dar gândul îmi era la tipul de ieri acum.

    Mă gândeam doar dacă el chiar vorbise serios sau mă întrebase așa, de dragul de a zice.

   — Hey hey hey! Mă bucur să te revăd! Se auzi o voce puternică, lângă mine așezându-se tipul de ieri.

   — Tot după bufnițe? L-am întrebat, ochii mei rămânând concentrați pe cerul plin de stele.

   — Yep. Aseară am văzut vreo trei bufnițe și n-am mai stat decât trei ore după ce ai plecat! Tu tot pentru stele?

    Mi-am îndepărtat privirea de la cer imediat cum i-am auzit întrebarea, acum uitându-mă direct la el. Da, logic că voiam să vad acele stele, în fiecare noapte le văd, dar asta puteam să fac și de acasă lejer.

    Recunosc că venisem mai mult fiindcă tipul de lângă mine voia să ne revedem.

    Sincer chiar nu știam ce era în mintea mea, de ce chiar venisem aici și nu ignorasem întrebarea tipului. Poate că pur și simplu îmi plăcea prea mult modul în care vorbea despre bufnițe, chiar eram curios și așteptam nerăbdător să-l aud vorbind despre pasiunea lui.

    Așa că-n loc să-i răspund la întrebare, teoretic mințindu-l legat de scopul meu aici, am schimbat subiectul întrebându-l prima chestie ce-mi veni în minte.

   — Cum te cheamă?

    Tipul mă privi puțin confuz, dar își reveni repede, imediat lovindu-și fața și murmurând ceva ce se auzi ca "prost"

   — Am uitat complet să mă prezint, hehe. Numele meu este Bokuto Koutarou.

    Thick Owl

    Acum a fost rândul meu să-l privesc confuz, într-un final râzând ușor de potrivirea anormală dintre bufnițe, pasiunea lui, și numele său.

   — Până și numele tău are legătură cu bufnițele! Am exclamat, amuzat.

   — Da, multă lume este amuzată de coincidență! Pe tine cum te cheamă?

   — Tsukishima Kei.

    Acum el începu să râdă ușor, probabil observând semnificația numelui.

   — Și ziceai de mine! Nu ești mai presus de mine, Tsukki.

   — Tsukki...?

    Dar nu mi-a răspuns, privirea căzându-i pe copacul din fața mea.

    Mi-am îndreptat și eu privirea spre acel copac, acolo aflându-se aceeași bufniță ca aseară.

   — Hei, acea buf- dar m-am oprit, din instinct îndreptându-mi atenția înapoi spre Bokuto.

    Priveam fascinat cum ochii lui Bokuto străluceau în timp ce admira acea bufniță, zâmbind.

Cine ar fi crezut că bufniţele sunt așa frumoase? //BokuTsuki fanfiction//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum