"Kapatmalıyım hyung.. Tamam.. Anladım evet. Hayır buna gerek yok. Görüşürüz"Jimin telefonu kulağından çekip tekrar salona girdi ve masada Taehyung'un karşısındaki yerini alıp kaçamak bakışlarla esmer gence baktı.
Ne yapması gerektiğini bilmiyordu.
Sesini temizleyip karşısındakine bakmadan konuştu.
"Kimchiyi uzatır mısın?"
"Kendin al" Taehyung karşısındakine bir kere olsun bakmadan yemek yemeye devam ediyordu. Ara sıra da yanındaki Jungkook'un tabağından bir şeyler aşırıyor ve gülüşüyorlardı.
Jimin dudağını ısırdı ve önündeki yemeğin içindeki çubuklarıyla oynamaya başladı.
"Tae.. Hatırlıyor musun? İlkokulda bir matematik hocamız vardı.."
"Evet.. Kızıyla çıkıyordum ve sen elimden almıştın.."
Jimin acı ile gözlerini kapattı. Çok yanlış konudan girmişti.
Taehyung bakışlarını yemeğinden kaldırıp karşısındakine donuk bakışları ile baktı "Ne olmuş ona?"
Jimin bu soruyu beklercesine konuşmaya başladı "Bir keresinde.. Okulun bahçesinde top oynuyorduk ve.. sen bileğini burkmuştun. Seni taşıyım derken merdivenlerden yuvarlanmıştık. Hocanın üstüne düşmüştük. Disiplinlik olmuş-"
"Amacın ne senin?!"
Taehyung istemsizce fazla çıkan sesini fark ettiğinde etrafındaki gençler korku dolu bakışlarla ona bakmaya başlamıştı.
"Ben sadece-"
"Geçmişten bahsetmekten vazgeç! Yoksa benim de anlatacağım çok şey var!" Taehyung tabağını kırmak istercesine sıktı ve ayağa kalkıp mutfağa yöneldi.
"Ben sadece.. Ölmüş diyecektim"
Jungkook yemek hala sağ yanağında beklerken dalgın bakışları tabağında olan Jimin'e baktı.
Tuhaftı.
"Ben hyunga bir bakayım"
Jungkook Jimin'den kaçırdığı bakışları ile masadan kalktı.
Mutfak kapısından içeri baktığında esmer gencin sandalyede oturmuş önündeki tuzlukla oynadığını gördü.
"İyi misin?"
Taehyung bakışlarını yavaşça gence çevirdikten bir süre sonra gülümsedi "İyiyim"
Esmer genç sandalyesini kalkmadan geriye doğru itti ve beyaz tenli genci bileğinden narince tutup kendine doğru çekti.
"Şans öpücüğü?"
Jungkook gözlerini devirdi "Sana artık şans meleği olmak istemediğimi söylemiştim"
"Ben de sana bilmen gereken tek şeyin benim olduğun olduğu söylemiştim"
Taehyung karışık bir cümle kurduğunda Jungkook kaşlarını sevimli bir şekilde çatıp bir süre sonra gülümsedi.
"Sen de benimsin.. Kim Taehyung"
Ayakta dikilen genç esmer olanın yüzüne doğru yaklaştı ve dudaklarını karşısındakiyle narince birleştirdi. Taehyung ellerini bir anlığına önünde duran vücudun neresine koyacağını bilemese de genci bacaklarından tutup kendine biraz daha yaklaştırdı.
Şimdi vücutları birbilerine yaslanmıştı.
Küçük genç dudaklarını hafifçe geriye çekip fısıldadı "Seni seviyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Kişi - Vkook ~ Texting √
Fanfiction"Kimsin.. sen?" Rekor #41 09.06.2017 ~ @ItsmepandicornX 'e özenle ithaf edilmiştir ~