Vkook - 49

9.3K 536 378
                                    


"Taehyung"

Jungkook hayal meyal kapının tıklatıldığını duyuyordu.

"Taehyung! Uyansana!"

"Neler olu.." Jungkook hareket etmeye çalışırken üzerinde bir bacak olduğunu fark etti. Yakışıklı genç küçük ve kapalı gözlerini açmaya çalıştığında odanın yeni yeni aydınlanmaya başladığını gördü.

"KİM TAEHYUNG!"

Jungkook Jimin'in sinirli sesi ile kapıyı tekmelemesinden sonra başını diğer tarafına, yanında yatan gence cevirdi.

Alkol kokuyordu.

Suratını bir miktar buruşturduktan sonra yanındakinin koluna bir çimdik attı.

"Ahhh!" Taehyung memnuniyetsiz surat ifadesiyle gözlerini araladığında küçük genç söylendi 

"Kalksana.. Sana sesleniyor.."

Taehyung ağır ağır kolunu ve bacaklarını esnetti ve gözlerini ovuşturup yavaşça yataktan kalktı ve miskin bir şekilde odanın kilidini açtı.

Jimin kapıyı aralayıp tam içeri bir adım atacakken yüzünü buruşturup geri adım attı.

"Burası alkol kokuyor.. Çabuk giyin ve alta gel. Şirkete geçeceğiz"

"Haaa.." Taehyung poposunu kaşırken esnedi "O bugün müydü?"

"Bu arada.." Jimin burnunu mandal gibi tutarak içeri daldı ve gencin dolabını açtı "Şu mavi gömleğin nerede?"

Jimin hızla dolabı karıştırmasına rağmen gömleği bulamıyordu.

"Dün giymesi için Jungkook'a vermiştim" Taehyung yarı kapalı gözleri ile etrafı ararken Jimin Jungkook'un çıplak poposuna sarılmış mavi gömleği görüp gözlerini devirdi.

"Ahh.. Boşversene.. Beş dakika sonra altta ol"

"Tamam.. tamam.."

Taehyung Jimin'in gitmesinden sonra tekrar Jungkook'un yanına uzanmıştı.

---

"Burada ne yapıyorsun?"

"Hyung!" Jungkook şirketin önündeki bankta oturmuş gözündeki güneş gözlükleri ile tembel tembel kahvesini içerken arkasını heyecanla döndü.

Yoongi burnunun ucuna indirdiği siyah güneş gözlüklerini yeniden arkaya itip gencin yanına doğru yürüdü ve banka oturdu.

"Taehyung öğle yemeği için çağırdı" Jungkook kahvesinin bitmesine rağmen kamıştan hava çekip sesler çıkarmaktaydı "Sen neden buradasın?"

"Jimin öğle yemeği için çağırdı" Yoongi kuğul bir şekilde söylendiğinde Jungkook gözlerini kıstı "Bu durumda.. dördümüz yemek mi yiyeceğiz?"

Yoongi derin bir nefes alıp söylendi "Öyle görünüyor.."

Jungkook bunun bir tesadüf olmadığına adı kadar emindi.

"Çok beklettim mi?"

Jungkook yanağına bir öpücük konduran Taehyung'a kocaman açtığı gözleri ile baktıktan sonra hızla gözleri ile etrafı kontrol etti "Hyung! Biri görecek.."

"Ne yapış yapışsınız.." Jimin suratını buruşturarak gençlere baktıktan sonra yanında ona bakan Yoongi'yi gördüğünde bakışlarını ışık hızı ile kaçırdı.

Taehyung onun kızardığını görebiliyordu.

"Arabayla gidelim.." Yoongi yine aynı kuğullukla Jimin'in küçük elini kavramış ve beyaz arabasına doğru sürüklemeye başlamıştı bile.

Yanlış Kişi - Vkook ~ Texting √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin