-1.Bölüm- Okul

54 6 0
                                    

Merhaba arkadaşlar.Bu benim ikinci kitabım.Birinci kitabım Sadece Sen kitabıydı.Birinci kitabımı okumadıysanız okumanızı öneririm.Her neyse şimdilik bu kadar.Sizleri bölümle baş başa bırakıyorum.

Multimedyada karakterler var.

Bazen neden diye soruyorum kendime.Neden sabahları erken uyanmak zorundayım diye.Evet doğru tahmin lanet olası alarmım çalıyo.Ve sıkı durun.Okulun ilk günü bugün.Her neyse biraz kendimden bahsediyim sizlere.Ben Masal Acar 17 yaşındayım.Lise son öğrencisiyim.Annem Ezgi Acar çocuk doktoru.Babam Kenan Acar babamında şirketleri var.Birde benim çok ama çok sevdiğim kız kardeşim gibi olan cansum var onunlada ortaokuldan beri arkadaşız.Birde Ateş Sönmez var o ateş var ya o ateş ben onu tam dört senedir seviyorum.Ama ateş sadece alevi seviyo.Ama şimdi alev yok.Çünkü iki sene önce intihar etti.Ama ateş onun intihar ettiğine inanmıyo.Evet bu kadar işte.Oha lan geç kalıyorum.Hemen lavaboya gidip işlerimi halledip çıktım ve üzerime okul formamı giyip saçlarımı saldım zaten saçlarım düzdü.Aşağı zıplaya zıplaya inerken karşımda cansu vardı.Koşarak onun üstüne atladım."Çok özledim kızım seni"Bende özledim bebeğim ama daha dün görüştük."Kızlar hadı kahvaltıya"dedi annem.Gidip babamın ve annemin yanağından öpüp masaya oturduk.Annemle babam cansuyu da benim gibi kendi kızları olarak görüyorlardı.Alara teyzelerde beni öyle.Kahvaltımızı ettikten sonra evden çıktık.Okula doğru giderken ben ateşten cansuda uzaydan bahsediyordu.Uzayda cansunun sevdiği bu arada.Okula geldiğimizde yine aynı yerdeydiler.Hep orada oturuyorlardı.Hiç konuşuyo musunuz diye sorarsanız evet.Hatta ara ara ateşin yüzüne dalıp dalıp gidiyordumda cansu cimdikliyodu sonra kendime geliyordum.Ama ateşin 2 senedir hiç sevgilisi olmamıştı belkide unutamamıştı.Unutamayacaktı.Bunları kafamdan atıp cansuyla sınıfa gittik.

Bölüm sonu arkadaşlar .Umarım beğenmişsinizdir.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.Seviliyorsunuz
Yazarınız🌹

ParamparçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin