-3.Bölüm- Alıştım

38 4 0
                                    

Bize geldiğimizde direk odama çıktım.Yatağıma yatıp üstümü örttüm."Ama bebeğim noldu anlat hadi neden böylesin ne dedi"Anlatmasam"Kalkk"diyerek battaniyemi üstümden çekti.Olanların hepsini yarı ağlayarak yarı boş boş bakarak anlattığımında cansuda bana hak vermişti.Benim ateşin dediklerini unutmam için hep komik şeyler gösteriyodu anlatıyodu."İyi ki varsın canımm"diyerek sarıldım."Sende iyi ki varsın birtanemm"diyerek oda bana sarıldı.Biraz daha oturduktan sonra birlikte uyuduk.Sabah olunca elimizi yüzümüzü yıkayıp kıyafetlerimizi giyip kahvaltıya indik.Annemle babama günaydın deyip bizde kahvaltımızı etmeye başladık.Evden çıkıp yavaş yavaş konuşa konuşa okula gittik.Okula geldiğimizde ateşlerin tarafına hiç bakmadan sınıfa girdik.Sıramıza geçip kafama sıraya koydum cansuda saçlarımla oynadı.Hoca gelmişti dersi anlatmaya başlamıştı ama ateşle uzay gelmemişti.Ders bittikten sonra cansuyla kantine inecekken uzayla ateş yanımıza geldi."Cansu konuşabilir miyiz biraz?"dedi uzay."Cansu başıyla onayladı.Ateşle biz kalmıştık ateş bu sefer kolumdan sakince tutarak beni boş bir sınıfa götürdü."Neden getirdin beni buraya?"Bak masal ben dün gece sana onları neden söylediğimi bilmiyorum.Çok fazla içki içmiştim.Özür dilerim.Seni üzmek istemedim."Önemi yok alışkınım ben üzülmeye"deyip yüzüme yalancı bir gülümseme ekledim.Sonrasında da kapıyı çarpıp çıktım.

Cansu'nun Ağzından

Uzay benimle konuşmak isteyince midemde unicornlar parti yapıyorlardı..Bahçeye çıktığımızda ağaçın altına gölge olan bir yere gittik.Uzay elimi tuttu."Cansu belki inanmazsın ama ben seni seviyorum."Uzayın dedikleriyle kala kalmıştım.Uzay...beni...seviyordu.Ve ben hâla ona cevap vermemiştim."Bende seni seviyorumm."deyip sarıldım.Sınıfa birlikte mutlu mutlu girince masal ve ateş bize baktı.Ama ikiside üzgün duruyordu.

Normal Zamandan Devam

Uzayla cansu sınıfa birlikte ve mutlu bir şekilde girince onları öyle gördüğüm için mutlu olmuştum.Cansu hemen yanıma gelip ateşin ne dediğini sordu.Özür dilediğini öyle söylemek istemediğini söyledim.Oda bana uzayla şu an sevgili olduklarını söyledi.Hemen sarıldım.Çok yakışıyorlardı.En azından cansu'm bu konuda mutluydu.Annem arıyordu."Efendim anne"Kızım akşam yan tarafımıza taşınan komşulara gidicez haberin olsun tatlım."Bizim yan tarafımıza mı taşındılar anne ne ara."Hani kızım taşındılar ya neyse akşam hep birlikte gidicez öptüm."Bende"deyip kapattım.Cansu bana nolmuş der bakışlarıyla baktığında."Akşam yan tarafımıza taşınan aileye gidicekmişiz"Sizin yana aile mi taşınmış kanka"Bende yeni öğrendim kanka."dedim.Hoca gelip ders anlattıktan sonra zil çaldı ve evlere dağıldık.

Bölüm sonu arkadaşlar.Umarım beğenmişsinizdir.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lüften.
Seviliyorsunuz.
Yazarınız💚

ParamparçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin