Multimedya da Masalın Giydikleri
Sabah uyanıp banyoya gidip rutin işlerimi halletim ve tekrardan yatağa geri yattım.Hayır kesinlikle depresyonda değilim.Yanımda duran çikolatayı açıp yemeye başladım.Sonra aşağıya inip etrafıma bakındım.Anne baba diye seslenip ses gelmeyince evde tek olduğumu anladım ve muftağa gidip kendime tost yaptım ve yedim.Yukarı çıkarken kendime abur cubur almayıda unutmadım tabi.Yatağıma tekrar yattım.Bilgisayarımı alıp teen wolf'u açıp izlemeye başladım taki cansu arayana kadar.
+'lar masal -'ler cansu
+Efendim canım
-Napıyon bebeğim?
+Çikolatalı süt içip teen wolf izliyorum sen?
-Hadi hazırlan lunaparka gidicez ateşde geliyo.
+Yok ya ben gelmiyim.
-Eve mi geliyim ben mi kolumdan sürükleyip arabaya bindiriyim canım bunu mu istiyosun yoksa sen güzelce hazırlanır mısın?
+Hazırlandım bile.Dolabıma gidip kıyafetlerimi alıp giyindim.Saçımı yapıp ayakkabılarımı giydim.Aşağı indim ama kapıyı açtığımda karşımda sadece uzayla cansu yoktu.Ateş ve berkayda vardı.
Uzayın arabasına doğru ilerlicekken berkay kolumdan tutup ateşin arabasının ön tarafına oturtturdu ve kendiside arkaya geçti.Ateşte geldiğinde arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.Berkay çok aç birisi olduğu için yanında kraker ve çikolata getirmişti.Arkamı dönüp berkayın çikolatasından aldım."Ama ben onları kendime getirdim."Aaa çok ayıp kardeşler arasında ben sen yoktur."deyip saçlarını dağıttım.Tam önüme dönerken ateşle göz göze geldik.Hafiften o gülümseyince bende gülümsedim.
Geldiğimizde arabadan indik.Barkın gelmemişti başı ağrıyormuş.Berkay gidip jetonları alınca başka bizim ısrarımızla atlıkarıncaya bindik.Ordan inince dönmedolaba binicektik ama berkay binmicekti.Neymiş bozulurmuş tepede kalırmışız.Cansuyla uzay binince mecbur ! Bizde ateşle bindik."Bana iyi davranmak zorunda değilsin."dedim ve gerçekten de iyi davranıyordu."İçimden geldiği için böyleyim."En tepede durdu.Berkay dedi ama."Peki hâla alevi..."Seviyorum ama o beni bıraktı şimdi bunları konuşayalım olur mu?"Başımı sallayıp onu onayladım.
"Berkay demişti ama bozulur diye."dedi ateş."Dinlemedik işte."Beş on dakika öyle kaldıktan sonra hareket etti.Aşağıya indiğimizde karnımız açıkmıştı.Büyük boy 3 tane pizza patates kızartması söyledik.Yemekler geldiğinde açlıktan çıkmışcasına yedik.Gezinirken silahla hedef alınıp vurulan ve peluş oyuncaklar kazanılan şeyden vardı.Kendimi tutamayıp "Ateş"dedim."Efendim."Şeyy bu oyunu oynar mısın?"Oyuna ve bana baktı.Sonra elimden tutup.Bi dakikaElimden tuttu.
Ateş elimden tuttu.
Benim
Elimden ateş tuttu.
Tamam yeter.Eline sılah alıp ordaki hedefi vurmaya başladı.Hedefleri teker teker vurunca ordan gidip 'öküzü'aldı.Yavrum evladım orda güzel oyuncaklar var neden öküz."Baktıkça beni hatırlarsın"Niye sende mi öküzsün?"
"Cafer bez getir koçum"
"Yani teşekkür ederim"Sonrasında hep birlikte pamuk şeker alıp diğer oyuncaklarada bindik.Çok eğlenmiştim.Cansuylarla vedalaşıp ateşin arabasına bindik.Ama bu sefer berkay cansularlaydı."Masal teşekkür ederim"Ne için?"Ben ne zamandır bu kadar eğlenmemiştim."Asıl ben teşekkür ederim"deyip gülümsedim.Eve geldiğimizde"O zaman görüşürüz."dedim."Görüşürüz"deyip arabadan indim.Eve girene kadar beni beklemişti.Eve girince hemen odama çıkıp bilgisayarı alıp stalk yaptım.Ben geldim.Nasılsınız bakalım.Umarım iyisinizdir.Bölüm nasıldı.Umarım beğenmişsinizdir.Oylamayı ve yorum yapmayı lüften unutmayın.
Seviliyorsunuz.
Yazarınız💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paramparça
Dla nastolatkówHerkes eder intiharını Kimisi bileklerini keser, Kimisi umutlarını