Z pohledu Loly (já)
Je ráno a dneska mám jít s rodiči do města ale vůbec se mi nechce protože taťka bude zařizovat něco do práce👞 a mamka chce jít nakupovat.👗
Těd je 9:00 a já pořád ležím v posteli sem lína vstávat a koukám do mobilu.
V 9:30 jsme konečně vstala šla jsem do koupelny osprchovala jsem se, vyčistila jsem si zuby a učesala se a potom jsem šla zase do pokoje a oblékla jsem se vzala jsem si bílí svetr a černé legíny potom sem seběhla schody a šla do kuchyně a pozdravila jsem mamku a ona mi pozdrav opětovala. A zeptala se mně co by sem si dala k snídani odpovědela jsem ji že by sem si asi dala míchaní vajíčka, a mamka řekla že mi je ráda uďelá že zrovna mame hodně vajíček od sousedů tak jsem se najedla a bežela nahoru připravit si kabelku do města a šla vyvenčit Amy (mého mopsíka )Z pohledu Grace (mamka Loly)
Když Lola ráno přišla už byla oblečená což se malokdy stává. Pozdravila mně a já jsem jí pozdrav opětovala. Když dosnídala tak odběhla nahoru a já jsem si šla připravit tašku do města Jake (můj manžel ) zrovna přijel z opravny (měli jsme rozbytý auto)
A řekl mi že za deset minut budeme moct vyjet tak jsem se šla do ložnice převléknout a připravit.💄Z pohledu Loly (já)
Když jsem s Amy přišla domů mamka s tatkou už seděli v autě tak jsem rychle Amy dala do pokoje nasipala ji granulky vzala sem si kabelku a běžela do auta sedla jsem si do zadu a mohly jsme vyjet do města.🐕🍎Ale nejdřív jsme jeli na oběd do pizzerie ja jsem si dala šunkovou a rodiče sýrovou byla mooc dobrá. Bylo 12:38 a my jsme vyjeli do města .Ahoj jmenuji se Naty a jestli jste zaceli číst mojí knížku tak móóc děkuju .😘😘
Kapitoly budou těd o prázdninách vycházet obden a normálne ve školním roce tak 2krát do týdne.Omlouvám se za chyby píšu na telefonu.
První kapitola je docela krátká má 358 slov .😘
Mám vás ráda Naty 💜
ČTEŠ
Lola a jeji život
RomanceToto je knížka o 14ti leté dívce která jse jmenuje Lola ma úplně normální život ale jednou se stane ....