Z pohledu Loly
Bylo 12:38 a my jsme vyjeli do města . Když jsme přijeli taťka nás vysadil u obchoďáku a jel do budovi opodál .A mamka se mně zeptala jestli půjdu s ní ja sem jí odpoveďela že asi ne že se projdu po naměstí koupím si někde pití.Tak mamka mi to odsouhlasila a vyrazila do obchoďáku a ja jsem zustala stát sama u prostřed chodníku.A asi po 5 minutách jsem se rozhodla jít na náměstí přišla jsem k cukrárně a chtela jsem jít dovnitř ale potom sem si všimla že mají přestavku od 12:00 do 14:00 a těď je 12:57 takže ješte hodinu a tři minuty😶.Tak jsem si šla sednout na lavičku opodál a koupila jsem si horkou čokoládu,vůbec nic se mi nechtělo dělat tak jsem si sedla a rozhodla se že počkám do 14:00 do tý doby budu koukat do mobilu a pit čokoládu.Z pohledu Grace ( mamka Loly)
Když nás můj manžel vysadil rozloučila jsem se s Lolou a šla nakupovat když jsem přišla do obchoďáku uviděla jsem Takko běžela do vnitř a uviděla jsem krásne světle modre šaty potom takovo blůzku a ješte mnoho dalších věcí když jsem šla k pokladně stálo mně to 2 433 Kč připadalo mi to docela málo protože jsem toho nakoupila vážně hodně když jsem vyšla s Takka tak jsem si šla sednout do kavárny koupila jsem si café a dortík když jsem to vypila a snědla šla jsem ještě rychle do Dm.
Z pohledu Loly
Když bylo 13:55 tak jsem vstala a šla jse podívat k tý cukrárně už byla otevřená koupila jsem si limodádu a medovník sedla jsem si a snědla ho, medovník uplně miluju a vypila jsem limonadu až do dna ale byla hrozně studená a venku je zima začalo Jaro a venku je furt hrozná zima když jsem všecho dojedla a dopila tak se višla ven s cukrarny a sedla si na lavičku cca po deseti minutách mě nekdo objal ze zadu a ja se hrozně lekla když jsem se otočila byla to moje nejlepší kamarádka Adélka pozdravili jsme se objali jsme se a začeli si vyprávět jak jde život atd (i když jsme se videli asi před tydnem). Když už musela jít tak jsem se rozloučily a domluvily jsme se že si zavoláme a zase se někdy sejdeme třeba za týden. Když odešla tak sem se zase začela nudit.
2.kapitola za nami doufam že se vám moje knížka zatím líbí a děkuju za každe prečtení i komentář dneska jsem napsala 430 slov.Omlouvám se za chyby.
Naty 💜💗
ČTEŠ
Lola a jeji život
RomanceToto je knížka o 14ti leté dívce která jse jmenuje Lola ma úplně normální život ale jednou se stane ....