Z pohledu Thomase
Když jsem se probudil byl jsem v nemocnici nic si nepamatuju ale vedle mně spala Lola a na druhý straně pejsci hned mi bylo líp ale bolela mně hlava.Když mně Farinka uviděla lehla si ke mně a a olizovala mně.Z pohledu Loly
Když jsem se probudila Thomas už byl vzhůru hned jsem ho obejmula a dala mu pusu je 10:00 a mi si povídáme o Thomas se mně zeptal co se stalo ?? Tak jsem začela no ty si mně dobrovodil na autobus a potom jsi přecházel silnici a já jsem na tebe zavolala ty si se otočil a nic si netušul ale Farinka to viděla tak tě rychle zatáhla na chodník ale nestihla to auto ti přejelo nohy a zpusobilo to vnitřní krvácení a otřes mozku asi jak tě Farinka zatáhla.Ale kdyby tě nezatáhla tak by si umřel.Thomas se na mně podíval s vystrašeným pohledem vypadá to že si vážně nic nepomatuje.Když jsme si dopovídali tak jsem Thomasovi řekla že musím domů je 11:00. Vzala jsem Amy udělala jsem si drdol a umila jsi obličej vzala jsem Amy na vodítko dala jsem ji obleček a pamlsek potom jsem na vodítko vzala i Farinku a šli jsme. Když jsme přišli domů bylo 12:00 za hodinu má přijít taťka a mamka šla jsem do kuchyně dala jsem si jogurt a pití.Běžela jsem nahoru Rozárku jsem vypustila ven a Amy a Farince jsem dala granulky a kapsičku a ješte čistou vodu Rozárce jsem taky nasipala granulky, konzervu a nalila jsem ji mléko.Potom jsem šla do sprchy a vyčistila si zuby potom jse oblékla do bílého svetru a fialových legín.Když jsem se oblékla učesala jsem se a udělala jsem si zapletený cop a dala jsem si ho do drdolu potom jsem seběhla dolů pustila kočku dovnitř a dala jsem ji nahoru k jídlu.Poté jsem šla dolů a koukla na mobil je 12:30 a já jsem začela vařit špagety a rajčatovou omáčku když jsem to dovařila zrovna přijel taťka tak jsem mu nandala a i sobě když jsme to snědli tak Taťka si šel lehnout a já se koukala do mobilu je 13:00 a já projíždím sociální sítě.
Další kapitola za námi líbí se vám to ?? Dnes 384 slov.Mám vás ráda.
Děkuju za 140 přečtení.
Naty💟💟💜💜
ČTEŠ
Lola a jeji život
RomanceToto je knížka o 14ti leté dívce která jse jmenuje Lola ma úplně normální život ale jednou se stane ....