5.kapitola

32 6 3
                                    

A dala jsem Amy obleček aby ji nebyla zima a šli jsme na procházku.

Z pohledu Grace (mamka Loly)
Když jsme Lolu vyhodili doma jeli jsme ke kamarádům kůli tomu že by sme od nich chtěli Lole koupit Papouška. Domlouvali jsme se a potom sem si vzpomněla že musím napsat Lole že je v troubě večere ať zapne troubu.

Grace:Ahoj Lolo

Lola:Ahoj mami potrebuješ něco ??? Jsem venku s Amy

Grace:Jj potřebuju, není moc pozdě že jsi venku??

Lola:Mami jsem velká je mi 14 a je teprve 18:28,Jj a co potřebuješ??

Grace:Ok,buť v 19:00 doma jo prijdes domu zapni troubu je v kuře k večeri .

Lola:Dobře,Ahoj

Už jsem Lole neodepisovala a věnovala jse kamarádům papouškovi atd

Z pohledu Loly

Když jsem přišla domů zapla jsem troubu a šla s Amy nahoru nasipala jsem ji granulky a kapsičku dala jsem ji i čistou vodu a šla ven zavolala jsem na Rozárku a ona hned přiběhla mam ji doma protože je to domácí kočička vyměnila jsem jí písek vodu a dala jsem ji konzervu připravila jsem jim pelíšky a šla dolů vyndala jsem kuře a zrovna rodiče přišli nandala jsem jim i sobě a dala jsem si kuře z kečupem a rohlíkem potom jsem se zeptala rodiču jak se vlasně meli a chvíli jsme si povídali potom jsem si všimla že je 20:17 a šla jsem nahoru vyndala jsem si veci z kabelky a ješte misky růžovou jsem dala Rozárce a fialovou Amy dala jsem jim každýmu pamlsek a šla jsem do koupelny osprchovala jsem se vzala si pyžamo vyčistila zuby učesala se a šla do pokoje cestou jsem ješte zakřičela směrem do kuchyně Dobrou noc a šla do pokoje zalezla jsem si do postele a vzala si mobil je 21:04 a tak jsem si Amy dala do postele dala jsem si tam i Rozárku ale ta chtěla být ve svím pelíšku a blbla jsem s Amy když Amy usnula bylo 22:43 ješte jsem koukala na sociální sítě a psala si s Adélkou když bylo 23:00 tak jsem položila telefon na stůl a šla jsem spat dobrou noc.

Další díl za námi.Doufám že se vám to zatím líbí.Omlouvám se za chyby

Naty💜💟

Lola a jeji život Kde žijí příběhy. Začni objevovat