tady je obsazeno, Grangerová

162 10 1
                                    

Vracím se zpět, zpět do Bradavic. Po dvou týdnech neustáleho přemýšlení, jsem se rozhodl vrátit. Budu ji však muset ignorovat, neb tak zněla dohoda s mým otcem.
"Nebudeš ji ignorovat a je po ní"
Myslím si, že můj otec si zrovna na slova moc nepotrpí.

Vystoupím z vlaku, chytnu svůj zeleno-šedý zmijozelský kufr a pomalu se táhnou cestou k Bradavicím.

S čepicí na hlavě, rukavicemi, teplým kabátem a šálou v barvách zmijozelu obmotanou okolo krku, byť se nedivím, že jsem se ještě neuškrtil, stojím před bránou a snažím s vymyslet s jakým výrazem mám přijít. Však ono je to jedno...

°-----Hermiona-----°

"Už to jsou dva týdny, něco se muselo stát" blábolil Ron. Doslova blábolil. Celou večeři neříká nic jiného a myslím si, že už mi brzo praskne hlava. Asi bych si měla vzít nějaký prášek na bolest hlavy, nebo něco takového. Hluch ve Velké Síňi mi moc nepomáhal a tak jsem si sbalila své věci, omluvila se a odešla na svou kolej. Hlavou se mi honilo. co se tak Malfoyovi mohlo stát a proč tak Ron vyšiloval, že se ještě nevrátil. jestli mám být upřímná, tak mi ani moc nechybí.

Vešla jsem do pokoje, položila svou tašku na postel a bezmocně padla do nadýchaných peřin. Kouzlem jsem zapálila brusinkovou svíčku a užívala si klidu, který mi byl darován. Ani nevím jak dlouho jsem jen tak koukala na ten strop, jelikož jsem velmi brzo usnula.

Brzo na to jsem však byla znovu na nohou a utíkala jsem do knihovny. V životě se mi nestalo, že bych zapomněla na nějaký úkol, to musí být tím že mám hlavu plnou Ronových žvástů. To je pořád Draco sem, Draco tam a Draco se nějak dlouho neukázal. Chová se jak 13ti letá holka, který se líbí kluk, ale nechce si to přiznat.

Vešla jsem do knihovny, kde jsem si vzala potřebné knihy a šla jsem si sednout do zadu ke stolům. Na mém oblíbeném místě však už seděla jedná blonďatá hlava, která mi nevěnovala žádnou pozornost, a tak jsem si sedla naproti.

"Tady je obsazeno, Grangerová" řekl nahlas s mírnou iritací v hlase.

"To máš pravdu, když tady sedím já" odpověděla jsem a začala si zapisovat potřebné zápisky na Obranu proti černé magii.

Malfoy byl zticha. Nic neříkal a jenom na mne se zvláštním úšklebkem koukal. Hlavou se mi začali honit jiné myšlenky než obrana proti černé magii a můj mozek začal zpracovávat otázky ohledně Malfoyovi prezence.
Tak dlouho se neukáže a první místo kam jde je do knihovny?

Po nějaké době mi došlo, že to nemá cenu, dělat úkol když je zde přítomný zrovna on, tak jsem se zvedla, vrátila knihu zpět na její místo a pomalu se odebrala z knihovny.

Došla jsem do pokoje, kde jsem odložila učebnice, šla jsem se osprchovat a vyčistit si zuby a vrátila se zpět do pokoje.

Přešla jsem k posteli s červeným sametovým povlečením, vlezla jsem si pod desku, zhasla kouzlem všechni svíčky a přemýšlela. Přemýšlela jsme nad tím, jaký Draco je, jak se změnil. Proč se ale změnil a kde tak dlouho byl? No dost už blábolám jak Ron. Otočila jsem se na bok a pomalu propadla spánku.

***Prosím napište mi komentářů, zda by vám vadilo kdybych příběh přejmenovala, nejspíš na "Enormous Love"

Love Trouble [Dramione]Kde žijí příběhy. Začni objevovat